Sitecheck

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in één van de 5 IT teams van dit bedrijf. Jullie werken op basis van interne klantprojecten aan voornamelijk webapplicaties. Dit betekent dat jij continu uitgedaagd wordt en veelal met verschillende soorten projecten bezig bent. Het gave is dan ook dat jullie als team samen bekijken welke technieken het beste passen bij het project waar jullie verantwoordelijk voor zijn. Zo kan het zijn dat jij als .NET developer gaat werken aan een project, maar dat jullie als team liever gebruik maken van Haskell of F# om de klus te klaren.

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Automotive Angular

Functie Als Senior Front end developer kom je te werken in een team van 11 developers. 9 van de 11 focussen zich op back end, welke is geschreven in Java, en 2 op de front end waarbij er gebruik wordt gemaakt van Typescript en Angular. De focus in deze rol ligt op 2 aspecten; doorontwikkeling van de eigen tooling en gebruik van de tooling t.b.v. klantprojecten. Momenteel zijn ze in de afrondende fase van een project waarbij ze het gehele verkoopproces van nieuwe auto’s anders ingeregeld hebben voor een grote dealer in Nederland. Waarbij Auto’s normaliter pas verkocht werden in

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaars voor de zorgsector

Bedrijfsomschrijving Voor onze klant in de omgeving van Zwolle zijn wij op zoek naar een ervaren .Net ontwikkelaar, bij voorkeur met ervaring binnen de belangrijkste sector van Nederland, namelijk: de zorgsector. Deze internationale organisatie ontwikkelt software voor de zorgsector. Er werken zo'n 25 medewerkers hard aan een oplossing die gebruikt wordt door heel Nederland. Er heerst een informele sfeer waarbij er altijd ruimte is voor een grapje. Je collega's zijn stuk voor stuk sterke ontwikkelaars vanuit verschillende achtergronden en met verschillende leeftijden. Je komt hier terecht in een organisatie die zich hard inzet om de zorgsector te verbeteren. De mogelijkheden

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

Team Lead Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Als Team Lead Java Developer draag een grote verantwoordelijk je stuurt ontwikkelaars aan en staat dagelijks in contact met jou ICT Manager. De team Bestaat uit front-end en backend systemen. Je ben in staat op hoog niveau de technische vak te bepalen en ook te bewaren. Je dag zie er als volgt uit, ontwikkelen van nieuwe en bestaande applicaties, het uitvoeren van processen en analyses en het beschrijven van functioneel ontwerpen. Ook zal samen met jouw Tester applicaties gaan testen door middel van peer reviews en het leveren van support aan gebruikers

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Het onderhouden, ontwikkelen en testen van front-end software van diverse klant- en medewerkersapplicaties; Het ontwikkelen van maatwerk front-end oplossingen in Vue.js en participeren in een scrumteam; Mede-verantwoordelijk voor het begeleiden en coachen van drie junior front-end developers; Verantwoordelijk voor code-reviews en het opstellen van de juiste documentatie zoals userstories en API ontwerp; Participeren in diverse projecten t.b.v. optimalisatie van diverse applicaties; Het opzetten van API koppelingen met externe applicaties. Hier ga je werken Betreffende organisatie is gevestigd in de regio van Swifterbant en is al ruim 20 jaar lang bedreven in het ontwikkelen en aanbieden van

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 5 volgende »

Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

11/11/2009 12:27:00
Quote Anchor link
Beste mensen,

Vorige week dinsdag ben ik begonnen met mijn bedrijfspagina,

Deze is nog niet helemaal af maar de bedoeling is dat deze vanavond online zal komen voor de testers die staan te wachten.

Graag zou ik van jullie een reactie willen wat jullie van het systeem vinden etc etc.

