Sitereview: Dukesoft

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functie omschrijving Als Back-end Developer heb je de eer om als eerste interne developer bij deze organisatie te beginnen. Op dit moment zijn er externe developers, maar daar wil de organisatie verandering in brengen. Op termijn moet de gehele afdeling uit intern personeel bestaan. Je kan je voorstellen dat de eerste interne developer ook de nodige kennis mee moet brengen. Dat klopt. Je gaat je namelijk aan het begin bekommeren over de externe developers en uiteindelijk over je interne collega's. Verder ga je het volgende doen: Het bedenken, beheren en onderhouden van webportalen, API-koppelingen en applicaties; Je bedenkt en werkt

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

Back End Developer

As a Back End developer at KUBUS you will be developing the (web) application and services of BIMcollab. You have a focus on the back end of our software, for which we mainly work with C# and .NET. We use a full-stack approach, which means that in addition to the back-end, you will also help with other parts of the code. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

Software Developer Java

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties (C#, ASP.NET, MVC); Het ontwikkelen van Webservices (WCF); Het meewerken aan de transitie naar Azure; Het samenwerken met collega's binnen een Scrumteam en meedenken over de User Stories; Het bouwen van unittesten; Meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Je komt te werken bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van verschillende portalen. Deze portalen worden gebruikt door diverse partijen en jouw taak is om ervoor te zorgen dat deze optimaal functioneren. Je wordt onderdeel van een Scrumteam en werkt

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Rob

Rob

18/08/2006 21:58:00
Quote Anchor link
heeyz :D Ik heb een webstekkie (nog steeds in ontwikkeling) maar, ik vroeg me af, wat vinden jullie ervan?
Edit:
www.dukesoft.nl

Haha! SOrry :P Stom van me! Hehe.. lijkt wel een grapje, of zo iets!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Rob

PHP hulp

PHP hulp

08/01/2025 16:03:02

Niek s

niek s

18/08/2006 22:00:00
Quote Anchor link
tsja.. wat is je site?
ik neem aan: www.dukesoft.ext maar: nl? com? org? net? be? co.uk?

Edit:
maar wat geprobeerd, de klikkers: www.dukesoft.nl
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door niek s

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

18/08/2006 22:05:00
Quote Anchor link
Wat zijn de namen van die links? of ben ik nouw kleurenblind?:S

O ja dankje niek voor de link:p

GR. mebus!

Stefan

Stefan

18/08/2006 22:17:00
Quote Anchor link
Ja nou ik zou zeggen, begin met leren van PHP. Het zou een grote verbetering zijn ;-)

In ieder geval een goed beginnetje ;-)

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

18/08/2006 22:17:00
Quote Anchor link
[gargamel mode]
scrollen ? ik haat scrollen
[/gargamel mode]

Sorry ik vind het niet echt een briljante site

Rob

Rob

18/08/2006 22:24:00
Quote Anchor link
Nee weet ik :P ik had snel even in kladblok die website getikt :P (ik had namelijk net .nl en ik wou niet dat er voor 3 weken lang "Under Construction" zou staan. :P Ik ben nu bezig meet een PHP versie, met plaatsjes en memberareas en een eigen forum enzo... Dat word veel beter. De plaatjes trouwens: Ik heb net fireworks, dus dat word al wel wat beter. (ik weet niet of je mn games hebt gezien, maar dat zijn dus handgetekende plaatjes uit paint :P)

ArendJan

ArendJan

18/08/2006 22:56:00
Quote Anchor link
Ik vind de site lelijk maar dat geluidje is echt briljant hahaha, mag ik 'm ff hebben?

Red Crew

Red Crew

18/08/2006 23:29:00
Quote Anchor link
BTW de links waar ik aan de linkse kant klik worden gekleurd in de achtergrond kleur niet echt handig als je er nog eens op wil klikken :)

Rob

Rob

21/08/2006 13:14:00
Quote Anchor link
@redCrew:
Klopt, in IE werkt het wel. Ik heb die site lang geleden gemaakt, en toen wist ik nog niets van FF. Enne @ArendJan: open www.dukesoft.nl/index.htm (of html) maar eens in kladblok. Daar vind je het geluidje. (denk ik)
of het was: www.dukesoft.nl/dukesoft.wav
Ik weet niet meer. Lol, volgensmij doet dat geluidje echt alles :P

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

21/08/2006 13:20:00
Quote Anchor link
Lijkt qua design een beetje op wat je veel zag in het begin van internet. Een dikke framebalk links, blauwe links op een blauwe achtergrond en een grafische bezoekersteller. Wel veel spelletjes te vinden.

