Slechte topictitels

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

C++ Ontwikkelaar

Functieomschrijving Ben jij als software ontwikkelaar toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zoeken wij jou! Voor het maken van de procesbesturingssoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Ontwerpen, programmeren en testen van product aanpassingen; Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden, o.a. door middel van SCRUM; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Implementeren van nieuwe product

Bekijk vacature »

Front end developer Zorgplatform

Functie Jij als Front end ontwikkelen zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar, 1 Python developer en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De Marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult als Front ender dus voornamelijk bezig zijn met het verbeteren van onze interfaces op onze verschillende producten. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

As Lead Web Developer at KUBUS you are responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the web application and services of BIMcollab. In your role as lead developer you will naturally search for the optimum between the required implementation time, the performance of the application and a fast go-to-market of features, in line with our automated test and release train. Together with the other senior developers in your team you monitor the architecture of the application and you advise the product owner about necessary refactoring to improve the maintainability of the platform. Our development team

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

Web Application Developer

Dit ga je doen Samen met het team werk je aan de visualisatie functionaliteiten en hoe dit gebruikt kan worden in een operationele setting; Het ontwerpen, ontwikkelen, onderhouden en leveren van support betreft het Warehouse Management Systeem en de bijbehorende web visualisaties; Je gebruikt hierbijde tools WebGL en ASP.net; Het meewerken in implementatieprojecten; Het leveren van Go-Live Support; Sparren met jouw Amerikaanse collega's. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Web Application Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Laravel PHP Developer voor een leuk bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken; van A tot Z; Je hebt na de oplevering contact met de klant wanneer zij problemen ervaren; Je denkt mee over het verbeteren van de werkprocessen; Je denkt mee over softwareoplossingen; Je speelt in op de behoefte van de klant; Je houdt je bezig met het verbeteren, aanpassen en vernieuwen van de

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/10/2006 10:37:00
Quote Anchor link
Ik weet het. We hebben het er al vaak over gehad. En we blijven het er over hebben; Topictitels als help, hulp nodig, vraag, weet niet, snap het niet, vraag zijn slecht. Ter illustratie de volgende screendump:

Afbeelding

Please, denk na over je topictitels!

Happy PHPing.

Edit:
Jan toch, zomaar in het verkeerde forum gepost :o
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 14:48:57

Robin Albers

Robin Albers

23/10/2006 10:45:00
Quote Anchor link
Ik heb ook wel is zon dag dat ik me er aan erger zelf kan ik ook geen topic titels bedenkt dus gebruik het onderwerp.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/10/2006 10:56:00
Quote Anchor link
@ Robin: nog zo'n favoriet onderwerp van mij. Waarom niet een beetje je best doen om correct Nederlands te schrijven? Hier en daar eens een punt of komma, om de leesbaarheid te vergroten?

Als je het nu alvast een beetje oefent, staat het later des te beter op je CV.

Benny Lava

Benny Lava

23/10/2006 11:01:00
Quote Anchor link
Ja, je hebt daar inderdaad gelijk in. Maar gelukig zijn er genoeg goeie topic titels bij ;)

ArendJan

ArendJan

23/10/2006 11:01:00
Quote Anchor link
Ik ben het helemaal met je eens Jan, ik bedoel, als je al geen correct Nederlands kan schrijven, dan kun je al helemaal niet een stukje PHP scripten!

- -

- -

23/10/2006 11:02:00
Quote Anchor link
@Jan:
Ik erger me ook vreselijk aan die titels. Ik vind dat er een nieuwe regel moet komen: "Slechte topictitel is slotje!" (Is misschien iets te overdreven, maarja.)
Ook vind ik dat sommigen onder ons wel íets beter Nederlands mogen (leren) schrijven. Want als je PHP kunt kan je nog geen Nederlands!