De site is nog niet helemaal af maar alle systemen voor de gebruikers wel.

www.php-scripting.com

Je zal een scherm voor je krijgen om eerst in te moeten loggen.
Hieronder zijn 2 logins,, want op sommige browsers werkt de eerste niet en sommige de 2e niet,, beetje raar maarja,

Login: user
ww: loltje

Login: Admin <<-- let op hoofdletter
ww: loltje

Verder heb ik geen testacounts voor jullie aangezien er maar 1 persoon tegelijk op 1 account kan zijn, Als iemand anders inlogt zal de andere uitgelogt worden.

Maar jullie kunnen je gewoon registreren en er zal u geen mail verstuurt worden want overmorgen zullen deze uit de database verwijderd worden.

Jullie mogen bestellingen plaatsen en een ticket insturen als jullie geld op jullie account willen laten zetten.

Echter bij een bestelling plaatsen zal u wel een mail ontvangen met een factuur,

Je zal hiervoor eerst een online handtekening moeten zettten maar hier mag je ook gewoon bullshit invoeren.

Dit is enkel nog om alles te testen, dus je zit nergens aan vast.

Edit: Concept idee komt van www.deziweb.nl

BVD

Tim

Quote:
Topic verplaatst naar site reviews.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tim Kampherbeek

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 09:55:56

- wes  -

- wes -

11/11/2009 12:32:00
Quote Anchor link
Beide logins werken niet

Mr.Ark

Mr.Ark

11/11/2009 12:36:00
Quote Anchor link
Bij mij ook niet...

Is het niet eerst slim om alle pagina's af te maken voordat je hem online gaat gooien?

Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

11/11/2009 12:40:00
Quote Anchor link
Die worden ook eerst afgemaakt voordat mensen er op mogen bestellen, staat ook bovenaan.

Probeer BTW firefox,,, en anders 2x inloggen dan op annuleren en dan effe refreshen

Mr.Ark

Mr.Ark

11/11/2009 12:41:00
Quote Anchor link
Quote:
Probeer BTW firefox,,, en anders 2x inloggen dan op annuleren en dan effe refreshen

Ik gebruik firefox, Krijg telkens die melding dat gegevens fout zijn.

Edit:

Grappig, Als ik het domein phphulp.nl wil bestellen, dan staat er dat die beschikbaar is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark

Jaron T

Jaron T

11/11/2009 12:46:00
Quote Anchor link
Laat me niet lachen , dit is een rip van : http://www.deziweb.com/

Stop hier maar eens heel snel mee.

Bedankt

Mr.Ark

Mr.Ark

11/11/2009 12:53:00
Quote Anchor link
haha, Lekker scherp Jaron, goed bezig..., dit kan inderdaad niet door de beugel..

Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

11/11/2009 12:55:00
Quote Anchor link
@ark.

Klopt,, Ik ben nog steeds bezig om de .nl en .eu server te fixe

Die dingen doen een beetje raar,

En dat het concept idee van deziweb is gehaalt ja,

Rip,, Nee,,

Heb zelfs al een mail van hun gehad dat hun er niet erg blij mee zijn maar aangezien niks van hun site komt en alles zelf is gemaakt kunnen ze me niks maken...

Maarja,,

Weer terug naar het onderwerp aub

Jaron T

Jaron T

11/11/2009 12:59:00
Quote Anchor link
Tuurlijk ga lekker fietsen

zoek de verschillen:
http://www.php-scripting.com/register
https://www.deziweb.com/cp/registreren

Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

11/11/2009 13:01:00
Quote Anchor link
Kerel,

Het systeem is helemaal zelf gemaakt en zoals ik NET OOK AL ZIJ,

JAH HET CONCEPT IDEE KOMT VAN HUN!!!!

