Sitecheck gangstergod
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
Dreigen met de politie staat een beetje... apart. Die gaan in dit geval niks doen hoor. Sterker zelf, jij bent diegene die je site wou laten uittesten.
Toevoeging op 27/01/2019 23:59:02:
en ozzie er staat duidelijk in dikke letters alleen de functionaliteit! en ik heb gezecht de volgende keer
Maar wil even duidelijk maken dat ik niks anders heb gedaan dan enkel mijn browser gebruiken! :)
Mocht je echt veel willen leren dan kan je altijd je sourcecode op github o.i.d gooien (of hier met gerichtte vragen komen) zodat mensen er naar kunnen kijken en je goed kunnen helpen.
We zijn hier om elkaar te helpen.
Sorry hoor, maar nu niet gaan huilen omdat iemand je meldt dat je site niet op orde is. Dat is namelijk precies waar je om gevraagd hebt, dus wees blij dat iemand het meldt in plaats van dat er straks echt iemand inbreekt op je site.
kijk dankje remco daar kan ik wat mee ben heel benieuwt
Maar met politie dreigen, is best overdreven. Je komt nu wel erg fel uit de hoek, als ik eerlijk mag zeggen.
Stel anders eens een 'Responsible disclosure' op, en vermeld dit op je site. Maar goed, het ging om het testen for so far....
Dan is het ook gebruikelijk als je kijkt hoe een query op bepaalde tekens reageert.
Gewijzigd op 28/01/2019 00:05:29 door - Ariën -
ozzie ik ben ook wel blij dat hij het meld maar niet ongevraagd als iemand bij mij was geweest en had gevraagd kan ik de site op veiligheid testen door alleen mijn browser te gebruiken heb ik er helemaal geen problemen mee
Boy krijgjeniet op 28/01/2019 00:07:39:
ozzie ik ben ook wel blij dat hij het meld maar niet ongevraagd als iemand bij mij was geweest en had gevraagd kan ik de site op veiligheid testen door alleen mijn browser te gebruiken heb ik er helemaal geen problemen mee
Als je het alleen over koetjes en kalfjes wil hebben en over de dingen die goed gaan, dan kun je wellicht beter op een ander forum kijken. Je krijgt hier gewoon een eerlijk antwoord op een vraag die je zelf nota bene hebt gesteld.
En nu bevalt het antwoord je blijkbaar niet en ga je lopen klagen. Ik weet niet hoe oud je bent, maar een beetje zelfreflectie kan geen kwaad.
arien het is ook netjes dat hij het via prive bericht wil afhandelen waar wat jij niet weet is dat mijn karakter dood was ik ben de admin dus geen probleem ik leef weer maar dan is er meer gebeurt en de politie is voor de volgende die ongevraagd hackt en remco kan een toffe gozer zijn en zulke mensen vind ik altijd erg belangrijk en het kan mijn beste vriend worden maar niet ongevraagd
Hahaha ... ik pak even wat popcorn erbij :D
Dat je karakter dood is, daar heeft de politie echt niks aan. En bovendien zullen die er geen zaak van maken omdat je zelf geen schade lijdt, en omdat je zelf aangeeft dat je jouw site wou uittesten. Maar het is netjes als iemand dergelijke exploits via PM meldt.
Gewijzigd op 28/01/2019 00:22:50 door - Ariën -
Misschien stellen ze wel een onderzoek in naar de doodsoorzaak :D
(Sorry, maar moet er een beetje om lachen ... neem me niet kwalijk.)
Gewijzigd op 28/01/2019 00:33:41 door boy krijgjeniet
Maar als je niet wilt dat mensen je beveiliging uittesten (ik neem aan dat je test-data hebt) dan had je dat in het begin moeten vermelden. Maar eigenlijk zou je ze toch eigenlijk dankbaar mogen zijn, mits ze geen dingen slopen ("hej, ik hoop dat je test-data hebt").
Waarom mogen ze niet je beveiliging testen, als ik vragen mag? Stel je voor dat je straks een knoepert van een beveiligingsfout hebt, die na het livegaan misbruikt wordt? Als het nu gemeld wordt, kan je het direct oplossen. We zijn hier immers om je te helpen, niet om je site te saboteren en jouw te jennen.
Ozzie PHP op 28/01/2019 00:25:47:
>> Dat je karakter dood is, daar heeft de politie echt niks aan.
Misschien stellen ze wel een onderzoek in naar de doodsoorzaak :D <------
Misschien stellen ze wel een onderzoek in naar de doodsoorzaak :D <------
Thomas van den Heuvel op 28/01/2019 00:29:06:
Gewijzigd op 28/01/2019 00:43:56 door boy krijgjeniet
Maar, nogmaals de vraag: Ik neem aan dat je test-data in je site hebt staan?
Gewijzigd op 28/01/2019 00:46:13 door - Ariën -
Maar goed ... is je vraag beantwoord nu?
Toevoeging op 28/01/2019 00:48:44:
ozzie welke vraag?
Toevoeging op 28/01/2019 00:50:07:
en ozzie het gaat er niet om dat het fictieve poppetje is overleden maar er is meer gebeurt maar ben er achter dat het een vergissing was
Maar mijn vraag blijft nog steeds open staan ;)
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »