[SiteCheck] Starcraft Source
http://users.telenet.be/source/
Je kan er downloads, maps, cheats, pics, hacks (niet echt hacks voor te hacken meer mods).
Ik zou punten willen voor:
- layout
- snelheid
- overzichtelijk
en liefst nog wat commentaar over wat er nog kan bijkomen. gelieve ook iets achter te laten op het guestbook.
Ik weet dat er geen php gebruikt is maar mijn gratis host ondersteunt dat niet ...
Zie er netjes uit, maar ik houd niet zo van donker.
Meer plaatjes mssn ook
Snelheid:
Kan ik niet testen, mijn verbinding en comp. is daar te snel voor :-). Bij mij gaat ie super snel, maarre dat gaat bijna iedere pagina.
Overzichtelijkheid:
De voorpagina bied weinig informatie. Via de voorpagina moet je je bezoekers leiden.
Jelmer Baken
Ik weet dat de voorpagina niet goed is maar wat zou ik er kunnen op zetten ??? updates van de sites ??
Same here trouwens :)
Layout : Te donker.
Zwart op zwart wil ook niet zo ;) (banner)
Borders vink te dik.
En ik zou elke pagina minstens tot het einde van de linkbar doortrekken, de voorpagina is vrijwel leeg ...
Overzichtelijk : Het is duidelijk wat wat is ;)
1 opmerking, ik vind persoonlijk dat het menu mooier zou overkomen, moest het op de zelfde hoogte staan als je content vakje...
En wat voor een counter heb jij? :/ Die telt constant bij...
Edit:
Je balkje waar je pagina & counter instaat, heb je in het midden een versmalling.... Daar is een zwarte lijn... Niet zo mooi, misschien transparant maken ?
Gewijzigd op 12/12/2004 13:24:00 door Alfred -
OKe ik zal een nieuw logo maken, de inhoud altijd doortrekken tot het einde van het menu, en kzal het ook wat lichter maken. Maar wat kan ik nog op de voorpagina zetten ?
Van de achtegrondafbeelding een watermerk maken (Niet laten meescrollen).
Gewijzigd op 12/12/2004 14:28:00 door Ro-G :o)
- 7 nieuwe download toegevoegd
download 1 uitleg
....
download 7 uitleg
of meer zoiets van:
- Download werden upgedate
- Nieuw mappen systeem
- Nieuw logo is klaar
Tadaaa! Mooi voorbeeldtje niet?
Ik ga er vanuit dat er regelmatig updates gaan gebeuren van je site, plaats dat nieuws op je eerste pagina. Altijd beter dan maanden lang het zelfde welkombericht te moeten lezen. ;o)
Iemand die de site voor de eerste maal bezoekt moet onmiddelijk kunnen zien of er bedrijvigheid heerst.
Ps de kleuren vind ik origineel. Retromodern? ;o)
Eum er zal niet zoveel worden upgedate worden maar ik ga er nu aan werken
Rafael:
Looks nice, een typische game-site vind'k ...
1 opmerking, ik vind persoonlijk dat het menu mooier zou overkomen, moest het op de zelfde hoogte staan als je content vakje...
Edit:
Je balkje waar je pagina & counter instaat, heb je in het midden een versmalling.... Daar is een zwarte lijn... Niet zo mooi, misschien transparant maken ?
Edit:
IK heb het ook gemerkt maar ik weet niet hoe ik het transperant maak, ik ebt het al geprobeerd met photoshop en paint maar het lukt me niet.
Ik heb ze even transparant gemaakt :o)
http://www.ambroos.com/DEMO/Starcraft/
Als ze niet goed zijn wil ik je wel uitleggen hoe je dat doet met PhotoShop.
Leg het me please uit want ik heb het nog mer nodig, trouwens wat vind je van het logo ?
1) File --> Open --> afbeelding.gif/jpg
2) Select --> All --> Edit --> Copy
3) Bestand sluiten en daarna File --> New
Normaal moet je in de popup geen image size meer instellen.
Wel de radiobut Transparent onder Content aanklikken en dan OK
4) Je hebt nu een blanco transparante Layer.
5) Edit --> Paste
6) Kies nu in je werkpallet (Standaard staat die links) Eraser Tool of Magic Eraser Tool.
Gom (Gum voor de Nederlanders :oP ) de kleuren weg van de vlakken die die transparant moeten zijn.
7) File --> Save for web
8) In de settings (Rechts) kan je verschillende opties aanvinken. Belangrijk is natuurlijk dat je extentie GIF
kiest en Tansparenty aanvinkt.
9)Klik op save.
De rest zal wel lukken zeker?
Logo is beter ja, misschien een beetje Gausian Blur gebruiken voor de letters/titel.
De titel laag in photoshop ook eens naar een volgende layer copiëren. Je hebt nu twee layers met tekst. In de bovenste tekstlaag maak je het binnenste van de letters transparant. In de onderste tekstlaag gebruik je de blending optie om je tekst semi doorzichtig te maken. Nu zie de achtergrond lichtjes door het binnenste van de tekst komen.
A ja, je moet de tekst eerst rasterizen voor je dit kan doen. Doe je in je layers rechtermuisklik.
Suc6
Ps Heb mijn best gedaan het uit te leggen, moet je eens proberen met een peuter van 1,5 jaar op je schoot :oD
Ik ben een beetje aan het spelen geweest met je logo.
De kleuren (merk ik net) zijn niet helemaal zoals uw versie, maar soit.
Wil anders wel het .psd bestandje online zetten, kan je verder spelen. ;o)
KLIK
Bovenste plaatje.
Slaap wel iedereen. :o)
ro-G ik heb jouw logo gepakt ik vond het veel beter thanks.
Ik ben content dat ge content zijt. :o)
ik zou een index.htm in de map downloads zetten.
Verder vind ik de site voor een game site een beetje saai.
Olaf:
Hoi,
Hoe bedoel je saai ? te weinig bewegende dingen ?