Rob

Rob

21/08/2006 13:29:00
Quote Anchor link
Klopt van dat begin van internet:

Ik heb de opmaak uit een oud boek :P
En over die games: Hoe vinden jullie die eigenlijk? Dat lijkt me ook wel leuk om tye horen :D

DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

21/08/2006 13:31:00
Quote Anchor link
sorry maar ik vind um supper lelijk!!
de kleuren de plaatjes en gewoon alles!!
de dikke lijnen van het frame dan die <hr> dingetjes er in enzo dat kan gewoon niet!
als een plaatje een link is zit er nog gewoon zon blauwe rand omheen en alemaal van dat soort dingen ga werken met css, php, javascript, photoshop en nog veel meer want ik denk zon 70% van de mensen die zon site bezoeken die zijn er na zon 0.16 sec weer af :S

Rob

Rob

21/08/2006 13:33:00
Quote Anchor link
@devon: Ik heb dat ding gemaakt toen ik 8 was, man! Ik ben hard aan het werk voor een nieuwe! Oh trouwens: Heb jij eigenlijk wel een site? Je hebt immers nog steeds een hotmail adres. |:-\

DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

21/08/2006 13:38:00
Quote Anchor link
dus als ik het nu zo bekijk heb je al 5 jaar een domein naam waar je nix aan hebt en 5 jaar heb je nix aan de site gedaan??
dat lijkt me een beetje raar

Rob

Rob

21/08/2006 13:43:00
Quote Anchor link
Nee:
Toen ik 7 was wou ik al een echte site:
www.gamersnetwerk.tk.
Toen ik 8 was, ben ik eraan begonnen, met dit als uitkomst. Gamersnetwerk is nooit iets geworden dus heb ik dukesoft gemaakt. Met mn 10 jaar had ik eindelijk een echte site: www.freewebs.com/dukesoft. Later is dat www.dukesoft.tk geworden. Dat design was al helemaal prut, en ik wou zowiso al www.dukesoft.nl, dus heb ik die net ites van 3 maanden geregistreerd. Toen heb ik dat oude design van gamersnetwerk weer gevonden, en heb k die even snel op mn server gezet, omdat ik anders geld zou gaan verkloten.

En nu over jou: Wat is jou site dan? Je geeft wel commentaar op een ander zijn site.. Maar als je er zelf geen hebt, vind ik niet dat je zo moet lopen l***en!

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

21/08/2006 13:46:00
Quote Anchor link
Geen ge-heen-en-weer mannen. Gewoon opbouwende kritiek. @Rob: je biedt je site hier aan voor een review en devon niet, dus die hoeft niets te laten zien.

Rob

Rob

21/08/2006 13:58:00
Quote Anchor link
Ja oke.. Ik liet me een beetje gaan.. Maar eventjes iets anders: Worlds War is zojuist ge-upload, en ik heb beta testers en reviews nodig! Kan iemand helpen? Hij staat bij de sectie games, ergens in het midden. Enne: Klik op de text! Én: We praten op het nieuwe forum van mn site verder.

Luke Banning

Luke Banning

21/08/2006 14:04:00
Quote Anchor link
haha, lol, spelletjes met Game Maker.
Zo deed ik het eerst ook, en nu, ja nu doe ik niks meer aan spelletjes maken :')
En inderdaad het is net zo'n site van een paar jaar geleden.
Maar waarom laat je hem nu al reviewen als dit al een van 5 jaar oud is en je misschien over een maandje wél de nieuwe hebt? Greetz

Rob

Rob

21/08/2006 14:04:00
Quote Anchor link
Weet niet :P Ging meer om de games denk ik ;)

Rob

Rob

19/06/2007 20:39:00
Quote Anchor link
Zo. Bump! (na een jaar ofzo? OMG :P)
Willen jullie nu DukeSoft nóg eens bekijken?
Oke srry voor die prutachetrgrond m,aar het stond beter dan just blue.
Check ook het forum 8-D
*Nog OUnder Contruction* en ik heb alles uit mn eigen koppie getypd! :D

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

19/06/2007 20:48:00
Quote Anchor link
NEEEEEEE frames -.-" heb je dan helemaal niets hier opgestoken, doe wat aan je design..

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.