Sitecheck gangstergod

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Applicatieontwikkelaar

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Hybride. Kantoordagen in Utrecht, incidenteel in Apeldoorn Functieomschrijving: De afdeling IV – Generieke Voorzieningen – Interactie Online is onderdeel van de keten Interactie. De missie van de keten is: “het faciliteren van de interactie met alle burgers, bedrijven en hun vertegenwoordigers om hen in staat te stellen aan hun fiscale verplichtingen te voldoen en aanspraak te maken op hun rechten.” De afdeling Interactie Online heeft een belangrijke bijdrage binnen deze keten. Dit door het ontwikkelen

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

As a Senior PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible and you choach other colleagues on the hard and soft skills. How do I become a Senior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/01/2019 23:56:10
Anchor link
Je vraagt zelf of we dit mogen testen, en nu wordt je boos omdat iemand een veiligheidslek meldt?!?
Dreigen met de politie staat een beetje... apart. Die gaan in dit geval niks doen hoor. Sterker zelf, jij bent diegene die je site wou laten uittesten.

PHP hulp

PHP hulp

18/12/2024 03:12:57

Boy krijgjeniet

boy krijgjeniet

27/01/2019 23:57:03
Anchor link
Hacken is het illegaal inbreken in computers of computernetwerken door het omzeilen van ------> beveiligingsmaatregelen <----- maar goed kun je mij een PRIVE bericht schrijven hoe je het pressies hebt gedaan zodat ik het kan patchen

Toevoeging op 27/01/2019 23:59:02:

en ozzie er staat duidelijk in dikke letters alleen de functionaliteit! en ik heb gezecht de volgende keer

Remco nvt

Remco nvt

28/01/2019 00:02:10
Anchor link
Daar ik snap dat je gefrustreerd bent zal ik je hier wel kort een PB sturen.
Maar wil even duidelijk maken dat ik niks anders heb gedaan dan enkel mijn browser gebruiken! :)

Mocht je echt veel willen leren dan kan je altijd je sourcecode op github o.i.d gooien (of hier met gerichtte vragen komen) zodat mensen er naar kunnen kijken en je goed kunnen helpen.

We zijn hier om elkaar te helpen.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

28/01/2019 00:02:39
Anchor link
Uhhh ... wat wil je dan? Dat we alleen kijken naar wat er goed gaat? Dan heeft een check geen enkel nut nietwaar.

Sorry hoor, maar nu niet gaan huilen omdat iemand je meldt dat je site niet op orde is. Dat is namelijk precies waar je om gevraagd hebt, dus wees blij dat iemand het meldt in plaats van dat er straks echt iemand inbreekt op je site.

Boy krijgjeniet

boy krijgjeniet

28/01/2019 00:03:22
Anchor link
kijk dankje remco daar kan ik wat mee ben heel benieuwt

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/01/2019 00:04:10
Anchor link
Wees blij dat het gemeld wordt, en het is ook zeker netjes om dit via Privé-bericht af te handelen. :-)
Maar met politie dreigen, is best overdreven. Je komt nu wel erg fel uit de hoek, als ik eerlijk mag zeggen.

Stel anders eens een 'Responsible disclosure' op, en vermeld dit op je site. Maar goed, het ging om het testen for so far....
Dan is het ook gebruikelijk als je kijkt hoe een query op bepaalde tekens reageert.
Gewijzigd op 28/01/2019 00:05:29 door - Ariën -

Boy krijgjeniet

boy krijgjeniet

28/01/2019 00:07:39
Anchor link
ozzie ik ben ook wel blij dat hij het meld maar niet ongevraagd als iemand bij mij was geweest en had gevraagd kan ik de site op veiligheid testen door alleen mijn browser te gebruiken heb ik er helemaal geen problemen mee

Ozzie PHP

Ozzie PHP

28/01/2019 00:13:24
Anchor link
Boy krijgjeniet op 28/01/2019 00:07:39:
ozzie ik ben ook wel blij dat hij het meld maar niet ongevraagd als iemand bij mij was geweest en had gevraagd kan ik de site op veiligheid testen door alleen mijn browser te gebruiken heb ik er helemaal geen problemen mee

Als je het alleen over koetjes en kalfjes wil hebben en over de dingen die goed gaan, dan kun je wellicht beter op een ander forum kijken. Je krijgt hier gewoon een eerlijk antwoord op een vraag die je zelf nota bene hebt gesteld.

En nu bevalt het antwoord je blijkbaar niet en ga je lopen klagen. Ik weet niet hoe oud je bent, maar een beetje zelfreflectie kan geen kwaad.

