[sitereview] gijspronk.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een development team met één Senior .NET developer en één junior .NET developer. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit moment veel gebruik van .NET met ASP.NET. Komend kwartaal gaan wij wel gedeeltelijk overstappen naar .NET Core. Verder werken wij ook met SOAP, REST, JSON, HTML5, CSS3

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Laravel PHP developer in een jong team

Bedrijfsomschrijving Als je op zoek bent naar een werkplek waar plezier en uitdaging hand in hand gaan, dan is dit bedrijf de juiste keuze voor jou. Hier kun je werken aan uitdagende projecten en krijg je als developer veel verantwoordelijkheid. Het bedrijf waardeert kwaliteit boven kwantiteit en richt zich op het ontwikkelen van hoogwaardige applicaties en websites waar klanten enthousiast over zijn. Dit bedrijf is vooruitstrevend en streeft naar het leveren van de best mogelijke resultaten voor hun klanten. Als medior PHP ontwikkelaar met 3 jaar ervaring ben jij de persoon die we zoeken. Je krijgt hier de kans om

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Voor een opdrachtgever in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een programmeur. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op

Bekijk vacature »

(Junior) Back-end Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Altijd al willen werken bij een organisatie, die maatwerk applicaties bouwt, die echt impact hebben in de maatschappij? Dit is je kans. Voor een kleine organisatie in de regio van Eindhoven ben ik op zoek naar een C# Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de ontwikkeling van maatwerk software en applicaties. Deze organisatie werkt voor grote organisaties in Nederland, maar ook voor het MKB. De projecten waar je aan gaat werken zijn erg divers, waardoor je werk uitdagend blijft en je erg veel kan leren. Verder ga je aan

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in ons development team met twee andere .NET developers. Als team werken jullie in scrum en is er iedere ochtend om 11.00 een standup. Jij krijgt als junior .NET ontwikkelaar een inwerk traject dat echt specifiek wordt ingericht op basis van wat jij nodig hebt. Een van de grootste pluspunten bij ons is dat wij binnen ons bedrijf veel (technische) vrijheid geven en juist eigen initiatieven erg stimuleren. Jouw werkzaamheden gaan er bij ons als volgt uit zien: – Het ontwikkelen van nieuwe software samen met interne en eventueel externe ontwikkelaars; – Het

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Ontwerpen en bouwen van nieuwe functionaliteiten binnen de complexe omgeving; Proactief de processen kwalitatief en efficient inrichten; Opzetten van Unit Tests; Code Reviews; Regie nemen voor innovatieve projecten; Landschap beheren en de bijbehorende ketens hierbij in het oog houden. Hier ga je werken De organisatie is actief binnen de financiele branche en heeft een IT afdeling van circa 450 man. De organisatie voorziet de maatschappij binnen de financiele dienstverlening en is gedurende de jaren een onmisbare schakel geworden. Het is een high profile organisatie waar ze veel te maken hebben met veranderingen voortkomend uit maatschappelijke ontwikkelingen,

Bekijk vacature »
Pieter Jansen

Pieter Jansen

10/02/2009 22:00:00
Quote Anchor link
Beste leden,

Afgelopen zaterdag kwam een kennisje langs welke wel een eigen website wou. Ik dus aan de slag, en heb een website gemaakt. Wel nieuwsgierig naar jullie reacties.

site

Hangt ook een beheersysteempje achter, maar dat werkt nu gewoon. Daar hoeft geen inzicht meer in verschaft worden.

De content moet hij zelf nog vullen als ook de plaatjes. Maar das buiten mij om denk ik :)

groet,

Merijn

PHP hulp

PHP hulp

12/01/2025 10:57:10

GaMer B

GaMer B

10/02/2009 22:06:00
Quote Anchor link
Ziet er wel leuk uit.

Maar:
- De plaatjes soms even om te laden
- Iets groter / ander lettertype?
- Contact formulier past niet echt bij het geheel; styl die eens
- Op de Home pagina staat de footer wat verder van de rest af en op de andere pagina's staat die zo lelijk er tegen aan geplakt.

