site
ik wil ook een site opennen maar ik wil dat er bij die site mafiagames kunnen worden ik ben nieuw wie kan me helpen?
maar dan wil ik dat er op die site mensen magiagames kunnen opennen.
dat mensen verdiennen van die mafia game en ik ook. kijk ik bedoel zo ik wil een eigen site maken. Dus zoiets als ja kan iemand me helpen alstublieft Nou, registreer je op
zeg maar dat mensen van mijn site eigen mafiagame maken. ik heb wel eigen game maar ik wil zo een site als mijnmaffia.
Als je hem zelf onder controle wilt hebben. Ga HTML, xHTML en CSS leren, daarna PHP en MySQL. Dan bedenk je de eisen en de ideen en ga je brainstormen enzo en ene tof plan uitwerken. En daarna maak je een mooi UML diagram en database-model.
Dan een stukje design-werk erbij.. en profit, het is medio 2011 en je Crime is klaar.
Of je downloadt een kant en klare en rent na enkele dagen gillend weg omdat dat ding gehackt is of ofat je hosting er niet blij mee is omdat die dingen nou eenmaal zo slecht gebouwd zijn dat het een hele server omvertrekken, met de gevolgen die op kunnen lopen tot claims in sommige gevallen. Ah, dat wordt de 34234e mafiagame, die niet meer uniek is...
En de vertaling daarvan is?
M.a.w. Doe wat meer moeite, het tekstvak hier is groot zat dus wat meer letters, woorden en zinnen kunnen geen kwaad.
jij snapt van deze soort dingen alstublieft.
ik wil alleen dat site verder niks hey kan jij mischien mij helpen Aar.
Weet je in godsnaam wel hoeveel tijd hierin gaat zitten?, Haal je het nu echt in je hoofd dat je denkt dat iemand dit voor je gaat maken?
Wat is je budget? 10.000 euro? @ haydarali
SanThe. Zorg dat iedereen jouw post goed kan lezen en begrijpen. Schrijf Nederlands en gebruik hoofdletters, punten, komma's en alles wat erbij hoort. Je post is nu behoorlijk onduidelijk.
Lees mijn vorige post.
En als je project af is (of eerder) dan zorg je ervoor dat je een leuke domeinnaam hebt geregisitreerd bij een van de honderden hostingbedrijven met een leuk hostingpakketje eraan waarop jij je website kan plaatsen.
of je kan het bouwen van een mafia/crime ook uit laten ebsteden, maar reken dan wel op een bedrag met minimaal drie nullen. Ik help je toch? ;-)
maar als mensen me helpen worden ze verder ook admin we verdiennen met hem verder. kijk ik kan dat niet alleen doen ik wil mensen die me helpen. en waar laat je die opbouwen?
Wat, zo'n crime-game, als je dat wilt laten uitbesteden? Je kan bijv. op Sitedeals zoiets vragen. Maar reken maar dat je een hoop geld kwijt bent.
Dat kan je vast wel alleen, het kost alleen een hoop tijd, en je moetde nodige ervaring opdoen.
Je kan ook mensen zoeken, dan kan het traject sneller verlopen, maar een project begeleiden kost ook veel werk, tijd en moeite hoor.
En in wat voor verband werken die mensen betaald, of vrijwillig...?
En wat zijn de richtlijnen van het project...?
Zo ken ik een geval dat iemand een site wil oprichten met als deadline 1 jan. 2010. Waarbij het design er nog niet eens is/was, de knul van 15 jaar nog geen PHP-kennis bezit en iedereen binnen de ontwikkel-groep maar wat doet, zonder enige richtlijnen.
Ik houd mijn hart dan ook vast voor hun Crimegame...
Aan iemand of dat jij het doet.
en wat wij verdienen gaan we 50% delen
alstublieft help me
heb je msn? kijk ik wil dat jij zo een site voor mij laat doen.
Ik zou zeggen, maak een eisenlijst, en vraag wat offertes op bij wat mensen die op internet rondlopen en programmeren. MSN hebben de meesten, maar de hulp houden we het liefst via het forum.
Dus iemand gaat programeren en een design maken en jij gaat er aan verdienen?
A.U.B. hou eens op, dit topic begon grappig maar wordt nu wel een beetje irritant.
