[SiteReview] All be 2 gether
Ik ben al een heletijd bezig met een profielensite (ja alweer 1 :P) hij is eigenlijk nog lang niet af maar ik wou toch alvast jullie mening over design (helaas was het design net klaar voordat ik meer over div ging uitzoeken :( dus het is nog met tables)
URL: http://allbe2gether.turmin.com
Shortcut: http://ab2g.turmin.com
- Geef je mening
- Een cijfer
- min en plus punten
- evt verbeteringen
- wat je nog meer wilt zeggen :P
Bedankt :)
P.S: Nog mensen die linkpartner willen worden?
Turmin:
- Geef je mening
- Een cijfer
- min en plus punten
- evt verbeteringen
- Een cijfer
- min en plus punten
- evt verbeteringen
Ik zeg gewoon wat ik wil en ga me niet aan regels binden.
Maar zodra ik je site bezoek voorspel ik je geen grote toekomst met de huidige webadressen.
Op je site aangekomen zie ik een niets zeggende header, heel veel zwarte randen, alleen koude kleuren en zwarte randen. En voornamelijk heel veel zwarte randen van 1px;
De website vind ik ook niet intressant overkomen omdat ik geen idee heb wat ik kan vinden.
Je menu zit te laag.
Letters te klein.
Cijfer: niet meer dan 3 of 4. Heb nauwelijks naar de site gekeken, viel in slaap.
Min-punten: De layout zo onvoorstelbaar saai en ik niet verder heb gekeken.
Plus-punten: Niet gezien, 13 in een dozijn website die ook nog eens vreselijk saai is.
Verbeteringen: Maak eens een sprankelende layout! Een layout die uitnodigd om op de site te blijven, er gebruik van te maken, etc. etc.
cijfer: voor functionaliteit een 8. voor ontwerp een 5,5
plus/min zie mening.
verbetering. ja afgezien van de kleur weinig. je mist alleen de het sitedoel. mensen komen ook perongeluk terecht op je site en ook die willen weten waar ze beland zijn. mag in de header.
ps wat is linkpartner?
Hoe kan je aan je design t beste laten zien waar het overgaat (behalve het gewoon in je header zetten).
@Bart, Linkpartner bedoel ik mee dat ik een link naar jou site op de mijne zet en andersom.
Te standaard en ontiegelijk saai.
- Een cijfer
4
- min en plus punten
Weinig grafics en erg standaard en saai. Weinig kleurgebruik....
- evt verbeteringen
Meer graphics, kleuren, layout veranderen
bedankt je reactie! :)
We klinken geloof ik overigens redelijk negatief, maar het systeem ziet er verders goed uit hoor.... even de layout wat opvrolijken....:P
Ik zie het, maar ik vroeg om de mening of het nou negatief of positief is :P En nou weet ik wat ik eraan kan doen :) Komt er toch nog een design met div's haha.
Gezien je moeilijke doelgroep en het feit dat je iets aanbied waar er al miljarden van zijn... wat maakt jou website bijzonder dat alle jongeren juist bij jou een profiel moeten aanmaken en niet bij de bekende populaire websites?
Ik wil nog de profielen uitbreiden en misschien nog wat extra functies maar dat hebben de meeste profielen sites ook al :P
Ik krijg nog geen Hyves/Flickr gevoel (dat houdt in dat je zomaar een uurtje aan het klikken bent zonder dat je het door hebt.)
Maar het begin is er succes
Google: Flickr
brengt mij op www.flickr.com lijkt mij niet wat jij bedoelt, wel?
Quote:
Ik krijg nog geen Hyves/Flickr gevoel (dat houdt in dat je zomaar een uurtje aan het klikken bent zonder dat je het door hebt.)
Dat is een goede tip! :) Maar ik denk ook dat dat met populariteit/aantal leden (= meer profiel, dus meer te bekijken) te maken heeft.
Ik zal laten weten als ik een nieuwe design (in divs :P kan ff duren:P) heb. Ik heb er deze maand nog weinig tijd voor maar in september tijd zat dus dan laat ik wel wat horen.
Quote:
Maar ik denk ook dat dat met populariteit/aantal leden (= meer profiel, dus meer te bekijken) te maken heeft.
dat denk ik ook maar jouw site nodigt daar mede door het wat mindere design (somber) ook nog niet echt toe uit.
De door mij genoemde sites zijn beide imo "rommelig" (er staan altijd wel 20 linken op je te wachten) en blijkbaar spreekt dat "de jeugd" wel aan
www.flickr.com Eén van de meest populaire sites van het ogenblik. Kijk eens naar die layout, de user interface en het gebruik. Dat ziet er toch wel wat beter uit, of niet dan?
http://www.myspace.com/ is een ander voorbeeld van een populaire community. Neem ook daar een voorbeeld aan.
Klaasjan bedoelt inderdaad http://www.myspace.com/ is een ander voorbeeld van een populaire community. Neem ook daar een voorbeeld aan.
Ik denk dat ik eerder www.xcu.nl als voorbeeld zou nemen.
Mijn eerste gevoel zegt dat die website ook niet een van de beste is, aan de layout te zien, maar flickr verwijzen mensen je naar voor die layout, niet voor dat systeem. En iets nabouwen voegt ook niet veel toe zorg voor je eigen dimensie.
Ik bouw ook niks na. Ik zei dat xcu een goed voorbeeld was.