Sitereview: Dukesoft

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Web Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in de omgeving Roosendaal, zijn wij op zoek naar een PHP web developer met een aantal jaar werkervaring. Wil jij graag werken aan in-house software projecten voor diverse klanten? Voel jij je prettige in een klein team developers, waar jouw inbreng enorm gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van diverse applicaties. Dit kan de ene keer een online platform voor aanbiedingen zijn, en de andere keer een software pakket dat gebruikt wordt om interne processen te automatiseren. Het zijn stuk voor

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Ben jij een kei van een full-stack developer? Heb je ambitie om te groeien en jezelf te ontwikkelen binnen een ambitieus bedrijf? Gaat jouw hart sneller kloppen van transpilers of frameworks zoals Angular, Vue of React? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een full-stack developer om onderdeel te zijn van een team dat bestaat uit gedreven developers. Ieders met hun eigen specialiteiten en kennis van de projecten en behoeften vanuit de product owners. We zoeken iemand die met zijn/haar huidige competenties en domeinen dit team wil begeleiden, stimuleren en tevens

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Low code Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen van bestaande applicaties en het geheel van scratch af aan opzetten van nieuwe applicaties binnen een low code platform; Je beoordeelt technisch ontwerpen en maakt de vertaalslag naar de technische oplossingen binnen het platform; Je voert testwerkzaamheden uit; Je adviseert de organisatie op jouw vakgebied; Je schakelt met business analisten en de architect om tot mooie oplossingen te komen; Je lost bugs op en denkt mee over een structurele oplossing. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze

Bekijk vacature »

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Het onderhouden, ontwikkelen en testen van front-end software van diverse klant- en medewerkersapplicaties; Het ontwikkelen van maatwerk front-end oplossingen in Vue.js en participeren in een scrumteam; Mede-verantwoordelijk voor het begeleiden en coachen van drie junior front-end developers; Verantwoordelijk voor code-reviews en het opstellen van de juiste documentatie zoals userstories en API ontwerp; Participeren in diverse projecten t.b.v. optimalisatie van diverse applicaties; Het opzetten van API koppelingen met externe applicaties. Hier ga je werken Betreffende organisatie is gevestigd in de regio van Swifterbant en is al ruim 20 jaar lang bedreven in het ontwikkelen en aanbieden van

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe software; Het ombouwen van de bestaande software; Zowel back- als front-end software ontwikkelen; Het testen; Het implementeren van de volledig geteste software; Het verzorgen van nazorg en het oplossen van bugs; Het opstellen en bijhouden van procesdocumentatie; Je draagt bij aan het agile/scrum processen van het team. Hier ga je werken Ongetwijfeld heb je een of meerdere producten van deze organisatie in huis. Het proces erachter, daar ben je ongetwijfeld minder bekend mee. Deze opdracht geeft je de kans meer over dit proces te weten te komen en een mooie bijdrage te

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Rob

Rob

18/08/2006 21:58:00
Quote Anchor link
heeyz :D Ik heb een webstekkie (nog steeds in ontwikkeling) maar, ik vroeg me af, wat vinden jullie ervan?
Edit:
www.dukesoft.nl

Haha! SOrry :P Stom van me! Hehe.. lijkt wel een grapje, of zo iets!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Rob

PHP hulp

PHP hulp

09/01/2025 08:33:48

Niek s

niek s

18/08/2006 22:00:00
Quote Anchor link
tsja.. wat is je site?
ik neem aan: www.dukesoft.ext maar: nl? com? org? net? be? co.uk?

Edit:
maar wat geprobeerd, de klikkers: www.dukesoft.nl
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door niek s

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

18/08/2006 22:05:00
Quote Anchor link
Wat zijn de namen van die links? of ben ik nouw kleurenblind?:S

O ja dankje niek voor de link:p

GR. mebus!

Stefan

Stefan

18/08/2006 22:17:00
Quote Anchor link
Ja nou ik zou zeggen, begin met leren van PHP. Het zou een grote verbetering zijn ;-)

In ieder geval een goed beginnetje ;-)

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

18/08/2006 22:17:00
Quote Anchor link
[gargamel mode]
scrollen ? ik haat scrollen
[/gargamel mode]

Sorry ik vind het niet echt een briljante site

Rob

Rob

18/08/2006 22:24:00
Quote Anchor link
Nee weet ik :P ik had snel even in kladblok die website getikt :P (ik had namelijk net .nl en ik wou niet dat er voor 3 weken lang "Under Construction" zou staan. :P Ik ben nu bezig meet een PHP versie, met plaatsjes en memberareas en een eigen forum enzo... Dat word veel beter. De plaatjes trouwens: Ik heb net fireworks, dus dat word al wel wat beter. (ik weet niet of je mn games hebt gezien, maar dat zijn dus handgetekende plaatjes uit paint :P)

ArendJan

ArendJan

18/08/2006 22:56:00
Quote Anchor link
Ik vind de site lelijk maar dat geluidje is echt briljant hahaha, mag ik 'm ff hebben?