Ga PHP/Mysql/HTML/CSS leren en ga het zelf maken.
Of je maakt een vactuur aan op een website waar je vraagt of iemand het kan maken.
Ik kan je nederlands niet goed lezen. Gebruik punten en comma's want hier is geen beginnen aan...
maar dan wil ik dat er op die site mensen magiagames kunnen opennen.
dat mensen verdiennen van die mafia game en ik ook.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door haydarali
zeg maar dat mensen van mijn site eigen mafiagame maken.
Als je hem zelf onder controle wilt hebben. Ga HTML, xHTML en CSS leren, daarna PHP en MySQL. Dan bedenk je de eisen en de ideen en ga je brainstormen enzo en ene tof plan uitwerken. En daarna maak je een mooi UML diagram en database-model.
Dan een stukje design-werk erbij.. en profit, het is medio 2011 en je Crime is klaar.
Of je downloadt een kant en klare en rent na enkele dagen gillend weg omdat dat ding gehackt is of ofat je hosting er niet blij mee is omdat die dingen nou eenmaal zo slecht gebouwd zijn dat het een hele server omvertrekken, met de gevolgen die op kunnen lopen tot claims in sommige gevallen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Ariën -
so en komt je url site zelf of moet je 1tje eerder hebben
haydarali schreef op 04.11.2009 18:23:
so en komt je url site zelf of moet je 1tje eerder hebben
En de vertaling daarvan is?
M.a.w. Doe wat meer moeite, het tekstvak hier is groot zat dus wat meer letters, woorden en zinnen kunnen geen kwaad.
jij snapt van deze soort dingen alstublieft.
ik wil alleen dat site verder niks
Weet je in godsnaam wel hoeveel tijd hierin gaat zitten?, Haal je het nu echt in je hoofd dat je denkt dat iemand dit voor je gaat maken?
Wat is je budget? 10.000 euro?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
SanThe.
Lees mijn vorige post.
En als je project af is (of eerder) dan zorg je ervoor dat je een leuke domeinnaam hebt geregisitreerd bij een van de honderden hostingbedrijven met een leuk hostingpakketje eraan waarop jij je website kan plaatsen.
of je kan het bouwen van een mafia/crime ook uit laten ebsteden, maar reken dan wel op een bedrag met minimaal drie nullen.
maar als mensen me helpen worden ze verder ook admin we verdiennen met hem verder.
haydarali schreef op 04.11.2009 18:35:
en waar laat je die opbouwen?
Wat, zo'n crime-game, als je dat wilt laten uitbesteden? Je kan bijv. op Sitedeals zoiets vragen. Maar reken maar dat je een hoop geld kwijt bent.
haydarali schreef op 04.11.2009 18:33:
kijk ik kan dat niet alleen doen [...]
Dat kan je vast wel alleen, het kost alleen een hoop tijd, en je moetde nodige ervaring opdoen.
Je kan ook mensen zoeken, dan kan het traject sneller verlopen, maar een project begeleiden kost ook veel werk, tijd en moeite hoor.
En in wat voor verband werken die mensen betaald, of vrijwillig...?
En wat zijn de richtlijnen van het project...?
Zo ken ik een geval dat iemand een site wil oprichten met als deadline 1 jan. 2010. Waarbij het design er nog niet eens is/was, de knul van 15 jaar nog geen PHP-kennis bezit en iedereen binnen de ontwikkel-groep maar wat doet, zonder enige richtlijnen.
Ik houd mijn hart dan ook vast voor hun Crimegame...
Aan iemand of dat jij het doet.
alstublieft help me
heb je msn?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door haydarali
Ik zou zeggen, maak een eisenlijst, en vraag wat offertes op bij wat mensen die op internet rondlopen en programmeren.
Quote:
Dus iemand gaat programeren en een design maken en jij gaat er aan verdienen?
A.U.B. hou eens op, dit topic begon grappig maar wordt nu wel een beetje irritant.
Ga PHP/Mysql/HTML/CSS leren en ga het zelf maken.
Of je maakt een vactuur aan op een website waar je vraagt of iemand het kan maken.
waar kan ik die PHP/Mysql/HTML/CSS vinden?