Robin Albers

Robin Albers

23/10/2006 11:15:00
Quote Anchor link
Ik kan er niks aan doen aan mijn spelling dan he ik heb namelijk dislectie.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/10/2006 11:20:00
Quote Anchor link
@ robin: als je dyslectie hebt kun je daar inderdaad niets aan doen. Vooral als je wat langer op het forum rondloopt, weten de leden het wel. Toch ben ik dan benieuwd of je dyslectie je niet in de weg zit als je PHP scripts schrijft?

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

23/10/2006 11:21:00
Quote Anchor link
robin schreef op 23.10.2006 11:15:

Dan loop je toch de zelfde zin 10 keer na?:S dan moet ie denk wel goed zijn...

En dan nog mensen die geen dislectie hebben die weten toch ook niet altijd goede topictitels?:S reken mij daar mee bij...

En jonathan een slotje op zo een topic die een slechte topic titel heeft vind ik gewoon belachelijk vraag dan gewoon of ie hem wil veranderen of verzin een betere voor diegene als je dat al kan;)

GR. mebus!!!!

Robert Deiman

Robert Deiman

23/10/2006 11:22:00
Quote Anchor link
Ik sluit me aan bij de meningen in dit topic, al vind ik de titel van de Helptool nog wel redelijk, het geeft wel echt aan waar het over gaat. (alleen is die een beetje te kort om echt duidelijk te zijn)
Het typen van de berichten in de Nederlandse taal blijft een moeilijk punt voor sommigen van ons. (komt ook door msn en dergelijke, omdat daar vaak zonder leestekens wordt getypt)
Ikzelf lees berichten zonder leestekens en enters al helemaal niet meer, omdat het "te veel moeite" kost om ze te lezen. Je moet zelf de leestekens erbij denken.

@Jonathan
Misschien wel een beetje overdreven inderdaad, slechte topictitel is ook moeilijk om over te oordelen, maar als je een topictitel als "HELP!" ofzo hebt, daar kan je niets mee en weet je niet waar het over gaat.
Met de mogelijkheid om topictitels te wijzigen, kan er eerst een waarschuwing gegeven worden hoor, dan moet gewoon de topictitel worden aangepast. Zo niet (maar dan moet de topicstarter wel opnieuw posten in het topic, anders weet je niet of hij/ zij de kans heeft gehad om het aan te passen) dan kan er alsnog een slotje worden gegeven.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/10/2006 11:25:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
<?php
    ini_set ('display_errors', 1);
    error_reporting (E_ALL);

$bad = array ('help', 'hulp nodig', 'error', 'foutje', 'doet het niet', 'snap het niet');
    $titel = (isset ($_POST['titel'])) ? (trim ($_POST['titel'])) : ('');
    if (strlen ($titel) == 0) {
        $msg = '<p>Geen titel is wel een hele slechte titel</p>';
    }

elseif (in_array ($titel, $bad)) {
        $msg = '<p>Deze hoort in het rijtje slechte titels: </p>';
        $msg .= '<ul>';
        foreach ($bad as $value) {
            $msg .= '<li>' . $value . '</li>';
        }

$msg .= '</ul>';
    }

else {
        $msg = '<p>Waarschijnlijk kan deze er mee door, maar zeker weten doe je het nooit :-)</p>';
    }

?>

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">

<html>
<head>
    <title>Topictitel checker</title>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
    <script type="text/javascript">

</script>
    <style type="text/css">
        * {
            font: 12px verdana;
        }
        h1 {
            font-size: 14px;
            font-weight: bold;
        }
        .large {
            width: 400px;
        }
    </style>
</head>

<body>
    <h1>Vul een topictitel in</h1>
    <form method="post" action="#">
        <p>
            <label for="titel">titel:</label>
            <input id="titel" name="titel" type="text" class="large" value="<?php echo $titel; ?>">
            <input type="submit" value="check titel">
        </p>
    </form>
    <?php
        if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST') {
            echo $msg;
        }

?>

</body>
</html>

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

23/10/2006 11:26:00
Quote Anchor link
En wat nouw als het een vraag over php is maar hij weet niet een preciese topic titel daarvoor kan diegene daar toch ook niks aan doen:S

Ik vind dit gewoon een zwakke discusie over niks...

