site vieuw

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Ervaren Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als ervaren developer zul je hiernaast ook andere developers assisteren en waar nodig de leiding nemen in het project.

Bekijk vacature »

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

SQL Database developer

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en staan

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel, Docker, Gitlab-CI)

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit 4 ontwikkelaars. Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. Een groot deel van de systemen is gebouwd met behulp van het Laravel framework en PHP (minimaal 7.2), Docker voor lokaab gebruik en Gitlab-CI voor het deployen

Bekijk vacature »
Niels Beckers

Niels Beckers

28/07/2006 23:56:00
Quote Anchor link
ik zou wel eens willen weten wat jullie van de iste vinden doe ik voor mij vader heb gemaakt.
simpel maar dat was de bedoeling.

rugshop
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels Beckers

PHP hulp

PHP hulp

08/01/2025 16:06:08

Michael -

Michael -

29/07/2006 00:07:00
Quote Anchor link
Ik vind hem leuk en overzichtelijk!

29/07/2006 00:11:00
Quote Anchor link
Je bent goed opweg.
Enkele punten:
- Op de home pagina is geen submenu, en er is ook geen ruimte voor gereserveerd. Als ik nu op een andere pagina komt verspringt mijn tekstblok.
- Je website is een blok dat goed zichtbaar is op 800x600 maar op mijn 1440x900 scherm is het een klein blokje in de zee van blauw
- Tussen de regels mag meer ruimte (line-height) en tussen de paragraven/alinea's ook veel meer
- Er is niet overal een duidelijk kop (op welke pagina ik zit). Bij deze weet ik alleen dat het over bureaustoellen gaat omdat ik op de link klikte en als ik de tekst/afbeeldingen heb bekeken.

MrX

MrX

29/07/2006 00:17:00
Quote Anchor link
Webmakerij:
- Je website is een blok dat goed zichtbaar is op 800x600 maar op mijn 1440x900 scherm is het een klein blokje in de zee van blauw

Dit is het nadeel met templates (Made by Webbits)

Een layout maken doe je het best met tabellen en divs en alles in % niet in px want 800px geeft op een beeldresolutie van 1440x900 nog steeds een klein vierkantje in 'een zee van blauw'

Niels Beckers

Niels Beckers

29/07/2006 00:20:00
Quote Anchor link
ow foutje
ik bedoelde eiglijk de verniuwde versie

http://denbeckers.net/rugshop/index.php

29/07/2006 00:44:00
Quote Anchor link
Eerlijk vond ik de vorige beter.
Neem geen Times New Roman als lettertype maar Arial of Verdana
Centeer in het midden van de pagina

Jelle -

Jelle -

29/07/2006 01:04:00
Quote Anchor link
Ik vind je vorige ook beter. en bij die nieuwe werkt je site niet goed in FF

Bo az

Bo az

29/07/2006 01:07:00
Quote Anchor link
Het menu verspringt naar beneden idd en ook ik vond de vorige beter.

MrX

MrX

29/07/2006 01:13:00
Quote Anchor link
Je linken laten opkleuren als je erover gaat en onderlijnen zodat het duidelijk opvalt dat dit linken zijn... nu lijkt het als gewone tekst... dit zal al een groot verschil uitmaken.

Joren de Wit

Joren de Wit

29/07/2006 01:19:00
Quote Anchor link
Quote:
Een layout maken doe je het best met tabellen (...)

Juist niet, tabellen zijn daar helemaal niet voor bedoeld. Deze zijn alleen bedoeld voor het ordenen van data! Gebruik voor de layout van je website CSS, het is zoveel mooier als je dat goed onder de knie hebt.

on-topic: Ook ik vind de oude eerlijk gezegd mooier. Maar om toch wat tips voor je nieuwe site te geven:

1. Bouw je pagina liever niet op met behulp van tabellen, maar doe dit met CSS. Dit is een mooi voorbeeld van een lay-out die heel goed met css te creëren is. Een interessant linkje met handige voorbeeldjes: http://www.glish.com/css/

2. Verander je lettertype. Met times schrijf je brieven, je maakt er geen website mee. Gebruik bijvoorbeeld een lettertype zoals je nu Menu en Acties hebt...

3. Kijk goed naar kleurcontrasten in je website. Je site is nu heel fel door de witte achtergrond. Daarnaast is het contrast verschil tussen de tekst en de blauwe achtergrond al klein doordat het blauw zo fel is, dit wordt alleen maar versterkt door de witte achtergrond. Verander dus wat aan je kleuren.

4. Zorg dat je site in meerdere browsers (iig IE en FF) werkt. Voorbeeld is dat de content in FF niet gecentreerd is.

5. Zorg ook dat je site W3C valid is, dat is deze niet: klik

Succes iig...

Niels Beckers

Niels Beckers

29/07/2006 11:03:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de commentaar.

maar ik weet niet helemaal hoe ik centreer in FF en opera want in Ie doet hij het wle goed met css.

ik zelf heb de design niet gemaakt een vriend namelijk en deze maakte hem dus ook met tabbelen

Niels Beckers

Niels Beckers

29/07/2006 14:25:00
Quote Anchor link
Ok hij is valid en als lettertype heb ik nu
font-family:Arial, Helvetica, sans-serif;

Nog wat opmerkingen?

(hoe zorg ik dat mijn site zowel in IE als Opera gecentreerd word?)

Kalle P

Kalle P

29/07/2006 14:33:00
Quote Anchor link
Euh ik vin die routebeschrijving niet echt super. Ik zie liever een echt kaart deel. Tis wel origineel enzo, maar ik vind um niet echt duidelijk. Of iig zou ik er nog een snelweg ofzo bij zetten met richtingen waar je vandaan zou komen van de mogenlijkheden.

Niels Beckers

Niels Beckers

29/07/2006 14:37:00
Quote Anchor link
de Kortste autostrade ligt hier 20km af ofzo
bovenaan staat er tochaangegeven hoe je moet vanaf de autostrade

Niek s

niek s

29/07/2006 14:45:00
Quote Anchor link
probeer een onmouseover fucntie te maken, dan lijkt het meer alsof de links het ook echt doen.. (als je snapt wat ik bedoel)

Kalle P

Kalle P

29/07/2006 16:37:00
Quote Anchor link
Niels:
de Kortste autostrade ligt hier 20km af ofzo
bovenaan staat er tochaangegeven hoe je moet vanaf de autostrade

Wie de fuk zet erin een routebeschrijving een drempel en dat als straat symbool.

ik vind dit veel duidelijker:
Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kalle P

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.