Pieter Jansen

Pieter Jansen

10/02/2009 22:09:00
Quote Anchor link
Bedankt, ik kijk er straks even naar. De opbouw van de html is te simpel voor woorden, dus kan zijn dat er hier en daar foutjes in zitten.

Contactformulier klopt ook:) die werkt ook nog niet. Maar zit nog even te knutselen met de swiftmailer icm. securimage. Maar staat er toch boven dat contact nog niet werkt?

lettertype is niet door mij gekozen helaas. Maar door m`n kameraad.. ach.. en arial zo erg is het nou ook weer niet.

Grootte vond ik zelf wel prima. standaard 11px

Mr.Moe

Mr.Moe

10/02/2009 22:52:00
Quote Anchor link
ik vindt hem er wel mooi uitzien, maar zoals eerder al vermeld, soms duurt het wel even tot plaatjes geladen zijn.

The Ultimate

The Ultimate

07/03/2009 12:56:00
Quote Anchor link
PRO:
Prima website. Warme sfeer. Geen last van het laden.

CON:
Alleen de captcha valt wat mij betreft erg uit de toon.

Pieter Jansen

Pieter Jansen

07/03/2009 12:57:00
Quote Anchor link
wow dat er nog iemand op ging reageren.. :)

Ps, de contact formulieren werken niet eens. Daar moet ik nog steeds naar kijken lol

Jens V

Jens V

07/03/2009 13:40:00
Quote Anchor link
Mooie site, dat zeker!
Enige nadeel vind ik dat je meestal naar onder moet gaan om de inhoud van de site te zien...
En zoals reeds gezegd, die captcha trekt in deze context op niks :)

Mvg,
Jens

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

07/03/2009 13:44:00
Quote Anchor link
Mooie site, wellicht handig om de tekst even wat meer op te laten valen door ze bijv. even wat groter te doen. Verder ziet het er goed uit :).

- -

- -

07/03/2009 14:07:00
Quote Anchor link
Mooie site!

Een paar puntjes:
- Andere captcha.
- De Engels/Nederlands-linkjes ergens anders, dit is lelijk. Eventueel doen met een vlaggetje i.p.v. tekst?
- Iets meer ruimte tussen het kopje "Intro" en de tekst op de homepage.
- De hoeken van het boxje waarin het contactformulier staat vind ik té afgerond. Ik zou die ronding wat kleiner maken.
- Onder de footer nog wat padding (zodat 'ie niet tegen de onderkant aan staat als de pagina hoog is).
- Verder zou je nog iets kunnen doen met het notenbalkje onder het menu. Ik heb niet echt een idee, maar misschien kan je daar nog wat leuks (interactiefs?) aan toevoegen.

Tamara

Tamara

07/03/2009 14:18:00
Quote Anchor link
Idd een mooie site :)

Nog wat aanvullingen:
- Op contact is de achtergrond kleur bruinig ipv rood.
- Misschien de tekstvelden geen vaste hoogte geven. Het is niet zo mooi als er veel 'wit' ruimte zit.
- Op contact is de footer nog niet goed..
- Op home een beetje padding onder Intro
- Als de taal Nederlands is, misschien ook de linknamen in het Nederlands? (en ook Living with music)
- Bij Biography en My Music ook een padding boven de footer.

Ik had niet door dat je op home ook op de plaatjes kon klikken met Lightbox.

Ik vind de kleuren erg mooi die je hebt gebruikt!

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

07/03/2009 14:25:00
Quote Anchor link
Niet naar de comments gekeken, maar ik vind hem erg mooi, erg origineel. goed gedaan.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

07/03/2009 14:49:00
Quote Anchor link
Leuk begin, maar met die rondingen ben je juist een beetje de mist in gegaan vind ik, past totaal niet bij de verder juist strakke en formele website.

Voor de captcha, kijk eens naar reCaptcha, gebruiken ook een rode kleur, past er goed bij en is een erg sterke.

Crispijn -

Crispijn -

07/03/2009 15:19:00
Quote Anchor link
Waarom heb je bovenaan zo'n grote zwarte lege ruimte? Deze zou ik gewoon naar boventrekken omdat dan de inhoud wat meer op een logische plek komt; midden op je scherm.

Verder even je captcha netjes in de layout opmaken en je button stylen. Dan is hij wel aardig :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.