Sitecheck
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »
Als je trots bent op wat je gemaakt hebt doe je er überhaupt geen login op.
Tim, wees een kerel en haal die login weg.
Tim Kampherbeek schreef op 11.11.2009 12:27:
Je zal hiervoor eerst een online handtekening moeten zettten maar hier mag je ook gewoon bullshit invoeren.
Tim, je zou ons nog vertellen over dat online handtekening gebeuren ;)
Ik ben ook nieuwsgierig en zou 't ook wel willen hebben.
http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=68547&page=
Over dat kopieren; Ik kan je site nu niet zijn, maar het is gewoon zo dat 't er niet op mag lijken. Pas 't gewoon wat aan, andere kleuren enzo, klaar.
Klopt ik heb de logins veranderd omdat ik graag wou weten wat beter op de site kon etc etc.
En had geen zin in een discussie topic,
Daarbij moet ik wel zeggen, Deziweb heeft vorige week al contact met mij opgenomen en ik wil zelf graag van een rechterlijke hand horen als ik iets aan moet passen.
Verder geen contact meer met Deziweb gehad na mijn reactie terug.
En de reden waarom de login er nog opzit is omdat de site nog niet helemaal af is.
Vrijdag zal deze geopend worden.
@Turmin
Klopt, mijn bedoeling was het daar te posten maar echter leek het script niet goed te zijn,
Momenteel heb ik dus een licentie van een script gekocht dat ik nu gebruik,
Echter is mijn 2e vraag of dit script niet gewoon gratis te verkrijgen is aangezien het gewoon een flash script is,
Het PHP gedeelte heb ik er zelf bijgebouwt,, Maar mocht het zo zijn dat het script gratis te verkrijgen is en mocht ik daar achter komen dan zal ik nogmaals het script schrijven en posten. (Aangezien ik niet die van mijn site post want die heb ik op maat van mijn site gemaakt)
Verder mogen jullie vrijdag weer lekker een discussie gaan voeren over mijn website, Maar ik vind dat een rechter hand dit moet gaan beslissen.
Verder vind ik het jammer dat er verder niet echt over het script etc is gepraat, Maar mochten er mensen zijn die graag een sitecheck willen doen zonder commentaar te geven omdat het concept hetzelfde is als een andere site. Stuur mij dan gerust een berichtje,,,
Mvg,
T. Kampherbeek
Als je nou direct erbij had gezet dat je design is gejat (concept is niet de goede term, het is echt gejat en niet anders) , dan had je al deze reacties niet gehad. Daarom heeft niemand het over de scripting, we hebben een hekel aan mensen die claimen iets zelf te hebben gemaakt en dat achteraf blijkt dat er helemaal niets van hun zelf af komt.
Tim Kampherbeek schreef op 12.11.2009 03:28:
Maar ik vind dat een rechter hand dit moet gaan beslissen.
Gl ga je sowieso verliezen ;)
Echter is het idee wel gejat,,, dusja,,
Vind tussen die 2 dingen toch een verschil zitten.
Hoezo niet willen snappen... Jouw versie is gewoon de lelijke variant van de het origineel.
Jaron schreef op 12.11.2009 11:18:
Tim , jij komt er wel.
Hoezo niet willen snappen... Jouw versie is gewoon de lelijke variant van de het origineel.
this
Tim Kampherbeek schreef op 12.11.2009 11:11:
Nou wes,,, Het is wel zelf gemaakt,
Maakt niet uit als je het zelf hebt gemaakt.. Je hebt het gekopieerd.. Wel eens waar geen 1 op 1 kopie.. Maar je hebt precies hetzelfde idee. Je hebt zelfs de kleuren hetzelfde.. Als je het in een andere template had gestopt die stukken beter is dan de vorige, dan had je lang niet zoveel commentaar gehad, omdat het dan niet teveel lijkt op een kopie.. Nu is dat dus wel, vandaar dat iedereen dit zegt.
Maar je wil het niet begrijpen op 1 of andere manier?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Giel
maar heb geen zin in een discussie dus wil graag bij het Topic onderwerp blijven als dit mogelijk is.