Zometeen gaan we elkaar nog allemaal vergelijken met o die topic titel is beter als die haha ik ben beter in nederlands

Pfffff

GR. mebus

Robert Deiman

Robert Deiman

23/10/2006 11:27:00
Quote Anchor link
mebus schreef op 23.10.2006 11:21:
robin schreef op 23.10.2006 11:15:

Dan loop je toch de zelfde zin 10 keer na?:S dan moet ie denk wel goed zijn...

En dan nog mensen die geen dislectie hebben die weten toch ook niet altijd goede topictitels?:S reken mij daar mee bij...

En jonathan een slotje op zo een topic die een slechte topic titel heeft vind ik gewoon belachelijk vraag dan gewoon of ie hem wil veranderen of verzin een betere voor diegene als je dat al kan;)

GR. mebus!!!!

@Mebus
Het ging ook niet over de topictitel in dit geval, maar ik snap je punt. Het probleem voor mensen met dyslectie, is vooral het schrijven van woorden, waarin vaak fouten worden gemaakt.
Ook als je het 10 keer opnieuw leest zie je het dan niet, voor hun idee of gevoel is het dan wel goed geschreven.

@robin
Het gaat ook niet om foutloos Nederlands, iedereen maakt wel eens fouten, dus dat is echt geen probleem. Alleen in je vorige bericht in dit topic, had je geen leestekens staan, terwijl er daar zeker 3 hadden moeten staan.
Ik denk niet dat dit met je dyslectie heeft te maken (ik heb nog nooit gehoord dat je dan zonder leestekens typt/ schrijft), dus probeer wel leestekens te gebruiken. Als je woorden verkeerd schrijft wordt het vaak wel geaccepteerd, en soms zelfs aangegeven hoe het geschreven had moeten worden.

Robin Albers

Robin Albers

23/10/2006 11:32:00
Quote Anchor link
Ik zal me best gaan doen het zo goed mogelijk te schrijven.

Ik heb soms wel is problemen met het schrijven van php scripts. En dan komt er een error dan lees ik het script nog is na en controleer het. Als ik het dan nog niet zie komt het script in een forum te recht en zo kom ik er altijd uit.

Joren de Wit

Joren de Wit

23/10/2006 11:33:00
Quote Anchor link
Deze discussie heb ik op andere fora ook al vaker gevoerd, en in principe sluit ik me wat de topictitels betreft helemaal aan bij Jan. Een duidelijke topictitel is belangrijk en nodigt ook sneller uit om gelezen te worden dan onduidelijke titels.

Wat betreft het correcte gebruik van de nederlandse taal en de daartoe behorende leestekens, is mijn standpunt altijd het volgende: 'Iedereen maakt fouten. Maar zolang een tekst op een duidelijke manier overbrengt wat er bedoeld wordt, is het geen proleem als er spel- of grammatica fouten in staan. Belangrijk is echter wel dat een tekst leesbaar blijft!'

Daarnaast moet een ieder het volgende ook goed beseffen: PHPhulp is een beginnersforum, je zult hier dus veel beginners aantreffen. Onder deze beginners is de groep die de Nederlandse taal minder goed beheerst relatief groot vergeleken met een groep gevorderde gebruikers. Accpeteer dus ook dat deze mensen hier om hulp vragen. Heb je geen zin om een stukje cryptisch Nederlands te ontcijferen, reageer dan óf normaal op zo'n post door te vragen of hij/zij het misschien wat duidelijker uit kan leggen óf reageer niet.

Tot slot, hang me niet op aan de spel-/stijlfouten die ongetwijfeld in dit stukje tekst zullen staan :P

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/10/2006 11:33:00
Quote Anchor link
mebus schreef op 23.10.2006 11:26:

Dat ben ik niet met je eens. Je bent op dit forum al heel vaak geholpen door mensen die verder zijn met PHP dan jij. Ze komen je dus een heel stuk tegemoet. Op jouw beurt kun jij de helpers tegemoet komen door een goede titel voor je topic te verzinnen. En dat is echt niet zo moeilijk, het is gewoon even nadenken wat voor probleem je precies hebt en dat in hoogstens vijf woorden vertellen.

