[sitecheck] www.jouwstats.nl
www.jouwstats.nl
De naam zegt genoeg, een statistieken host.
Alle credits voor het design gaan naar remkook(.nl).
Ik zou graag willen weten wat jullie van de website vinden.
Een voorbeeld van een statistieken pagina is hier te vinden:
www.jouwstats.nl/stats.php?i=4
Ik wil in de volgende update graag de statistieken pagina uit gaan breiden. zo wil ik graag:
- Ook de hits in de grafiek weergeven.
- Landen informatie weergeven.
Heeft iemand nog meer tips?
En wat vinden jullie verder van de website? Mist er nog iets?
Hoe lijkt het design?
Hoe vinden jullie de naam?
Ik hoop op een paar leuke maar ook kritische reacties zodat ik erop verder bouwen kan!
Zet bij favorieten werkt natuurlijk niet in Mozilla, hier kan je beter een pagina tonen met de link voor IE en een beschrijving voor Mozilla
Ja! Dat is opzich een prima idee! Zet het erbij (op m'n update lijstje).
Ook ziet het scripting gedeelte er goed uit! Zoals een stats script hoort te werken, zonder onnodige extra's.
Ga zo door...
Elwin
Er is een heel nieuw script gemaakt zodat we veel meer bijhouden.
Wat vinden jullie er van? ;)
De bedoeling is dit nog verder uit te breiden.
Een voorbeeld van een teller:
www.jouwstats.nl/algemeen/4
(nog niet alles werkt volledig. Voor sommige functies moeten er meer stats beschikbaar zijn).
goede kleurcombinatie.
ook leuke naam.
ik ga er wel even een tellertje aanmaken :P
maar hij is zeker geslaagd ;)
Een zeer strakke en nette layout!!! Mijn complimenten!
De layout bestond al een tijdje, vandaag is er een nieuwe versie van het script geplaatst.
Met betrekking tot de layout hou ik verder mijn mond, het is niet mijn 'style' maar ik vertegenwoordig dan ook niet een groot gedeelte van het internettende publiek. Toch had ik binnen microseconden door hoe ik mijn weg kon vinden dus blijkbaar was het niet storend. Ook iets om naar te kijken, je top10 staat bijvoorbeeld vol met sexueel georienteerde websites, uiteraard is dat jou keuze maar ik zou ze persoonlijk eruit filteren.
Er is een filter gemaakt om dit te filteren. Alleen de oude tellers worden nog niet gefilterd, omdat deze nog niet in het huidige categorieen stelsel zitten. Hier ga ik de komende week hard aan werken! ;)
Begrijp ik het goed, deze website bestaat al een tijdje? Toch kom ik nergens statistieken tegen van bijv. vorige maand. Heb je alles weggegooid? Dat zou eeuwig zonde zijn, het mooiste van statstieken komt pas als je iets over de jaren heen kan vergelijken...
Je kon dus alleen de gegevens van de laatste 30 dagen bekijken.
Deze 30 dagen zijn inderdaad verwijderd. De rest van de gegevens werden niet opgeslagen.
Dat is nu dus wel het geval!
De website bestaat inderdaad al langer ja. Het script wat nu gemaakt is, heb ik bijna 2 jaar over na kunnen denken! ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Alfred -
Bedankt, heb de errors genoteerd!
Zier er errrrrrug goed uit. Mooie stats ook. Goed weergegeven. Niks op aan te vullen van wat hier al is gezegd.
Maar hij kan wel iets rustigger.
Maar dat is aan jou!
Ik zou zoiets niet kunnen maken dusss.
Goed gedaan!
Credits gaan ook naar http://www.smoved.nl (ontwikkeling) en http://www.fresh-id.nl (design).
Ik kan dit ook allemaal niet in mijn uppie! ;)