Als dit mogelijk zou zijn post dat dan even dan verander ik de wachtwoorden weer
Tim Kampherbeek schreef op 12.11.2009 12:48:
maar heb geen zin in een discussie dus wil graag bij het Topic onderwerp blijven als dit mogelijk is.
Als dit mogelijk zou zijn post dat dan even dan verander ik de wachtwoorden weer
Ik denk dat je dat dan ook maar even moet doen ja.
3 inlogs,
Login: user
ww: wachtwoord
Login: user2
Login: user3
Mensen die mij gewoon kunnen vertellen wat beter kan of wat ze leuk vinden of niet mooi vinden meld dit aub,, geen zin in een discussie aangezien de layout.
Alvast bedankt.
p.s. LAYOUT staat te ver naar beneden ik weet het word vanavond gefixt,, mijn CSS is echt slecht,,, als iemand oplossing hiervoor weet mag dit ook gepost worden.
Mvg,
Tim
Je hebt erg veel inline css en javascript.
Die tekst op de achtergrond is veel te druk.
Deze:
dingen kan je niet aanklikken. Maar je muis ziet er wel uit alsof die aangeklikt kan worden. Effe fixen met css dus.
Ik heb de cursors aangepast voor de knoppen waar je niet op kunt drukken.
En vanavond zal mijn designer de layout opnieuw maken maar deze keer in tables.
Bedankt voor je reactie kerel...
Quote:
En vanavond zal mijn designer de layout opnieuw maken maar deze keer in tables.
Juist geen tables gebruiken.
En die ruimte onderaan is ook niet zo gek:
.text {
height:2000px;
padding:10px 10px 1200px 20px;
}
Bij dat inloggen zal ik ervoor zorgen dat email en wachtwoord verdwijnen op 't moment dat ik er in klik. Zo is 't irritant.
Ben wel benieuwd waar je je online handtekening gebeuren nu voor gebruikt? Ik heb even zitten zoeken omdat ik dit ook wou gebruiken, maar het is dus niet rechtsgeldig. Jij moet bewijzen dat de geplaatste handtekening echt is en dat kan jij niet met een digitale handtekening. Dan zou je nog eerst een kopie van legitimatie moeten vragen. Plus dat 't kut is om met je muis een handtekening te maken. Dus hoe heb jij dit? En met welk doel gebruik je dit?
http://www.php-scripting.com/ControlPanel > Pagina niet gevonden
Ik zal ook nog even een kadertje om dat digitale handtekening ding zetten. Niet echt duidelijk zo. Bij mij lijkt 't net wit op wit (laptop :P)
Handtekening wordt sowieso niet altijd goed opgeslagen. Mis soms stukken van de handtekening.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Michael -
Je portfolio is niet geloofwaardig.
2. hoe moet ik dat doen als je er op klikt dat het weggaat?
3. Het handtekening systeem zie je als je inlogt bij Administratie
4. controlpanel bestaat niet omdat deze link ook niet bestaat,, je moet inloggen en dan kun je op /cp komen.
5. zal even kijken naar die border bedankt voor je reactie
Heb het toegevoegd.
Mijn BTW nummer plaats ik morgen want die heb ik niet bij de hand.
Tim Kampherbeek schreef op 12.11.2009 13:40:
1. die hoogte heb ik even daar zo neergezet omdat het nog gefixt moet worden.
4. controlpanel bestaat niet omdat deze link ook niet bestaat,, je moet inloggen en dan kun je op /cp komen.
Ik ben ook ingelogd in admin.
Toen ik had geregistreerd stond er een link naar ControlPanel en die werkte niet, dus moet je dat nog aanpassen.
Handtekening zie ik, maar werkt niet altijd goed. Lijkt dat er een vertraging in zit. Als je heel snel iets tekent en gelijk op send drukt, is ie gewoon leeg, teken je wat en wacht je even en druk je dan op send, gaat 't wel goed.
Edit: PHP-Scripting een provider die meegaat met de tijd.
Of ik mis een komma of mis 'is'.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Michael -