slimme mail formulier
hallo allemaal,
werk : eenmalig bij goed functioneren eventueel af en toe kleine opdrachten (zoals aanpassen e.d.)
de werkzaamheden zijn : onderstaande opdracht
vergoeding : 25 euro (indien het het snel af kan zijn kan de beloning oplopen dit dient natuurlijk van te voren worden gedaan )
in overleg natuurlijk om samen tot een oplossing te komen ( van te voren )
het betreft : thuiswerk
ik zoek een "script" ( kan ook php zijn ik weet het niet) met contact formulier waarin een gebruiker een promo code kan invoeren, zodra deze is ingevuld dat het gelijk na kijkt of dit een geldige promo code is waardoor er een groen vinkje komt met daarachter bv code geaccepteerd,
en bij een foute een rood kruisje met daarachter deze code is niet geldig,
en als de code al een keer gebruikt is dat er dan een rood kruisje komt te staan met bv daarachter deze code is al een keer gebruikt. ( dit is een voorbeeld suggesties zijn welkom)
verder als er geen mensen zijn met een promo code dat die ook dit formulier kunnen verzenden maar dan bv niet korting krijgen of wat dan ook
de promo codes moeten en mogen dus maar 1 keer voorkomen
het enigste wat ik heb kunnen vinden is dat dit met een md5 generator moet ??
verder heb ik niet de kennis in huis om dit te doen,
het zou er zo ongeveer uit moeten zien :
uw naam :
uw gewenste gebruikersnaam :
uw geldig emailadres :
uw promo code :
verzenden
hetm oet dan naar 2 mail adressen gezonden worden
ik hoop dat mijn uitleg simpel te begrijpen is en of dit haalbaar is ?
sander wantia
Ik wil je eventueel wel helpen mits je nog niemand hebt gevonden. Maar wat meer info (zoals bv db en overige info) is graag gewenst.
Groet Maarten
- Een formulier met de volgende velden: Naam, gebruikersnaam, e-mailadres en promo code.
- In de database zitten twee tabellen, te weten: promocodes en gebruikers.
- In gebruikers wordt het bovenstaand formulier opgeslagen, velden: naam, gebruikersnaam, e-mail, korting.
- In promocodes zitten alle geldige promocodes, velden: promocode, status.
- Tijdens het invullen van het formulier moet er na de promocode direct (AJAX?) gekeken worden of de ingevoerde code voor komt in de tabel promocodes.
Wil ik best voor je maken. Alleen geloof ik niet dat we de €25,- dan gaan redden.
PB me maar als je geïnteresseerd bent in mijn diensten ;).
Ik wil het wel doen voor 25 euro. PM me maar.