Robert Deiman

Robert Deiman

23/10/2006 11:36:00
Quote Anchor link
mebus schreef op 23.10.2006 11:26:
En wat nouw als het een vraag over php is maar hij weet niet een preciese topic titel daarvoor kan diegene daar toch ook niks aan doen:S

Zometeen gaan we elkaar nog allemaal vergelijken met o die topic titel is beter als die haha ik ben beter in nederlands

Pfffff

GR. mebus

Sommige topictitels kunnen/moeten/mogen wel degelijk beter, 2 voorbeelden die er nu staan zijn "Hulp gezocht" en "Hulp nodig.."
Ik ben het met je eens dat het niet altijd kan, maar dan is het in de gevallen waarin het kan veel beter en veel prettiger dat het ook gebeurt. Ik vind niet dat er harde consequenties aan verbonden moeten worden ofzo, maar de tip mag best worden gegeven in zo'n topic.

Offtopic:

quote: "Zometeen gaan we elkaar nog allemaal vergelijken met o die topic titel is beter als die haha ik ben beter in nederlands"
Het is beter DAN, en Nederlands is met een hoofdletter :P

quote: "En wat nouw als het een vraag over php is maar hij weet niet een preciese topic titel daarvoor kan diegene daar toch ook niks aan doen:S"
nouw is zonder w, en het is precieze.

Jelmer -

Jelmer -

23/10/2006 11:36:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 23.10.2006 11:20:
Toch ben ik dan benieuwd of je dyslectie je niet in de weg zit als je PHP scripts schrijft?

Dat valt verbazingwekkend mee. Althans, bij mij.

Mijn theorie: programmeren == logica en dyslexie == taal. Ik denk dat je PHP programmeren beter kan zien als wiskunde, maar dan met een veel vrijere syntax. De enige fouten die ik maak is met de door mijzelf verzonnen variabelenamen.

Maar ik heb dan weer het geluk van Mac OS X, die echt overal spellingscontrole in stopt (ja, ik kan hem zelfs aanzetten in mijn editor ;) )

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

23/10/2006 11:37:00
Quote Anchor link
@jan Ja srry je hebt gelijk ma aan sommige kanten vind ook wel zo dat die mensen der niks aan kunnen doen als ze niet precies weten wat voor titel ze moeten bedenken

Als we diegenen dan gewoon even helpen om een topic titel te verzinnen die er wel bij past of desnoods door een admin/mod de topic titel verandert komen we al een heel stuk verder en heeft diegene ook meer kans om geholpen te worden omdat mensen eerder zien wat voor probleem het is

GR. mebus

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/10/2006 11:37:00
Quote Anchor link
robin schreef op 23.10.2006 11:32:
Ik zal me best gaan doen het zo goed mogelijk te schrijven.

Ik heb soms wel is problemen met het schrijven van php scripts. En dan komt er een error dan lees ik het script nog is na en controleer het. Als ik het dan nog niet zie komt het script in een forum te recht en zo kom ik er altijd uit.

Dyslectie gaat natuurlijk vaak over het lezen van hele woorden en zinnen. Scripten gaat vaak teken voor teken, misschien dat dat het verschil uitmaakt?
Edit:

zie ook Jelmer's post
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn

Robin Albers

Robin Albers

23/10/2006 11:42:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 23.10.2006 11:37:
Dyslectie gaat natuurlijk vaak over het lezen van hele woorden en zinnen. Scripten gaat vaak teken voor teken, misschien dat dat het verschil uitmaakt?

zou kunnen zon heel groot probleem heb ik niet met het schrijven van php scripts, maar goed er in ben ik ook niet.

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.