Site voor vriendin
http://users.skynet.be/belleke
Graag commentaar over: leesbaarheid, kleurgebruik etc... spaar me niet ;)
Onnuttig commentaar te geven over:
* iframe (reden achtergrondmuziek, geen toegang tot php dus ook wel handig voor menu later eventueel te updaten...)
* Gebruik tabels ipv CSS (geen tijd meer dit te veranderen, en vrouwen kijken niet naar code ;)
Gewijzigd op 11/02/2006 14:26:00 door Michiel
Wow... ik heb eens geen commentaar. Prachtig.
Alleen de 'cartoontjes', 'Houden van', die Flash duurde even met laden hier, dus dacht ik dat de pagina stuk was (; Maar dat kan ff aan m'n verbinding gelegen hebben. En het zwart vind ik niet zo duidelijk... Kan je deze niet in de tekstkleur plaatsen oid? (;
De tekst vind ik duidelijk leesbaar hier (:
Mooie website!
Bij mij is alles snel en duidelijk leesbaar (ik heb wel een heel hoge brightness)
Kun je niet gewoon een bloemetje kopen, ben ik er meteen vanaf ;D
Het zwart in een textkleur plaatsen? Bedoel je de text op de afbeeldingen? Mja het is een optie (die wel nogal veel werk zou vragen...)
Leesbaarheid, mja hier vreesde ik al voor. Gaat dus afhangen van hoe je monitor ingesteld is. Zou eens kunnen kijken voor alternatieven maar het zal zowiezo wel een rode variant blijven dunkt me.
Als er nog meer hier last van hebben laat het me weten ;)
Hier de mening van een vrouw en ik kan je vertellen dat zou iemand voor mij zoiets moois maken ik me zeker niet druk maken om de codes en in dit geval heel vereerd en content zijn met het kado.
Ik vind je site prachtig met heel veel gevoel en passie :)
Wauw, erg mooi!
Michiel:
Het zwart in een textkleur plaatsen? Bedoel je de text op de afbeeldingen? Mja het is een optie (die wel nogal veel werk zou vragen...)
Ik dacht eventueel om alle cartoons in die kleur te plaatsen, afbeelding + tekst. Hoewel de kans groot is dat dit dan weer lelijk wordt in de website zelf. Mijn brightness staat hier op het laagst, en het is best mogelijk ze te zien, geen erg dan (;
Dat is wel een heel originele manier! Alleen het muziekje doet het hier niet, misschien dat dat aan mij ligt...
hijs mooi :) eigenlijk maar een opmerking: gebruik de webstats4u teller NIET, die stopt popups in je site. Gewoon zelf regelen of een andere gratis teller nemen.
is er weer vangegooid, (wou ff zien welke resoluties de meesten gebruikten, lang geleden dat ik nog een site maakte, nedstat deed vroeger die shit niet)
nee, maar sinds het verkocht is aan WMS is het echt een plaag
Mssn moet ik dit ook maar gaan doen :P
Ik heb nog een idee :P je moet een love matcher maken en als je jullie namen invult dat er 100% uitkomt :P
Zegt alles;)
Woow... Ik doe je dat niet na ;)
http://isabelle.is-lief.be/ doorgeschakeld =), ik heb dat domein toch gratis tot eind januari volgend jaar =)
ik heb zouk niet beter kunnen:D
Erg mooi, maar de tekst is erg vervelend te lezen.