site-check: spoorcontact.net

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Hands-on Solution Architect / Software Architect (

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Solution Architect / Software Architect op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je werkt samen met gedreven DevOps teams, bestaande uit frontend, backend en middleware developers, testers, UX-designers. Samen met de teams ben je continu op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Als Solution Architect onderzoek

Bekijk vacature »

Front end developer React

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »
Tineau

tineau

16/12/2004 14:11:00
Quote Anchor link
ben een beetje aan php-en/html-en geweest en het resultaat is www.spoorcontact.net

wat jullie ervan?

en geen onzin erop zetten aub :D

BuNNy Edit: Even linkje klikbaar gemaakt ;)
Gewijzigd op 16/12/2004 23:57:00 door Tineau

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 18:05:21

16/12/2004 14:14:00
Quote Anchor link
Contrast is een beetj erg hoog. Helemaal die oranje balk is te fel. Voor de rest is hij lekker stak en simpel? Vraag me alleen af of het wat word...

Baken

Baken

16/12/2004 14:33:00
Quote Anchor link
Leuke site. Enige opmerking: het logo kan mooier. Het is nu een hele simpele tekst. Probeer deze een wat te vervraaien.

Jelmer

Jorik

Jorik

16/12/2004 14:41:00
Quote Anchor link
Als ik eerlijk ben:
Voor een beginner: Mooi begin;
Voor iemand die al wat verder is: Gewoonweg lelijk

de achtergrond kleur is niet mooi, het contrast tussen kleuren is niet mooi, de kleuren passen niet bij elkar..
Ofterwijl:
Kies een paar kleuren die beter bij elkaar passen :)..
Dan is het denk ik al veel mooier

De heade rkun je misschien ook mooier maken, een trein erin, of zoiets..

en hier mis ik een heel stuk layout, er is alleen een vak, header etc zijn verdwenen..

Ook bij het toevoegen vind ik het onduidelijk welk select vak bij welke omschrijving hoort (TIP: mss een kleine border? of bij de omschr. valign="top")

voor de rest gaat het wel..
een 6sje..

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

16/12/2004 15:02:00
Quote Anchor link
Op zich een leuk idee... Wellicht kan je er een community van maken: MetroContact, TramContact en BusContact. Ja sorry, maar ik ga nooit met de trein.. :)

Annyway, wat aandachtspunten:
- Eerste pagina, 'laatste oproepen'. Kijk even met mysql_num_rows() (of een vergelijkbare) of je wel resultaten hebt. Zo niet, laat die box niet zien.
Nu krijg je er fouten door, bijvoorbeeld als men op bekijk de foto klikt.
- Datums op de website zijn Engels, kan je daar niets Nederlands van maken? Dit staat nogal 'on-af'.
- Bij aanmaken van een advertentie zou ik die oranje tekst boven de <input>'s doen. Dat verhoogt de duidelijkheid.

Erg veel meer kan ik niet verzinnen. Je hebt controle op je formuliervelden, dat is goed.

Nou.. ben benieuwd naar de community, want MetroContact zou me goed uitkomen.. ;)

Elwin

Tineau

tineau

16/12/2004 23:01:00
Quote Anchor link
Bedankt jongens!

Over die kleuren ben ik het inderdaad zelf ook niet tevreden dus als iemand een goeie tip heeft over kleurgebruik hoor ik het graag! (zelfde geldt trouwens voor het logo).

En die datums vind ik ook lastig in PHP dus daar wil ik nog aan werken!

Maar in ieder geval bedankt voor de feedback, maar eens kijken of ik er nog mee aan de slag wil!

De site was meer een testcase voor mezelf!

Winston Smith

Winston Smith

17/12/2004 00:02:00
Quote Anchor link
Kvind het wel een leuk idee, (zeker voor contactgespoorden :P) maar ik zou óf je content in het midden van de pagina (browser) plaatsen, of van de hele pagina gebruik maken dmv percentages of zo.
Daardoor krijg je meer het idee dat je site af is en dat er wat te zoeken valt.

Niek s

niek s

17/12/2004 15:06:00
Quote Anchor link
het is een beetje klein, je hebt zeg maar een klein vierkantje op je pagina en dat was dan de site...

1) maak het wat grooter
2) maak hem wat mooier, logo gaat nog wel alleen de kleuren zijn niet zo geweldig
Gewijzigd op 17/12/2004 15:06:00 door niek s

Tineau

tineau

03/04/2005 20:18:00
Quote Anchor link
het was een tijdje geleden dat ik hier een mening vroeg. Ik heb e.e.a. aangepast. Hoe lijkt het zo?

Johan

Johan

03/04/2005 20:24:00
Quote Anchor link
Ik vind het persoonlijk niet zo mooi... Te veel kleur enzow.... Ik ben een beetje simpel, en zow bouw ik mn websites en scripts ook..:) maargoed, wat Jorik zei:

Quote:
Voor een beginner: Mooi begin;
Voor iemand die al wat verder is: Gewoonweg lelijk

ben ik het redelijk meej eens..!!

Thomas M

Thomas M

03/04/2005 21:07:00
Quote Anchor link
Lay-out en design vind ik niet erg mooi, maar de technische kant ziet er goed uit!

Hipska BE

Hipska BE

03/04/2005 23:00:00
Quote Anchor link
mooie kleurkeuze oranje - zwart van die berichtjes (y)

Martijn B

Martijn B

03/04/2005 23:07:00
Quote Anchor link
Leuke site, goed idee.

Alleen vind dat je header plaatje beter kan. Ook vind ik het mooier om onderscheid te maken tussen achtergrond en site.
Gewijzigd op 04/04/2005 00:08:00 door Martijn B

Willem

Willem

03/04/2005 23:11:00
Quote Anchor link
Ik vind het te fel. Als je de tekst wil lezen wordt je duizelig. Vooral die oranje blokjes.

Jelmer -

Jelmer -

03/04/2005 23:17:00
Quote Anchor link
Waarom gebruik je javascript om de laaste reactie berichtjes te plaatsen?

Kleuren, wat ieder ander ook zegt vind ik persoonlijk toch wel aantrekkelijk, niets mis mee. Alleen mag de pagina nog wel wat naar het midden. En ik vind het ook een beetje jammer dat als ik een subpagina bekijk (bijvoorbeeld de pagina 'toevoegen') dat ik dan geen balk meer rechts krijg, ik heb het idee dat er dan iets mist, dat hij nog niet helemaal af is.

04/04/2005 10:22:00
Quote Anchor link
Ik stel voor dat je voor de indeling van je site iets in de buurt van de ns gaat zitten. Oranje, Gele en witte vlakken. Kleuren lijken redelijk op elkaar en geven geen enorm contrast. Eventueel wat donkere (rood? Blauw?) aan details, zwarte tekst stel ik voor.

Je photoshop effecten vind ik niet erg stoer. Het links uitlijnen is ook niet alles.

Grtz,

Arend

Tineau

tineau

06/04/2005 10:03:00
Quote Anchor link
Nou, ik heb de site uitgelijnd en de kleuren ietwat aangepast. Wat vinden jullie nu?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.