SiteCheck
Na veel bloed, zweet en bijna tranen ;-) het volgende resultaat. Tevens mijn dank aan enkele forumleden voor hun hulp (waaronder Mitch - merci man).
Dit zal gemakkelijker zijn. www.bartjacobs.com
Maar het gaat natuurlijk om de kritiek dus laat ik maar zeggen wat ik zou veranderen.
- Please geen Comic Sans, doe liever zoiets als de navigatiebalk, een 'rechter' lettertype. Past veel beter bij de rechte layout.
- De links in de tekst (de donkere dus) vind ik niet goed leesbaar.
- De knop 'Send' bij 'Order' en 'Contact' zou iets beter leesbaar mogen.
- De ruiten achter het donkerdere stuk waar de tekst dus instaat misschien iets lichter maken zodat er net wat meer verschil is met het lichtere rondom zonder tekst.
Verder vind ik de header erg mooi! Simpel maar toch heeft het iets.. Ziet er goed uit. Mooie foto's ook! Ziet er goed uit :)
Bedankt voor de reacties mensen,
Bart Brushed metal - doodeenoudig. Je selecteert in PS een voor en achtergrondkleur (de kleuren waaruit je het metaal wil opbouwen dus). Je gaat naar filter - render - clouds. Da's 1. Dan ga je naar filter-noise-add noise (Gaussian en Monochromatic aanklikken en een waarde van circa 12). Tot slot filter - blur - motion blur (distance circa 20). Speel wat met de waarden zodat je een uniek resultaat krijgt en je onderscheidt van anderen. ja ik ben niet z'n goede ps cs'r maar thanks for the brief tutorial
Bart 't Is PS 7.0 dat ik gebruik. Echt niet moeilijk - toch?
Bart Als het geen exacte kopie is niet. Zoals ik al zei, kan je best wat met de waarden spelen om een unieke look te creëren want dat ontbreekt nog op vele sites (niet dat mijn site uniek is - toch niet dat ik weet ;-)).
- Als iemand besteld even een controle of het formulier (helemaal) ingevuld is (kan met PHP en/of Javascript)
- Oew... contactformulier hetzelfde...
- Waarom staat er zoveel ruimte tussen de links?
- Watermerk in het midden van je foto's gaat het rippen tegen. Nu kan ik simpel de onderkant eraf knippen...
- Engelse begrippen in de Nederlandse versie.. (navigatie)
- Foto pop-up staan zowel NL als EN teksten. (dit punt kan je, evenals het bovenstaande punt) oplossen door een cookie te gebruiken. Aan de hand daarvan plaats je of de NL of de EN tekst)
Maar verder mooie site en zeker mooie foto's!
Keep up the good work!
Elwin De website ziet er inderdaad goed uit. Alleen het volgende:
Bedankt voor de reacties,
Bart De controle van de contactformulieren is me bekend. Momenteel ben ik nog wat aan het script aan 't werken en vooral ... aan 't studeren om dat allemaal te schrijven.
en ook erg mooie foto's in de portfolio zeker mooi!
Bijna geen aanmerkingen behalve alles wat hierboven staat ;).
Veel succes met je site.
Zijn die foto's niet iets te duur :? Is maar een vraagje. Ik heb ook nog een foto van een zonopgang. Misschien wil je die ook wel hebben. Zo ja mail me ff: marien[at]sitsat.nl Dat is zeker een mooie site hoor!
Dit zal gemakkelijker zijn.
Maar het gaat natuurlijk om de kritiek dus laat ik maar zeggen wat ik zou veranderen.
- Please geen Comic Sans, doe liever zoiets als de navigatiebalk, een 'rechter' lettertype. Past veel beter bij de rechte layout.
- De links in de tekst (de donkere dus) vind ik niet goed leesbaar.
- De knop 'Send' bij 'Order' en 'Contact' zou iets beter leesbaar mogen.
- De ruiten achter het donkerdere stuk waar de tekst dus instaat misschien iets lichter maken zodat er net wat meer verschil is met het lichtere rondom zonder tekst.
Verder vind ik de header erg mooi! Simpel maar toch heeft het iets.. Ziet er goed uit. Mooie foto's ook!
hey ziet er goed uit vooral dat brushed metal en de header ook
bart kan jij mij mischien uitleggen hoe jij dar brushed metal zo mooi krijgt
of beter nog kan je mij een psd file ervan geven
Bedankt voor de reacties mensen,
Bart
geweldig mooi gedaan zeg :) Leuk onderwerp voor een site ook!
Gewijzigd op 27/08/2004 11:30:00 door St.Chessere
Bart
ik ga die brushed metal gebruiken op en van mijn nieuwe projecten heb je toch geen problemen mee he
Bart
- Als iemand besteld even een controle of het formulier (helemaal) ingevuld is (kan met PHP en/of Javascript)
- Oew... contactformulier hetzelfde...
- Waarom staat er zoveel ruimte tussen de links?
- Watermerk in het midden van je foto's gaat het rippen tegen. Nu kan ik simpel de onderkant eraf knippen...
- Engelse begrippen in de Nederlandse versie.. (navigatie)
- Foto pop-up staan zowel NL als EN teksten. (dit punt kan je, evenals het bovenstaande punt) oplossen door een cookie te gebruiken. Aan de hand daarvan plaats je of de NL of de EN tekst)
Maar verder mooie site en zeker mooie foto's!
Keep up the good work!
Elwin
ik gebruik het wel voor een niet commerciele doeleinde
ik gebruik het wel voor een niet commerciele doeleinde
Bedankt voor de reacties,
Bart
ziet er goed uit die site Bart.. :) strak.. vooral die foto's doen het 'em he ;) .. met foto's op een website wordt de website sowieso al een stuk mooier.. nice job!
mooie site hoor... ziet er zeer profi uit!
en ook erg mooie foto's in de portfolio
Bijna geen aanmerkingen behalve alles wat hierboven staat ;).
Veel succes met je site.
Zijn die foto's niet iets te duur :? Is maar een vraagje. Ik heb ook nog een foto van een zonopgang. Misschien wil je die ook wel hebben. Zo ja mail me ff: marien[at]sitsat.nl