Sitecheck
Vorige week dinsdag ben ik begonnen met mijn bedrijfspagina,
Deze is nog niet helemaal af maar de bedoeling is dat deze vanavond online zal komen voor de testers die staan te wachten.
Graag zou ik van jullie een reactie willen wat jullie van het systeem vinden etc etc.
De site is nog niet helemaal af maar alle systemen voor de gebruikers wel.
www.php-scripting.com
Je zal een scherm voor je krijgen om eerst in te moeten loggen.
Hieronder zijn 2 logins,, want op sommige browsers werkt de eerste niet en sommige de 2e niet,, beetje raar maarja,
Login: user
ww: loltje
Login: Admin <<-- let op hoofdletter
ww: loltje
Verder heb ik geen testacounts voor jullie aangezien er maar 1 persoon tegelijk op 1 account kan zijn, Als iemand anders inlogt zal de andere uitgelogt worden.
Maar jullie kunnen je gewoon registreren en er zal u geen mail verstuurt worden want overmorgen zullen deze uit de database verwijderd worden.
Jullie mogen bestellingen plaatsen en een ticket insturen als jullie geld op jullie account willen laten zetten.
Echter bij een bestelling plaatsen zal u wel een mail ontvangen met een factuur,
Je zal hiervoor eerst een online handtekening moeten zettten maar hier mag je ook gewoon bullshit invoeren.
Dit is enkel nog om alles te testen, dus je zit nergens aan vast.
Edit: Concept idee komt van www.deziweb.nl
BVD
Tim
Quote:
Topic verplaatst naar site reviews.
SanThe.
SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tim Kampherbeek
Beide logins werken niet
Is het niet eerst slim om alle pagina's af te maken voordat je hem online gaat gooien?
Probeer BTW firefox,,, en anders 2x inloggen dan op annuleren en dan effe refreshen
Quote:
Probeer BTW firefox,,, en anders 2x inloggen dan op annuleren en dan effe refreshen
Ik gebruik firefox, Krijg telkens die melding dat gegevens fout zijn.
Edit:
Grappig, Als ik het domein phphulp.nl wil bestellen, dan staat er dat die beschikbaar is.
Grappig, Als ik het domein phphulp.nl wil bestellen, dan staat er dat die beschikbaar is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
haha, Lekker scherp Jaron, goed bezig..., dit kan inderdaad niet door de beugel..
Klopt,, Ik ben nog steeds bezig om de .nl en .eu server te fixe
Die dingen doen een beetje raar,
En dat het concept idee van deziweb is gehaalt ja,
Rip,, Nee,,
Heb zelfs al een mail van hun gehad dat hun er niet erg blij mee zijn maar aangezien niks van hun site komt en alles zelf is gemaakt kunnen ze me niks maken...
Maarja,,
Weer terug naar het onderwerp aub
Het systeem is helemaal zelf gemaakt en zoals ik NET OOK AL ZIJ,
JAH HET CONCEPT IDEE KOMT VAN HUN!!!!
Daar ga ik ook niet moeilijk doen,
Maar alle systemen zijn zelf gemaakt,
Deziweb heeft btw ook hun scripts nooit vrijgegeven,
Dus aub terug naar het onderwerp,, als ik een duscussie topic wou hebben had ik die wel gestart
Tim
Die deziweb is een stuk mooier:P
Wat jij als scripts gebruikt staat er buiten van, het gaat om de layout.
KIJK broncodes dan zie je het wel
Waarom is je pagina zo ontzettend lang als er maar weinig content is?
Klopt dit moet nog gefixt worden in mijn CSS,
Dit heb ik nog niet gedaan aangezien ik nog een heel andere footer wil maken
Tim Kampherbeek schreef op 11.11.2009 13:21:
Giel,,
Zo ééntje als deziweb is mooi , misschien een 'IDEE' ?
http://blog.iusmentis.com/ nog een artikel over geweest)
En dan wil je er geen discussie over? Het gaat er niet om of je ctrl-c en ctrl-v gebruikt hebt of het zelf hebt geschreven. (Harry potter overnieuw schrijven mag ook niet terwijl ik het dan niet eens letterlijk kopieer)
Nog wat punten
*Waarom loopt je pagina zo ver door?
*Menu knoppen zonder pagina, plaatst de knoppen dan (nog) niet
*Portfolie: waarom geen links en uitleg van wat ik moet zien?
* msn support, wanneer? 24/7 of alleen 's nachts van 2 tot 3?
Tim, Je gaat in een schemergebied zitten in hoeverre de website mag lijken op een website van een concurrent (is een tijd geleden op En dan wil je er geen discussie over? Het gaat er niet om of je ctrl-c en ctrl-v gebruikt hebt of het zelf hebt geschreven. (Harry potter overnieuw schrijven mag ook niet terwijl ik het dan niet eens letterlijk kopieer)
Nog wat punten
*Waarom loopt je pagina zo ver door?
*Menu knoppen zonder pagina, plaatst de knoppen dan (nog) niet
*Portfolie: waarom geen links en uitleg van wat ik moet zien?
* msn support, wanneer? 24/7 of alleen 's nachts van 2 tot 3?
De pagina waarom die zover doorloopt zij ik net
Ook vermelde ik net dat de site nog niet klaar was,
Portfolio,, Ook nog mee bezig,, ook nog niet af dus
Msn support,, dat is het goeie zal het vermelden
Jaron,
Haha,, Humor,, Nee dat zal het niet worden.
Overigens ondanks dat je het zelf heb gemaakt kan wel degelijk verzocht worden door wijzigingen van de layout via de rechter... Ik weet even niet meer zo snel wie het was.. maar marktplaats heeft het zelfs een keer verder doorgevoegd.. Toen was er een toko die anzich zelfde layout had als MP maar net iets anders.. Echter hadden ze exact dezelfde categorien in exact dezelfde volgorde.. Marktplaats won.. en categorien moesten anders..