Sitecheck Script DB
Nog een website:
Titel: [SiteCheck] Lumix
Wil je mijn site checken op deze punten
- ....
http://flaming.lumix.nl/index/ Zo open je geen topic als je wilt dat we je site check doe je het zo:
Voor de rest... Nogal standaard...
Maar toch :) Dat je een thema kan kiezen, vind ik overbodig...
Layout is een beetje standaard. Ik vind het wel aan aardige site, staan tenminste al wat scripts op. Ben benieuwd of er nog meer opkomen, er zijn ondertussen al zoveel scriptsites!
Slaat nergens op. Blauw gefriemel bovenaan. De rest kan nog ergens over gaan, maar is niet werkelijk erg duidelijk in verband met de inhoud. Wat heeft het blauwe gepiel te maken met scripts? (Behalve dat het er in een raar lettertype in staat?)
[2] Ordening Content
Je hele site draait om scripts. Zorg dan ook dat vanaf de mainsite er veel meer een idee verkregen kan worden wat er op de site gebeurd. Kortom: laat de (namen van de) scripts alvast zien (bijvoorbeeld)! Nu wordt na twee keer klikken en de site verkennen een beetje duidelijk waar je site eigenlijk over gaat.
Dus: Nog goed nadenken over de namen in je menu, en indeling van je site.
[3] Wat is je doel?
In het wilde weg scripts verzamelen?
Op phphulp hebben een een hoop scripts en tutorials, alleen voor php, en een hoop subcatagorieen. Dit is nog steeds te groffe indeling eigenlijk. In jouw site is je ambitieuze plan voor 8 tot 10 talen scripts te verzamelen.
Waarom zouden er mensen opaf komen? Wat voegt het toe aan de enorme hoeveelheid soortgelijke sites die al bestaan? [1] Layout
En op de pagina:
http://flaming.lumix.nl/index/statistieken.php
staad er:
Internet Provider: Telenet België
Hoe doe je dat ? Ik vind je site helemaal niet slecht kleuren vind ik sjiek. Een forum + inlog syteem zou zeker geen kwaad kunnnen.
En @dark: Kijk bij de scripts, daar staat gegevenschecker en daar check ik dat ook ;). OMG Nick, anders laat je ff mijn fucking oude site checken :S.
so what? Ja ik wou gewoon weten wat ze ervan vonden?
Maargoed als jij er behoefte aan hebt moet je dat vooral doen, maar nu krijg ik natuurlijk weer allemaal mails enzo op die scriptdb, waarvan ik het wachtwoord niet meer heb en geen zin heb om daar verder mee te gaan..
En bij Site Reviews staat ook duidelijk:
Post je --->>eigen<<--- website(s) hier om aan de andere leden te laten zien. Hier kan dan feedback op gegeven worden. Post je site één keer en ga niet spammen :) Kweenie hoor, maar site check forums zijn er meestal om je site te laten checken zodat je commentaar kan krijgen wat er goed en fout is zodat je dat aan kan passen.
Enne als je geen shit meer wilt van die site van je haal je hem toch off..
Dan nog iets, ik ben niet aan het spammen, en in tegendeel tot jou doe ik niet net alsof ik mijn website laat checken terwijl je gewoon leden wilt werven... En ik wou die van jou late checke :P
Bij deze een slotje als toetje. Sitecheck is voor sites waar misschien iets met de opbouwende kritiek gedaan kan worden. En het is niet voor kinderachtig gepiel tussen twee mensen achteraf.
Titel: [SiteCheck] Lumix
Wil je mijn site checken op deze punten
- ....
http://flaming.lumix.nl/index/
Voor de rest... Nogal standaard...
Maar toch :)
Layout is een beetje standaard.
Slaat nergens op. Blauw gefriemel bovenaan. De rest kan nog ergens over gaan, maar is niet werkelijk erg duidelijk in verband met de inhoud. Wat heeft het blauwe gepiel te maken met scripts? (Behalve dat het er in een raar lettertype in staat?)
[2] Ordening Content
Je hele site draait om scripts. Zorg dan ook dat vanaf de mainsite er veel meer een idee verkregen kan worden wat er op de site gebeurd. Kortom: laat de (namen van de) scripts alvast zien (bijvoorbeeld)! Nu wordt na twee keer klikken en de site verkennen een beetje duidelijk waar je site eigenlijk over gaat.
Dus: Nog goed nadenken over de namen in je menu, en indeling van je site.
[3] Wat is je doel?
In het wilde weg scripts verzamelen?
Op phphulp hebben een een hoop scripts en tutorials, alleen voor php, en een hoop subcatagorieen. Dit is nog steeds te groffe indeling eigenlijk. In jouw site is je ambitieuze plan voor 8 tot 10 talen scripts te verzamelen.
Waarom zouden er mensen opaf komen? Wat voegt het toe aan de enorme hoeveelheid soortgelijke sites die al bestaan?
En op de pagina:
http://flaming.lumix.nl/index/statistieken.php
staad er:
Internet Provider: Telenet België
Hoe doe je dat ?
Hey het is nie mijn site...van een kameraad gewoon :O
En @dark: Kijk bij de scripts, daar staat gegevenschecker en daar check ik dat ook ;).
so what?
Maargoed als jij er behoefte aan hebt moet je dat vooral doen, maar nu krijg ik natuurlijk weer allemaal mails enzo op die scriptdb, waarvan ik het wachtwoord niet meer heb en geen zin heb om daar verder mee te gaan..
En bij Site Reviews staat ook duidelijk:
Post je --->>eigen<<--- website(s) hier om aan de andere leden te laten zien. Hier kan dan feedback op gegeven worden. Post je site één keer en ga niet spammen :)
Enne als je geen shit meer wilt van die site van je haal je hem toch off..
Dan nog iets, ik ben niet aan het spammen, en in tegendeel tot jou doe ik niet net alsof ik mijn website laat checken terwijl je gewoon leden wilt werven...
Bij deze een slotje als toetje.