SiteCheck

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

As a Senior PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible and you choach other colleagues on the hard and soft skills. How do I become a Senior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Ontwerpen en bouwen van nieuwe functionaliteiten binnen de complexe omgeving; Proactief de processen kwalitatief en efficient inrichten; Opzetten van Unit Tests; Code Reviews; Regie nemen voor innovatieve projecten; Landschap beheren en de bijbehorende ketens hierbij in het oog houden. Hier ga je werken De organisatie is actief binnen de financiele branche en heeft een IT afdeling van circa 450 man. De organisatie voorziet de maatschappij binnen de financiele dienstverlening en is gedurende de jaren een onmisbare schakel geworden. Het is een high profile organisatie waar ze veel te maken hebben met veranderingen voortkomend uit maatschappelijke ontwikkelingen,

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Typescript Developer / Cloud platform

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het cloud platform; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het cloud platform; Sparren met de business. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er veel voor. Als Typescript ontwikkelaar word je onderdeel van het team gericht op de (door)ontwikkeling van hun eigen cloud platform welke wordt

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »
Bare_nature

bare_nature

27/08/2004 01:05:00
Quote Anchor link
Na veel bloed, zweet en bijna tranen ;-) het volgende resultaat. Tevens mijn dank aan enkele forumleden voor hun hulp (waaronder Mitch - merci man).

www.bartjacobs.com

Bart

PHP hulp

PHP hulp

25/12/2024 21:44:49

Bare_nature

bare_nature

27/08/2004 01:06:00
Quote Anchor link
www.bartjacobs.com

Dit zal gemakkelijker zijn.

Dutchcamel

dutchcamel

27/08/2004 01:39:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit :)

Maar het gaat natuurlijk om de kritiek dus laat ik maar zeggen wat ik zou veranderen.

- Please geen Comic Sans, doe liever zoiets als de navigatiebalk, een 'rechter' lettertype. Past veel beter bij de rechte layout.
- De links in de tekst (de donkere dus) vind ik niet goed leesbaar.
- De knop 'Send' bij 'Order' en 'Contact' zou iets beter leesbaar mogen.
- De ruiten achter het donkerdere stuk waar de tekst dus instaat misschien iets lichter maken zodat er net wat meer verschil is met het lichtere rondom zonder tekst.

Verder vind ik de header erg mooi! Simpel maar toch heeft het iets.. Ziet er goed uit. Mooie foto's ook!

St.Chessere

St.Chessere

27/08/2004 07:28:00
Quote Anchor link
hey ziet er goed uit vooral dat brushed metal en de header ook

St.Chessere

St.Chessere

27/08/2004 07:33:00
Quote Anchor link
bart kan jij mij mischien uitleggen hoe jij dar brushed metal zo mooi krijgt

St.Chessere

St.Chessere

27/08/2004 07:52:00
Quote Anchor link
of beter nog kan je mij een psd file ervan geven

Bare_nature

bare_nature

27/08/2004 10:20:00
Quote Anchor link
Brushed metal - doodeenoudig. Je selecteert in PS een voor en achtergrondkleur (de kleuren waaruit je het metaal wil opbouwen dus). Je gaat naar filter - render - clouds. Da's 1. Dan ga je naar filter-noise-add noise (Gaussian en Monochromatic aanklikken en een waarde van circa 12). Tot slot filter - blur - motion blur (distance circa 20). Speel wat met de waarden zodat je een uniek resultaat krijgt en je onderscheidt van anderen.

Bedankt voor de reacties mensen,

Bart

Tineau

tineau

27/08/2004 10:24:00
Quote Anchor link
geweldig mooi gedaan zeg :) Leuk onderwerp voor een site ook!

St.Chessere

St.Chessere

27/08/2004 11:29:00
Quote Anchor link
ja ik ben niet z'n goede ps cs'r maar thanks for the brief tutorial
Gewijzigd op 27/08/2004 11:30:00 door St.Chessere

Bare_nature

bare_nature

27/08/2004 11:57:00
Quote Anchor link
't Is PS 7.0 dat ik gebruik. Echt niet moeilijk - toch?

Bart

St.Chessere

St.Chessere

27/08/2004 12:11:00
Quote Anchor link
ik ga die brushed metal gebruiken op en van mijn nieuwe projecten heb je toch geen problemen mee he

Bare_nature

bare_nature

27/08/2004 12:14:00
Quote Anchor link
Als het geen exacte kopie is niet. Zoals ik al zei, kan je best wat met de waarden spelen om een unieke look te creëren want dat ontbreekt nog op vele sites (niet dat mijn site uniek is - toch niet dat ik weet ;-)).

Bart

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

27/08/2004 12:21:00
Quote Anchor link
De website ziet er inderdaad goed uit. Alleen het volgende:

- Als iemand besteld even een controle of het formulier (helemaal) ingevuld is (kan met PHP en/of Javascript)
- Oew... contactformulier hetzelfde...
- Waarom staat er zoveel ruimte tussen de links?
- Watermerk in het midden van je foto's gaat het rippen tegen. Nu kan ik simpel de onderkant eraf knippen...
- Engelse begrippen in de Nederlandse versie.. (navigatie)
- Foto pop-up staan zowel NL als EN teksten. (dit punt kan je, evenals het bovenstaande punt) oplossen door een cookie te gebruiken. Aan de hand daarvan plaats je of de NL of de EN tekst)

Maar verder mooie site en zeker mooie foto's!
Keep up the good work!

Elwin

St.Chessere

St.Chessere

27/08/2004 12:22:00
Quote Anchor link
ik gebruik het wel voor een niet commerciele doeleinde

St.Chessere

St.Chessere

27/08/2004 12:23:00
Quote Anchor link
ik gebruik het wel voor een niet commerciele doeleinde

St.Chessere

St.Chessere

27/08/2004 12:52:00
Quote Anchor link

Bare_nature

bare_nature

27/08/2004 13:20:00
Quote Anchor link
De controle van de contactformulieren is me bekend. Momenteel ben ik nog wat aan het script aan 't werken en vooral ... aan 't studeren om dat allemaal te schrijven.

Bedankt voor de reacties,

Bart

B a s
Beheerder

B a s

27/08/2004 13:42:00
Quote Anchor link
ziet er goed uit die site Bart.. :) strak.. vooral die foto's doen het 'em he ;) .. met foto's op een website wordt de website sowieso al een stuk mooier.. nice job!

Appz

Appz

27/08/2004 13:46:00
Quote Anchor link
mooie site hoor... ziet er zeer profi uit!

Frisbee

Frisbee

27/08/2004 14:49:00
Quote Anchor link
zeker mooi!

en ook erg mooie foto's in de portfolio

Marien xD

Marien xD

27/08/2004 16:57:00
Quote Anchor link
Dat is zeker een mooie site hoor!

Bijna geen aanmerkingen behalve alles wat hierboven staat ;).

Veel succes met je site.

Zijn die foto's niet iets te duur :? Is maar een vraagje. Ik heb ook nog een foto van een zonopgang. Misschien wil je die ook wel hebben. Zo ja mail me ff: marien[at]sitsat.nl

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.