Red Crew

Red Crew

18/08/2006 23:29:00
Quote Anchor link
BTW de links waar ik aan de linkse kant klik worden gekleurd in de achtergrond kleur niet echt handig als je er nog eens op wil klikken :)

Rob

Rob

21/08/2006 13:14:00
Quote Anchor link
@redCrew:
Klopt, in IE werkt het wel. Ik heb die site lang geleden gemaakt, en toen wist ik nog niets van FF. Enne @ArendJan: open www.dukesoft.nl/index.htm (of html) maar eens in kladblok. Daar vind je het geluidje. (denk ik)
of het was: www.dukesoft.nl/dukesoft.wav
Ik weet niet meer. Lol, volgensmij doet dat geluidje echt alles :P

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

21/08/2006 13:20:00
Quote Anchor link
Lijkt qua design een beetje op wat je veel zag in het begin van internet. Een dikke framebalk links, blauwe links op een blauwe achtergrond en een grafische bezoekersteller. Wel veel spelletjes te vinden.

Rob

Rob

21/08/2006 13:29:00
Quote Anchor link
Klopt van dat begin van internet:

Ik heb de opmaak uit een oud boek :P
En over die games: Hoe vinden jullie die eigenlijk? Dat lijkt me ook wel leuk om tye horen :D

DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

21/08/2006 13:31:00
Quote Anchor link
sorry maar ik vind um supper lelijk!!
de kleuren de plaatjes en gewoon alles!!
de dikke lijnen van het frame dan die <hr> dingetjes er in enzo dat kan gewoon niet!
als een plaatje een link is zit er nog gewoon zon blauwe rand omheen en alemaal van dat soort dingen ga werken met css, php, javascript, photoshop en nog veel meer want ik denk zon 70% van de mensen die zon site bezoeken die zijn er na zon 0.16 sec weer af :S

Rob

Rob

21/08/2006 13:33:00
Quote Anchor link
@devon: Ik heb dat ding gemaakt toen ik 8 was, man! Ik ben hard aan het werk voor een nieuwe! Oh trouwens: Heb jij eigenlijk wel een site? Je hebt immers nog steeds een hotmail adres. |:-\

DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

21/08/2006 13:38:00
Quote Anchor link
dus als ik het nu zo bekijk heb je al 5 jaar een domein naam waar je nix aan hebt en 5 jaar heb je nix aan de site gedaan??
dat lijkt me een beetje raar

Rob

Rob

21/08/2006 13:43:00
Quote Anchor link
Nee:
Toen ik 7 was wou ik al een echte site:
www.gamersnetwerk.tk.
Toen ik 8 was, ben ik eraan begonnen, met dit als uitkomst. Gamersnetwerk is nooit iets geworden dus heb ik dukesoft gemaakt. Met mn 10 jaar had ik eindelijk een echte site: www.freewebs.com/dukesoft. Later is dat www.dukesoft.tk geworden. Dat design was al helemaal prut, en ik wou zowiso al www.dukesoft.nl, dus heb ik die net ites van 3 maanden geregistreerd. Toen heb ik dat oude design van gamersnetwerk weer gevonden, en heb k die even snel op mn server gezet, omdat ik anders geld zou gaan verkloten.

En nu over jou: Wat is jou site dan? Je geeft wel commentaar op een ander zijn site.. Maar als je er zelf geen hebt, vind ik niet dat je zo moet lopen l***en!

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

21/08/2006 13:46:00
Quote Anchor link
Geen ge-heen-en-weer mannen. Gewoon opbouwende kritiek. @Rob: je biedt je site hier aan voor een review en devon niet, dus die hoeft niets te laten zien.

Rob

Rob

21/08/2006 13:58:00
Quote Anchor link
Ja oke.. Ik liet me een beetje gaan.. Maar eventjes iets anders: Worlds War is zojuist ge-upload, en ik heb beta testers en reviews nodig! Kan iemand helpen? Hij staat bij de sectie games, ergens in het midden. Enne: Klik op de text! Én: We praten op het nieuwe forum van mn site verder.

Luke Banning

Luke Banning

21/08/2006 14:04:00
Quote Anchor link
haha, lol, spelletjes met Game Maker.
Zo deed ik het eerst ook, en nu, ja nu doe ik niks meer aan spelletjes maken :')
En inderdaad het is net zo'n site van een paar jaar geleden.
Maar waarom laat je hem nu al reviewen als dit al een van 5 jaar oud is en je misschien over een maandje wél de nieuwe hebt? Greetz

Rob

Rob

21/08/2006 14:04:00
Quote Anchor link
Weet niet :P Ging meer om de games denk ik ;)

Rob

Rob

19/06/2007 20:39:00
Quote Anchor link
Zo. Bump! (na een jaar ofzo? OMG :P)
Willen jullie nu DukeSoft nóg eens bekijken?
Oke srry voor die prutachetrgrond m,aar het stond beter dan just blue.
Check ook het forum 8-D
*Nog OUnder Contruction* en ik heb alles uit mn eigen koppie getypd! :D

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

19/06/2007 20:48:00
Quote Anchor link
NEEEEEEE frames -.-" heb je dan helemaal niets hier opgestoken, doe wat aan je design..

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.