Site voert redirect 2x via PHP script
Ik ben een programmeur en merkte dat ik best wel handig hier in ben, maar nu heb ik een wijziging aangebracht in mijn site voor een klant (Een makelaar).
Namelijk een submit form om keuze te maken uit wat voor soort huis ze willen zien.
Als je dat gedaan heb en klik op f5 dan krijg je de melding dat er waardes gepost zijn en dat die opnieuw verstuurd worden.
Om dit te voorkomen heb ik, via header ("location: ...) een redirect uitgevoerd.
Alleen sinds dat deze er is word die 2x uitgevoerd.
1ste keer goed.
En de 2x keer mij om onverklaarbare redenen wordt ie nogmaals uitgevoerd met in de uri favicon aan het eind.
Misschien is iemand hier is als is eerder tegen aan gelopen en weet hoe je dit moet oplossen.
Ik kan diegene wel toegang geven tot de code via ftp, aangezien er ook een database bij zit met gegevens is dit lastig lijkt mij om het allemaal hier te posten.
Degeen die me helpt en het oplost kan een leuk presentje krijgen afhankelijk van de tijd er ingestopt!
Alvast bedankt voor de hulp.
Met vriendelijke groet,
Marco de Roo
MDR Support
Het is geen php-dating site hier. :)
Om je een opzetje te geven:
Code (php)
Meer is het niet.
Gewijzigd op 08/01/2015 16:47:24 door Bart V B
Maar het bleek te komen door de favincon dat deze niet uit de root folder gehaald werde, de / ontbrak dus.
met httpfox van Firefox kwam ik hier achter dat dit gebeurde!