Sitereview: Dukesoft
heeyz :D Ik heb een webstekkie (nog steeds in ontwikkeling) maar, ik vroeg me af, wat vinden jullie ervan?
ik neem aan: www.dukesoft.ext maar: nl? com? org? net? be? co.uk?
tsja.. wat is je site?
O ja dankje niek voor de link:p
GR. mebus! Wat zijn de namen van die links? of ben ik nouw kleurenblind?:S
In ieder geval een goed beginnetje ;-) Ja nou ik zou zeggen, begin met leren van PHP. Het zou een grote verbetering zijn ;-)
scrollen ? ik haat scrollen
[/gargamel mode]
Sorry ik vind het niet echt een briljante site [gargamel mode]
Klopt, in IE werkt het wel. Ik heb die site lang geleden gemaakt, en toen wist ik nog niets van FF. Enne @ArendJan: open www.dukesoft.nl/index.htm (of html) maar eens in kladblok. Daar vind je het geluidje. (denk ik)
of het was: www.dukesoft.nl/dukesoft.wav
Ik weet niet meer. Lol, volgensmij doet dat geluidje echt alles :P @redCrew:
Ik heb de opmaak uit een oud boek :P
En over die games: Hoe vinden jullie die eigenlijk? Dat lijkt me ook wel leuk om tye horen :D Klopt van dat begin van internet:
de kleuren de plaatjes en gewoon alles!!
de dikke lijnen van het frame dan die <hr> dingetjes er in enzo dat kan gewoon niet!
als een plaatje een link is zit er nog gewoon zon blauwe rand omheen en alemaal van dat soort dingen ga werken met css, php, javascript, photoshop en nog veel meer want ik denk zon 70% van de mensen die zon site bezoeken die zijn er na zon 0.16 sec weer af :S sorry maar ik vind um supper lelijk!! @devon: Ik heb dat ding gemaakt toen ik 8 was, man! Ik ben hard aan het werk voor een nieuwe! Oh trouwens: Heb jij eigenlijk wel een site? Je hebt immers nog steeds een hotmail adres. |:-\
dat lijkt me een beetje raar dus als ik het nu zo bekijk heb je al 5 jaar een domein naam waar je nix aan hebt en 5 jaar heb je nix aan de site gedaan??
Toen ik 7 was wou ik al een echte site:
www.gamersnetwerk.tk.
Toen ik 8 was, ben ik eraan begonnen, met dit als uitkomst. Gamersnetwerk is nooit iets geworden dus heb ik dukesoft gemaakt. Met mn 10 jaar had ik eindelijk een echte site: www.freewebs.com/dukesoft. Later is dat www.dukesoft.tk geworden. Dat design was al helemaal prut, en ik wou zowiso al www.dukesoft.nl, dus heb ik die net ites van 3 maanden geregistreerd. Toen heb ik dat oude design van gamersnetwerk weer gevonden, en heb k die even snel op mn server gezet, omdat ik anders geld zou gaan verkloten.
En nu over jou: Wat is jou site dan? Je geeft wel commentaar op een ander zijn site.. Maar als je er zelf geen hebt, vind ik niet dat je zo moet lopen l***en! Nee:
Zo deed ik het eerst ook, en nu, ja nu doe ik niks meer aan spelletjes maken :')
En inderdaad het is net zo'n site van een paar jaar geleden.
Maar waarom laat je hem nu al reviewen als dit al een van 5 jaar oud is en je misschien over een maandje wél de nieuwe hebt? Greetz haha, lol, spelletjes met Game Maker. Weet niet :P Ging meer om de games denk ik ;)
Willen jullie nu DukeSoft nóg eens bekijken?
Oke srry voor die prutachetrgrond m,aar het stond beter dan just blue.
Check ook het forum 8-D
*Nog OUnder Contruction* en ik heb alles uit mn eigen koppie getypd! :D Zo. Bump! (na een jaar ofzo? OMG :P)
ik neem aan: www.dukesoft.ext maar: nl? com? org? net? be? co.uk?
Edit:
maar wat geprobeerd, de klikkers: www.dukesoft.nl
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door niek s
O ja dankje niek voor de link:p
GR. mebus!
