site-check: spoorcontact.net
wat jullie ervan?
en geen onzin erop zetten aub :D
BuNNy Edit: Even linkje klikbaar gemaakt ;)
Gewijzigd op 16/12/2004 23:57:00 door Tineau
Contrast is een beetj erg hoog. Helemaal die oranje balk is te fel. Voor de rest is hij lekker stak en simpel? Vraag me alleen af of het wat word...
Jelmer
Voor een beginner: Mooi begin;
Voor iemand die al wat verder is: Gewoonweg lelijk
de achtergrond kleur is niet mooi, het contrast tussen kleuren is niet mooi, de kleuren passen niet bij elkar..
Ofterwijl:
Kies een paar kleuren die beter bij elkaar passen :)..
Dan is het denk ik al veel mooier
De heade rkun je misschien ook mooier maken, een trein erin, of zoiets..
en hier mis ik een heel stuk layout, er is alleen een vak, header etc zijn verdwenen..
Ook bij het toevoegen vind ik het onduidelijk welk select vak bij welke omschrijving hoort (TIP: mss een kleine border? of bij de omschr. valign="top")
voor de rest gaat het wel..
een 6sje..
Annyway, wat aandachtspunten:
- Eerste pagina, 'laatste oproepen'. Kijk even met mysql_num_rows() (of een vergelijkbare) of je wel resultaten hebt. Zo niet, laat die box niet zien.
Nu krijg je er fouten door, bijvoorbeeld als men op bekijk de foto klikt.
- Datums op de website zijn Engels, kan je daar niets Nederlands van maken? Dit staat nogal 'on-af'.
- Bij aanmaken van een advertentie zou ik die oranje tekst boven de <input>'s doen. Dat verhoogt de duidelijkheid.
Erg veel meer kan ik niet verzinnen. Je hebt controle op je formuliervelden, dat is goed.
Nou.. ben benieuwd naar de community, want MetroContact zou me goed uitkomen.. ;)
Elwin
Over die kleuren ben ik het inderdaad zelf ook niet tevreden dus als iemand een goeie tip heeft over kleurgebruik hoor ik het graag! (zelfde geldt trouwens voor het logo).
En die datums vind ik ook lastig in PHP dus daar wil ik nog aan werken!
Maar in ieder geval bedankt voor de feedback, maar eens kijken of ik er nog mee aan de slag wil!
De site was meer een testcase voor mezelf!
Daardoor krijg je meer het idee dat je site af is en dat er wat te zoeken valt.
1) maak het wat grooter
2) maak hem wat mooier, logo gaat nog wel alleen de kleuren zijn niet zo geweldig
Gewijzigd op 17/12/2004 15:06:00 door niek s
het was een tijdje geleden dat ik hier een mening vroeg. Ik heb e.e.a. aangepast. Hoe lijkt het zo?
Quote:
Voor een beginner: Mooi begin;
ben ik het redelijk meej eens..!!
Lay-out en design vind ik niet erg mooi, maar de technische kant ziet er goed uit!
mooie kleurkeuze oranje - zwart van die berichtjes (y)
Alleen vind dat je header plaatje beter kan. Ook vind ik het mooier om onderscheid te maken tussen achtergrond en site.
Gewijzigd op 04/04/2005 00:08:00 door Martijn B
Ik vind het te fel. Als je de tekst wil lezen wordt je duizelig. Vooral die oranje blokjes.
Kleuren, wat ieder ander ook zegt vind ik persoonlijk toch wel aantrekkelijk, niets mis mee. Alleen mag de pagina nog wel wat naar het midden. En ik vind het ook een beetje jammer dat als ik een subpagina bekijk (bijvoorbeeld de pagina 'toevoegen') dat ik dan geen balk meer rechts krijg, ik heb het idee dat er dan iets mist, dat hij nog niet helemaal af is.
Je photoshop effecten vind ik niet erg stoer. Het links uitlijnen is ook niet alles.
Grtz,
Arend
Nou, ik heb de site uitgelijnd en de kleuren ietwat aangepast. Wat vinden jullie nu?