Site voor Ziggypop
Tekst moet nog wel aangepast worden, en de achtergrond ook.
www.jhzigzag.be/Ziggypop/index.php
groeten Thomas
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Moe
Verder: waarom post je hier een website die nog niet helemaal af is? Zeker wanneer zoiets bepalend als de achtergrond nog niet af is?
Maarja
Die shoutbox heeft bij mij allemaal scrollbalken. Dit ziet er niet zo netjes uit. Hij komt erg druk en schreeuwerig over. Ik kan niet goed zeggen waarom. Misschien door de enorm drukke plaatjes in de content, het rood tegen de huidige achtergrond. Ik ben er absoluut niet zo kapot van. Mede door het old school times...
wat als je die shoutbox width: 80%; geeft?
Dus misschien ff slicen of kleiner plaatje?
Voor de rest wel goed en ben ik 't eens met Henk, je moet die menu knopjes duidelijker maken.
semi-off topic: Leuke contest, denk dat ik daar wel ff ga kijken als ik tijd heb! :) By All Means klinkt vet.
Verder vind ik de layout niet heel erg aantrekkelijk, alsof deze uit 2004-2005 komt :-)
Kan iemand mij uitleggen waar de site over gaat, is het een band een jeugdhonk of een festival dan kan ik daar mijn kritiek op aanpassen...
site staat niet echt ! en ik vind geen info over locatie.
ROOD - WIT - BRUIN- ZWART ?
Wat een combinatie :p
Kuler van adobe doet wonderen.
- Ik zal eens aan de rollover buttons gaan werken
- Inderdaad font is niet zo schitterend, weet iemand van jullie mss een goeie
- en wouter, die combinatie van kleuren he, staat onder de favorieten van kuler
groeten Thomas
Adobe Kuler gebruiken voor de kleuren op je website. Verder vind ik het op zich wel een leuke opbouw. 't Zou natuurlijk allemaal wat spettender kunnen, maar dat ligt ook aan de kleuren. Als het een festival is, zou ik alles er juist uit laten springen, niet zulke saaie kleuren als grauw rood en groen gebruiken.
Verdana is hedendaags veel gebruikt. Een font-size van 10 of 11 is prachtig in Verdana ;).
Yuck! Times new roman is zó lelijk op een website. Misschien kun je Verdana is hedendaags veel gebruikt. Een font-size van 10 of 11 is prachtig in Verdana ;).
maar ik zou het menu iets duidelijker maken met bijvoorbeeld een streepje tussen de verschillende keuze's, verder vind ik het lettertype niet zo mooi. Ik hou daar niet zo van!
Voor achtergrond moet ik nog wachten op een vriend van me.
groeten Thomas
Leuke website, alleen zou ik op de pagina Ziggypop-contest die (standaard blauwe) borders rond die banners een andere kleur geven of weg halen.