In ieder geval een goed beginnetje ;-)
scrollen ? ik haat scrollen
[/gargamel mode]
Sorry ik vind het niet echt een briljante site
Nee weet ik :P ik had snel even in kladblok die website getikt :P (ik had namelijk net .nl en ik wou niet dat er voor 3 weken lang "Under Construction" zou staan. :P Ik ben nu bezig meet een PHP versie, met plaatsjes en memberareas en een eigen forum enzo... Dat word veel beter. De plaatjes trouwens: Ik heb net fireworks, dus dat word al wel wat beter. (ik weet niet of je mn games hebt gezien, maar dat zijn dus handgetekende plaatjes uit paint :P)
Ik vind de site lelijk maar dat geluidje is echt briljant hahaha, mag ik 'm ff hebben?
BTW de links waar ik aan de linkse kant klik worden gekleurd in de achtergrond kleur niet echt handig als je er nog eens op wil klikken :)
Klopt, in IE werkt het wel. Ik heb die site lang geleden gemaakt, en toen wist ik nog niets van FF. Enne @ArendJan: open www.dukesoft.nl/index.htm (of html) maar eens in kladblok. Daar vind je het geluidje. (denk ik)
of het was: www.dukesoft.nl/dukesoft.wav
Ik weet niet meer. Lol, volgensmij doet dat geluidje echt alles :P
Lijkt qua design een beetje op wat je veel zag in het begin van internet. Een dikke framebalk links, blauwe links op een blauwe achtergrond en een grafische bezoekersteller. Wel veel spelletjes te vinden.
Ik heb de opmaak uit een oud boek :P
En over die games: Hoe vinden jullie die eigenlijk? Dat lijkt me ook wel leuk om tye horen :D
de kleuren de plaatjes en gewoon alles!!
de dikke lijnen van het frame dan die <hr> dingetjes er in enzo dat kan gewoon niet!
als een plaatje een link is zit er nog gewoon zon blauwe rand omheen en alemaal van dat soort dingen ga werken met css, php, javascript, photoshop en nog veel meer want ik denk zon 70% van de mensen die zon site bezoeken die zijn er na zon 0.16 sec weer af :S
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Rob
dat lijkt me een beetje raar
Toen ik 7 was wou ik al een echte site:
www.gamersnetwerk.tk.
Toen ik 8 was, ben ik eraan begonnen, met dit als uitkomst. Gamersnetwerk is nooit iets geworden dus heb ik dukesoft gemaakt. Met mn 10 jaar had ik eindelijk een echte site: www.freewebs.com/dukesoft. Later is dat www.dukesoft.tk geworden. Dat design was al helemaal prut, en ik wou zowiso al www.dukesoft.nl, dus heb ik die net ites van 3 maanden geregistreerd. Toen heb ik dat oude design van gamersnetwerk weer gevonden, en heb k die even snel op mn server gezet, omdat ik anders geld zou gaan verkloten.
En nu over jou: Wat is jou site dan? Je geeft wel commentaar op een ander zijn site.. Maar als je er zelf geen hebt, vind ik niet dat je zo moet lopen l***en!
Geen ge-heen-en-weer mannen. Gewoon opbouwende kritiek. @Rob: je biedt je site hier aan voor een review en devon niet, dus die hoeft niets te laten zien.
Ja oke.. Ik liet me een beetje gaan.. Maar eventjes iets anders: Worlds War is zojuist ge-upload, en ik heb beta testers en reviews nodig! Kan iemand helpen? Hij staat bij de sectie games, ergens in het midden. Enne: Klik op de text! Én: We praten op het nieuwe forum van mn site verder.
Zo deed ik het eerst ook, en nu, ja nu doe ik niks meer aan spelletjes maken :')
En inderdaad het is net zo'n site van een paar jaar geleden.
Maar waarom laat je hem nu al reviewen als dit al een van 5 jaar oud is en je misschien over een maandje wél de nieuwe hebt? Greetz
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Rob
Willen jullie nu DukeSoft nóg eens bekijken?
Oke srry voor die prutachetrgrond m,aar het stond beter dan just blue.
Check ook het forum 8-D
*Nog OUnder Contruction* en ik heb alles uit mn eigen koppie getypd! :D
NEEEEEEE frames -.-" heb je dan helemaal niets hier opgestoken, doe wat aan je design..