Slider verdwijnt af en toe

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jelle Hi

Jelle Hi

12/11/2016 15:32:54
Quote Anchor link
Hi!

Op een website heb ik een slider staan waarin vijf artikelen in getoond worden. Echter is de slider af en toe spoorloos... Het ligt voorzover ik zie niet aan het genereren van de content in php, omdat wel de volledige html aanwezig is.

In de console kan ik wel deze opvallende regel vinden:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
TypeError: b.createDocumentFragment is not a function. (In 'b.createDocumentFragment()', 'b.createDocumentFragment' is undefined)

De console verwijst naar dit stukje code in jQuery:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
var P = /^(Eval|Internal|Range|Reference|Syntax|Type|URI)Error$/;
    r.Deferred.exceptionHook = function(b, c) {
        a.console && a.console.warn && b && P.test(b.name) && a.console.warn("jQuery.Deferred exception: " + b.message, b.stack, c)
    }, r.readyException = function(b) {
        a.setTimeout(function() {
            throw b
        })
    };

Ik heb de jQuery-file al geüpdate naar een nieuwe versie, maar dat hielp ook niet. Wat googelen leverde ook weinig nuttige info op. Iemand bekend met deze foutmelding?

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 17:37:24

Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/11/2016 17:22:50
Quote Anchor link
De foutmelding zegt: b.createDocumentFragment is not a function.

Ofwel: hé pannekoek! b.createDocumentFragment dat is geen functie!

Ofwel: ergens wordt de functie b.createDocumentFragment aangeroepen, maar die lijkt ie niet te kennen.

Jelle Hi

Jelle Hi

13/11/2016 12:44:53
Quote Anchor link
Hi Ozzie,

Ik begrijp wat je bedoelt, de foutmelding had ik al ontrafeld :). Echter is het een functie in jQuery.. en de ene keer doet hij het wel, en de andere keer niet.. dat vind ik zo vreemd :/

Ben van Velzen

Ben van Velzen

13/11/2016 14:22:49
Quote Anchor link
Gebruik je die jquery functie dan wel op de juiste manier?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.