Slecht bereikbaar
Ik heb geen probleemen met snelheid van phphulp aleen dat hij me steeds uitlogt met de melding corupt cookie en dan kan ik weer opnieuw inlogen zwaar iritand!
M.V.G. Joey
Ypma schreef op 03.09.2009 22:47:
Hier hetzelfde verhaal, zowel thuis als op het werk kan ik regelmatig niet bij phphulp terwijl ik toch elke dag er gewoon even een aantal keer doorheen wil bladeren en wil helpen waar ik kan en/of mijn interesse word gewekt.
Voor me gevoel word het ook steeds vaker, of ik begin me er steeds meer aan te ergeren.
Kan hier iets aan gedaan worden?
Voor me gevoel word het ook steeds vaker, of ik begin me er steeds meer aan te ergeren.
Misschien tijd voor nieuwe eigenaars? PHPhulp is al jaren zoals het was, verandering zal ook niet meer komen.
Hier heb ik ook al heel erg lang last van. Soms erg irritant.
Harmen schreef op 04.09.2009 07:27:
Misschien tijd voor nieuwe eigenaars? PHPhulp is al jaren zoals het was, verandering zal ook niet meer komen.
Ypma schreef op 03.09.2009 22:47:
Hier hetzelfde verhaal, zowel thuis als op het werk kan ik regelmatig niet bij phphulp terwijl ik toch elke dag er gewoon even een aantal keer doorheen wil bladeren en wil helpen waar ik kan en/of mijn interesse word gewekt.
Volgens mij ga je lang genoeg mee hier om te weten hoe de vork in de steel zit. De website zoals die nu is werkt, en het gaat per slot van rekening om de hulp die wordt geboden.
Nieuwe wordt nog wel steeds aan gewerkt, gewoon geduld hebben en houden, mensen blijven helpen want daar heb je geen gelikte lay-out voor nodig.
Ik heb er zelf ook wel eens last van, even wachten en dan kan ik er weer bij.
Harmen schreef op 03.09.2009 20:33:
Voor mijn gevoel wordt phphulp naast slomer ook minder populair.
Laten we overstappen! Wie helpt er mee om samen aan een nieuwe PHPhulp te werken?!?! Weet alleen nog geen domeinnaam:-)
Het is hier echt dood en saai.
MVG,
Mebus
Quote:
Als je een goed gevulde portemonnee hebt dan wil Bas vast wel met je in gesprek gaan ;-)
En anders is gewoon ophouden met zeuren een hele goeie optie! Jullie lopen hier nog steeds allemaal rond dus zo erg vinden jullie het dan denk ik ook niet!...
Het is niet dat phphulp vol staat met rotzooi en dat de gezelligheid weg is toch? het heeft drukkere tijden gekend ja, absoluut mee eens. Mensen die nieuw zijn op het gebied van php worden nog steeds goed geholpen. Een community is niet gemaakt omdat iemand z'n editor heeft geopend om een website als deze te maken, de leden maken het zoals het is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erik Rijk
Erik Rijk schreef op 04.09.2009 12:53:
Als je een goed gevulde portemonnee hebt dan wil Bas vast wel met je in gesprek gaan ;-)
Quote:
Misschien tijd voor nieuwe eigenaars?
Zolang Bas niet voorstelt om de site te koop zetten, weet niemand hoe "diep" we in een portemonnee moeten graven. Mocht hij hem te koop stellen, kan hij best wel een PM versturen met een vraagprijs :)
Jullie dwalen erg ver af naar onderwerpen die we al lang geleden hebben besproken in andere topics. Dit topic gaat over het soms vele minuten niet bereikbaar zijn van phphulp.nl.
SanThe schreef op 04.09.2009 13:27:
Daar heeft SanThe helemaal gelijkt in uiteraard ;)Graag weer ontopic.
Jullie dwalen erg ver af naar onderwerpen die we al lang geleden hebben besproken in andere topics. Dit topic gaat over het soms vele minuten niet bereikbaar zijn van phphulp.nl.
Laatste toevoeging... ik denk niet dat phphulp te koop komt te staan en zelfs al was dat wel het geval... dan is het voor 17 jarige studentjes onbetaalbaar! :)
SanThe schreef op 04.09.2009 13:27:
Graag weer ontopic.
Mjah, maar wat moet er dan nog gezegd worden?
Die banner hierboven zorgt vaak voor problemen, en soms heeft de phphulp server (volgens mij zijn het er eigenlijk twee of drie) dat ook wel eens.
Van onze kant is er niks aan te doen. Gewoon wachten tot er weer leven is...
@Karl: Nee, is een dedicated server van Halma Automatisering (gesponserd). Volgens mij heeft dat netwerk nog wel eens last van storing....
Chris Kortaan schreef op 04.09.2009 14:24:
@Karl: Nee, is een dedicated server van Halma Automatisering (gesponserd). Volgens mij heeft dat netwerk nog wel eens last van storing....
Of het dedicated is weet ik niet zeker. Maar wat ik wel zeker weet is dat er meerdere ip adressen zijn, dus lijkt mij ook dat er meerdere servers zijn.
Die banner is ook gehost bij halma.
En dit is wel grappig:
http://bizinformation.org/nl/www.phphulp.nl
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
Geinig die waarde inschatting. Flink mee lopen spelen, maar weinig gekken die dat bedrag ook daadwerkelijk ervoor over hebben;)
Maar idd ik heb ook vaak dat het eraf ligt of supertraag etc. Sowieso laad elke pagina pas na 3 seconde maar dat lijkt mij eerder een probleem doordat er zo onderhand een database van 2 Tb achter hangt ofzo :P.
Ik had een tijd geleden ook dat PHP-hulp heel erg traag was, maar op een of andere manier toen ik mijn modem had ge-reset ging hij weer lekker snel, misschien dat eens proberen?
Of is dit topic een glas een plas en alles was weer zoals het was?
*Zoals veel topics aangaande phphulp.nl*
Ricardo schreef op 05.09.2009 06:53:
Die metertjes kloppen niet, ik had er eentje die over mijn site die 2 dagen online was zei dat ie 1,1 miljoen opleverde...
Maar idd ik heb ook vaak dat het eraf ligt of supertraag etc. Sowieso laad elke pagina pas na 3 seconde maar dat lijkt mij eerder een probleem doordat er zo onderhand een database van 2 Tb achter hangt ofzo :P.
Van jou neem ik niet meer zo veel aan...
Edit:
Ben overigens inderdaad wel benieuwd of het nou aan phphulp lag of aan het netwerk van Halma..
Ben overigens inderdaad wel benieuwd of het nou aan phphulp lag of aan het netwerk van Halma..
Wellicht een bump, maar hij was hier weer een tijdje niet bereikbaar....
Waren meer mensen die er last van hadden.