[SITECHECK] - ONMCentral

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jordi

Jordi

01/05/2007 18:42:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een nieuw lay-out voor mijn ONM-fansite (ONM = Onderweg naar Morgen = Nederlandse soap)
Ik heb versie 1 en 2 al laten controleren op Mastaline, wil graag een beoordeling van Versie 3.

Versie 1
Klik

Versie 2
Klik

Versie 3
Klik (sorry voor slechte kwaliteit)

In versie 3 geupdate:
Copyright balk
Titels in blokken met shadow
Meer effects

Wat kan ik nog veranderen in versie 3 en wat voor cijfer geef je versie 3?

PS: De tekst in de balk onder de header verspringt als je op bijvoorbeeld home of cast gaat staan. Dan krijg je daar de sublinks...

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 01:08:00

Arwin  vdv

Arwin vdv

01/05/2007 18:45:00
Quote Anchor link
ziet er leuk uit, alleen het groene van de header en het oranje van het menu vind ik niet echt mooi, een 7

Edit:

Misschien is dit leuker: Afbeelding
Dus nu staat de menu balk tegen de header.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arwin vdv

Jordi

Jordi

01/05/2007 19:27:00
Quote Anchor link
@ Arwin:

Dan moeten die hoeken wel scherp gemaakt worden.
Vind je de kleuren er niet bijpassen of vond je de indeling van de kleur, header, menu, menubalk niet goed?

- -

- -

01/05/2007 19:36:00
Quote Anchor link
Schaduw vind ik eerlijkgezegd bij die blokjesteksten erg lelijk, of je moet 'm kleiner maken (die schaduw). Verder geef ik je een 8.5

Arwin  vdv

Arwin vdv

01/05/2007 19:54:00
Quote Anchor link
Jordi Maijenburg schreef op 01.05.2007 19:27:
@ Arwin:

Dan moeten die hoeken wel scherp gemaakt worden.
Vind je de kleuren er niet bijpassen of vond je de indeling van de kleur, header, menu, menubalk niet goed?

Ik vind daar de kleuren combinatie niet mooi.

Jordi

Jordi

01/05/2007 19:55:00
Quote Anchor link
Okey, dat dacht ik zelf ook al, lay-out is al vrij donker en die lichte kleuren erbij..
Ik ga er wat aan doen in versie 4

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.