Site voor vriendin

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Michiel

Michiel

11/02/2006 19:36:00
Quote Anchor link
Heb de text aangepast. Dit vind ik zelf veel leesbaarder.

Dat idee van love matcher is echt een super idee. Daar ik zowiezo weinig inspiratie heb voor "Fun" categorie. Jammergenoeg is mijn kennis van codering wel zeer beperkt. Hoewel de code ongetwijfeld zeer basis is. (2 invoervelden checken als ze gelijk zijn aan onze namen => 100%, anders random...)

Bedankt voor doorlinken, of het echt eenvoudiger is valt maar te bezien.
isabelle punt is streep lief punt be is wellicht nog moeilijker uit te leggen dan users.skynet.be ;) maar toch bedankt.

PHP hulp

PHP hulp

06/01/2025 07:36:28

Han eev

Han eev

11/02/2006 19:43:00
Quote Anchor link
Het is wel leuker dan skynet ;)

voorbeeldje ;)
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?PHP
if(strtolower($naam1) == "naam1" && strtolower($naam2)  == "naam2") {
echo "100%";
}
else {
echo rand(0,50).'%';
}

?>
Gewijzigd op 11/02/2006 19:47:00 door Han eev

Legolas

Legolas

11/02/2006 19:46:00
Quote Anchor link
je had geen php?
Doe je zo:

<form id="matchmaker" action="#" method="get" onsubmit="doMatch(); return false;">
<div>
<input type="text" name="naam1" />
<input type="text" name="naam2" />
<input type="submit" value="Match!" />
</div>
</form>

<div id="result">
</div>

<script type="text/javascript">
function doMatch() {
var name1 = document.getElementById('matchmaker').name1.value;
var name2 = document.getElementById('matchmaker').name2.value;

var match = Math.round(Math.random() * 100);
if (name1.toLowerCase() == "michiel" && name2.toLowerCase() == "isabelle") {
match = 100;
}
var goal = document.getElementById('result');
goal.innerHTML = 'Match: ' + match + '%';
}
</script>
Gewijzigd op 11/02/2006 19:48:00 door Legolas

Michiel

Michiel

11/02/2006 20:45:00
Quote Anchor link
Ik hoopte al dat iemand het zou schrijven ;). Heb inderdaad geen php meer (had vroeger eigen webruimte)

Legolas je script klopt maar staan paar kleine foutjes in

naam1 en naam2 <-> name1 name2
match <-> match!

Kende net genoeg van code om (na 10 minuten zoeken) jou script werkende te krijgen. Thx a lot. Goeie kans dat ik het gebruik

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

12/02/2006 01:39:00
Quote Anchor link
Goeie site en leuk idee.

Michiel

Michiel

18/02/2006 01:11:00
Quote Anchor link
Bedankt voor alle reacties! Het adres is wel verandert. Je vindt de afgewerkte site op http://liefde.milia.be.

Heb mezelf voor hosting gezorgd met PHP. Al mijn paginas hebben nu een header en footer hetgeen verder updaten een pak gemakkelijker maakt.

Ook bedankt aan Legolas voor je script. Ik heb er gebruik van gemaakt.

Lissy Pixel

Lissy Pixel

18/02/2006 09:45:00
Quote Anchor link
@ Michiel :
Grappig je link page... hier van PHPhulp hebben we je toch aardig geholpen met het verwezelijken van je site is mijn idee!
Dus toen ik de uiteindelijke versie ging bekijken en zag dacht ik het zal mij benieuwen of "wij" erbij staan....

==> nee dus :( jammer

Michiel

Michiel

18/02/2006 10:28:00
Quote Anchor link
linkje toegevoegd, maar zoals je wel zag was die pagina er zowiezo vlug bijgegooid.

Ik hoop site wat up te daten met gedichten, en als er veel meer content is wat link ruiltjes te doen. Goed voor bezoekers maar nog beter voor zoekmachines.

PHP hulp heeft met niet enkel aardig geholpen, het is ook het meest vriendelijk forum dat ik in lange tijd ben tegengekomen. Gezellige sfeer hang hier.

Winston Smith

Winston Smith

18/02/2006 10:30:00
Quote Anchor link
Quote:
PHP hulp heeft met niet enkel aardig geholpen, het is ook het meest vriendelijk forum dat ik in lange tijd ben tegengekomen. Gezellige sfeer hang hier.

Als je snel bent kan je nog naar de meeting, vanmiddag om 13:30 uur in Utrecht ;)

PHP hulp

PHP hulp

18/02/2006 11:02:00
Quote Anchor link
Wouw, hij is echt gewoon prachtig... Echt super mooi. Als iemand dat voor mij zou doen zou ik zo flauwvallen...

Lissy Pixel

Lissy Pixel

18/02/2006 11:04:00
Quote Anchor link
Michiel:
linkje toegevoegd, maar zoals je wel zag was die pagina er zowiezo vlug bijgegooid.

Ik hoop site wat up te daten met gedichten, en als er veel meer content is wat link ruiltjes te doen. Goed voor bezoekers maar nog beter voor zoekmachines.

Op mijn site kan je bij hulp en tips zelf je site toevoegen wanneer je hier behoefte aan hebt :)
www.lissydesign.nl

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.