Boy krijgjeniet

boy krijgjeniet

28/01/2019 00:15:01
Anchor link
arien het is ook netjes dat hij het via prive bericht wil afhandelen waar wat jij niet weet is dat mijn karakter dood was ik ben de admin dus geen probleem ik leef weer maar dan is er meer gebeurt en de politie is voor de volgende die ongevraagd hackt en remco kan een toffe gozer zijn en zulke mensen vind ik altijd erg belangrijk en het kan mijn beste vriend worden maar niet ongevraagd

Ozzie PHP

Ozzie PHP

28/01/2019 00:17:48
Anchor link
Hahaha ... ik pak even wat popcorn erbij :D

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/01/2019 00:20:31
Anchor link
Je geeft zelf aan dat het een test is, dus ik neem aan dat je ook test-data in je site gebruikt?

Dat je karakter dood is, daar heeft de politie echt niks aan. En bovendien zullen die er geen zaak van maken omdat je zelf geen schade lijdt, en omdat je zelf aangeeft dat je jouw site wou uittesten. Maar het is netjes als iemand dergelijke exploits via PM meldt.
Gewijzigd op 28/01/2019 00:22:50 door - Ariën -

Ozzie PHP

Ozzie PHP

28/01/2019 00:25:47
Anchor link
>> Dat je karakter dood is, daar heeft de politie echt niks aan.

Misschien stellen ze wel een onderzoek in naar de doodsoorzaak :D

(Sorry, maar moet er een beetje om lachen ... neem me niet kwalijk.)

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

28/01/2019 00:29:06
Anchor link

Boy krijgjeniet

boy krijgjeniet

28/01/2019 00:31:08
Anchor link
ik heb het met remco afgehandeld en ja ook nog bedankt ik hoop gewoon dat dit soord dingen niet weer ongevraagd gebeuren heb ik eindelijk een forum die niet alleen maar zeurt over typefouten en style gebeurt dit dit wil ik niet! en de beveiliging is mij ook een verrassing en als dit een een treiter post word zeg het dan ff dan laat ik het verwijderen
Gewijzigd op 28/01/2019 00:33:41 door boy krijgjeniet

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/01/2019 00:36:51
Anchor link
Ik zie dat hier niet getreiterd wordt.

Maar als je niet wilt dat mensen je beveiliging uittesten (ik neem aan dat je test-data hebt) dan had je dat in het begin moeten vermelden. Maar eigenlijk zou je ze toch eigenlijk dankbaar mogen zijn, mits ze geen dingen slopen ("hej, ik hoop dat je test-data hebt").

Waarom mogen ze niet je beveiliging testen, als ik vragen mag? Stel je voor dat je straks een knoepert van een beveiligingsfout hebt, die na het livegaan misbruikt wordt? Als het nu gemeld wordt, kan je het direct oplossen. We zijn hier immers om je te helpen, niet om je site te saboteren en jouw te jennen.

Boy krijgjeniet

boy krijgjeniet

28/01/2019 00:41:37
Anchor link
ik heb duidelijk gezegd niet ongevraagd je mag rustig mist je vraagt de beveiliging uit testen en treiteren? zie de 2 quotes
Ozzie PHP op 28/01/2019 00:25:47:
>> Dat je karakter dood is, daar heeft de politie echt niks aan.

Misschien stellen ze wel een onderzoek in naar de doodsoorzaak :D <------

(Sorry, maar moet er een beetje om lachen ... neem me niet kwalijk.)

Thomas van den Heuvel op 28/01/2019 00:29:06:
Gewijzigd op 28/01/2019 00:43:56 door boy krijgjeniet

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/01/2019 00:45:54
Anchor link
Wat jij wilt.
Maar, nogmaals de vraag: Ik neem aan dat je test-data in je site hebt staan?
Gewijzigd op 28/01/2019 00:46:13 door - Ariën -

Ozzie PHP

Ozzie PHP

28/01/2019 00:46:49
Anchor link
Sorry Boy, we moeten gewoon een beetje lachen om je reactie. Misschien ben je nog heel jong, dat weet ik niet, maar je overdrijft een beetje met je politie erbij halen omdat je fictieve poppetje is overleden. Je moet dan niet heel raar opkijken als wij daar op reageren.

Maar goed ... is je vraag beantwoord nu?

Boy krijgjeniet

boy krijgjeniet

28/01/2019 00:47:48
Anchor link
ja en nee er zitten geen vaste gebruikers op alleen mensen die een blauwe maandag hebben getest voor de rest niks

Toevoeging op 28/01/2019 00:48:44:

ozzie welke vraag?

Toevoeging op 28/01/2019 00:50:07:

en ozzie het gaat er niet om dat het fictieve poppetje is overleden maar er is meer gebeurt maar ben er achter dat het een vergissing was

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/01/2019 00:51:23
Anchor link
Maar mijn vraag blijft nog steeds open staan ;)

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.