Daar ga ik ook niet moeilijk doen,

Maar alle systemen zijn zelf gemaakt,

Deziweb heeft btw ook hun scripts nooit vrijgegeven,

Dus aub terug naar het onderwerp,, als ik een duscussie topic wou hebben had ik die wel gestart

Tim

Jaron T

Jaron T

11/11/2009 13:02:00
Quote Anchor link
Zelf gemaakt? Je hebt gewoon dingen GEKOPIEERD.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kopi%C3%ABren

Steen

steen

11/11/2009 13:03:00
Quote Anchor link
Die deziweb is een stuk mooier:P

Mr.Ark

Mr.Ark

11/11/2009 13:03:00
Quote Anchor link
Vind je het vreemd dat we zo reageren? Deziweb heeft vast en zeker een copyright op hun layout staan. Dan mag jij dat niet zomaar namaken. Het is tenslotte hun idee.

Wat jij als scripts gebruikt staat er buiten van, het gaat om de layout.

Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

11/11/2009 13:04:00
Quote Anchor link
Is niet gekopiert,,, zoals al zei,, geen zin in een discussie,

KIJK broncodes dan zie je het wel

Justin S

Justin S

11/11/2009 13:14:00
Quote Anchor link
Als je iets zelf maakt kan je nog steeds iets kopiëren. De Lay-out is bijna identiek, de jouwe alleen wat minder mooi uitgevoerd. Serieus, maak een eigen design. Zo moeilijk kan het niet zijn. Inspiratie: http://creattica.com/css/latest-designs

Giel

Giel

11/11/2009 13:20:00
Quote Anchor link
Waarom is je pagina zo ontzettend lang als er maar weinig content is?

Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

11/11/2009 13:21:00
Quote Anchor link
Giel,,

Klopt dit moet nog gefixt worden in mijn CSS,

Dit heb ik nog niet gedaan aangezien ik nog een heel andere footer wil maken

Jaron T

Jaron T

11/11/2009 13:25:00
Quote Anchor link
Tim Kampherbeek schreef op 11.11.2009 13:21:
Giel,,

Klopt dit moet nog gefixt worden in mijn CSS,

Dit heb ik nog niet gedaan aangezien ik nog een heel andere footer wil maken

Zo ééntje als deziweb is mooi , misschien een 'IDEE' ?

TJVB tvb

TJVB tvb

11/11/2009 13:27:00
Quote Anchor link
Tim, Je gaat in een schemergebied zitten in hoeverre de website mag lijken op een website van een concurrent (is een tijd geleden op http://blog.iusmentis.com/ nog een artikel over geweest)
En dan wil je er geen discussie over? Het gaat er niet om of je ctrl-c en ctrl-v gebruikt hebt of het zelf hebt geschreven. (Harry potter overnieuw schrijven mag ook niet terwijl ik het dan niet eens letterlijk kopieer)

Nog wat punten
*Waarom loopt je pagina zo ver door?
*Menu knoppen zonder pagina, plaatst de knoppen dan (nog) niet
*Portfolie: waarom geen links en uitleg van wat ik moet zien?
* msn support, wanneer? 24/7 of alleen 's nachts van 2 tot 3?

Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

11/11/2009 13:37:00
Quote Anchor link
TJVB,

De pagina waarom die zover doorloopt zij ik net
Ook vermelde ik net dat de site nog niet klaar was,
Portfolio,, Ook nog mee bezig,, ook nog niet af dus
Msn support,, dat is het goeie zal het vermelden

Jaron,

Haha,, Humor,, Nee dat zal het niet worden.

Sebastiaan Blaas

Sebastiaan Blaas

11/11/2009 15:49:00
Quote Anchor link
Jammer logins doen het bij mij niet .. ik wil ook die rip zien...

Overigens ondanks dat je het zelf heb gemaakt kan wel degelijk verzocht worden door wijzigingen van de layout via de rechter... Ik weet even niet meer zo snel wie het was.. maar marktplaats heeft het zelfs een keer verder doorgevoegd.. Toen was er een toko die anzich zelfde layout had als MP maar net iets anders.. Echter hadden ze exact dezelfde categorien in exact dezelfde volgorde.. Marktplaats won.. en categorien moesten anders..

Pagina: 1 2 3 4 5 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.