Site voor Ziggypop

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mr.Moe

Mr.Moe

25/03/2008 23:18:00
Quote Anchor link
Wat vinden jullie hier van?

Tekst moet nog wel aangepast worden, en de achtergrond ook.

www.jhzigzag.be/Ziggypop/index.php

groeten Thomas
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Moe

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 15:41:39

Crispijn -

Crispijn -

25/03/2008 23:56:00
Quote Anchor link
Haaaaaaaaaaaaaaa heerlijk! Old school times new roman!

Verder: waarom post je hier een website die nog niet helemaal af is? Zeker wanneer zoiets bepalend als de achtergrond nog niet af is?

Maarja

Die shoutbox heeft bij mij allemaal scrollbalken. Dit ziet er niet zo netjes uit. Hij komt erg druk en schreeuwerig over. Ik kan niet goed zeggen waarom. Misschien door de enorm drukke plaatjes in de content, het rood tegen de huidige achtergrond. Ik ben er absoluut niet zo kapot van. Mede door het old school times...

Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

26/03/2008 07:45:00
Quote Anchor link
wat als je die shoutbox width: 80%; geeft?

Henk

Henk

26/03/2008 09:56:00
Quote Anchor link
Ik moet toch zeggen dat deze site origineel oogt. Toch zou ik nog wat speciale effecten toevoegen zoals bij een mouseover een belichting in het menu. En onder bij die knoppen naar Myspace enz. ook.

Ga zo door.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Henk

Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

26/03/2008 10:08:00
Quote Anchor link
Ik wou gaan zeggen "misschien moet je een achtergrond kleur toevoegen zodat je de tekst beter kan lezen" en toen verschien ie opeens..

Dus misschien ff slicen of kleiner plaatje?

Voor de rest wel goed en ben ik 't eens met Henk, je moet die menu knopjes duidelijker maken.

semi-off topic: Leuke contest, denk dat ik daar wel ff ga kijken als ik tijd heb! :) By All Means klinkt vet.

- -

- -

26/03/2008 10:29:00
Quote Anchor link
Ik zou toch even een wat leukere font kiezen, deze is een beetje.. Uit.

Verder vind ik de layout niet heel erg aantrekkelijk, alsof deze uit 2004-2005 komt :-)

Bart van der veen

bart van der veen

26/03/2008 11:30:00
Quote Anchor link
Kan iemand mij uitleggen waar de site over gaat, is het een band een jeugdhonk of een festival dan kan ik daar mijn kritiek op aanpassen...

Wouter K

Wouter K

26/03/2008 12:57:00
Quote Anchor link
Bart festival i think.
site staat niet echt ! en ik vind geen info over locatie.
ROOD - WIT - BRUIN- ZWART ?
Wat een combinatie :p
Kuler van adobe doet wonderen.

Mr.Moe

Mr.Moe

26/03/2008 19:20:00
Quote Anchor link
Ja de inhoud is nog niet af. maar alvast bedankt voor jullie reacties. Ben hier veel mee.

- Ik zal eens aan de rollover buttons gaan werken
- Inderdaad font is niet zo schitterend, weet iemand van jullie mss een goeie
- en wouter, die combinatie van kleuren he, staat onder de favorieten van kuler

groeten Thomas

Jesper Diovo

Jesper Diovo

26/03/2008 19:37:00
Quote Anchor link
Yuck! Times new roman is zó lelijk op een website. Misschien kun je Adobe Kuler gebruiken voor de kleuren op je website. Verder vind ik het op zich wel een leuke opbouw. 't Zou natuurlijk allemaal wat spettender kunnen, maar dat ligt ook aan de kleuren. Als het een festival is, zou ik alles er juist uit laten springen, niet zulke saaie kleuren als grauw rood en groen gebruiken.

Verdana is hedendaags veel gebruikt. Een font-size van 10 of 11 is prachtig in Verdana ;).

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

26/03/2008 19:41:00
Quote Anchor link
I love the funky uitstraling,
maar ik zou het menu iets duidelijker maken met bijvoorbeeld een streepje tussen de verschillende keuze's, verder vind ik het lettertype niet zo mooi. Ik hou daar niet zo van!

Mr.Moe

Mr.Moe

26/03/2008 21:11:00
Quote Anchor link
Ik heb de font aangepast, en rolloverbuttons gemaakt? is het al beter nu?

Voor achtergrond moet ik nog wachten op een vriend van me.

groeten Thomas

Aron K

Aron K

26/03/2008 21:44:00
Quote Anchor link
Leuke website, alleen zou ik op de pagina Ziggypop-contest die (standaard blauwe) borders rond die banners een andere kleur geven of weg halen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.