Slogan PHPhulp
Nu zit ik al een tijdje op phphulp, zoals jullie vast wel weten. En in al die tijd dat ik nu op phphulp zit is het mij niet opgevallen dat phphulp geen slogan heeft.
Ik ben nog van de generatie die de vorige phphulp heeft meegemaakt, volgens mij was daar wel een slogan.
Elk groot, bekend, super-de-luxe iets heeft een slogan, neem nu Apple (maak maar van i, s):
"A magical and revolutionary device at an unbelievable price.":
"This changes everything. Again":
Of Microsft:
"Your potential. Our passion."
Daarom dacht ik dat het voor PHPhulp ook wel eens tijd kon zijn voor een slogan. En natuurlijk heb ik ook al wat bedacht. Dit heb ik in deze mock-up verwerkt (ja, mijn fotosoep skilz zijn bagger als het effe snel moet):
Nu moet je scrollen....
Nog een klein stukje....
Zei ik klein?
Naja, hier is ie:
Ja, je ziet het goed:
Voor LOSERS door LOSERS
(Omdat de slogan voor PHPhulp is, beteken
Mod edit:
Als je wilt lullen, doe dat dan in de Koffiehoek.
Vlieg een end op, nep mod!
Gewijzigd op 16/01/2012 15:33:11 door B a s
maar dan denken mensen al helemaal dat ze niets hoeven te doen want anderen zullen het vast wel even voor hun doen, ik vind het verder wel en goed idee
Ik zie screen niet? 'Blanco' page
Vincent Huisman op 14/12/2010 22:01:05:
maar dan denken mensen al helemaal dat ze niets hoeven te doen want anderen zullen het vast wel even voor hun doen, ik vind het verder wel en goed idee
Wtf?
Ken je die taal? Nederlands?
Of die andere dingen. Hoofdletters, punten en komma's.
En misschien zou je je post eens moeten doorlezen VOORDAT je die post.
Niels Kieviet op 14/12/2010 22:02:14:
Ik zie screen niet? 'Blanco' page
Gewijzigd op 16/01/2012 15:33:59 door B a s
en wat wil je hier mee zeggen karl? dat het niveau te laag is?
Vind vooral die reclame heel leuk gemaakt! :D
Jouw goedste vak is nederlands? Dat had mij nooit bedenkt.. Je leerde het al op je driede?
Je moet niet overdrijven
Ik weet wat je punt is maar niet iedereen is hetzelfde
Sterker nog jij bent toch ook klein begonnen
En toen snapte je ook niet alles
@Niels: Probeer je nu met Karl mee te lullen? Beetje zinloos hé? Alsof jij nooit fouten hebt gemaakt in je leven.... Volgens mij hebben jullie een grote bus zout naast de pc staan om deze vervolgens uit te strooien over die geweldig mooie én slijmerige slak op jullie scherm.
Doe niet zo moeilijk joh:) Je snapt de grap toch wel?
Quote:
Probeer je nu met Karl mee te lullen? Beetje zinloos hé?
So wat? Loop jij nu met jordi mee te lullen? Alsof dat niet zinloos is.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:20:06 door Niels K
Grappig hoe zoveel mensen het hier een ***-boel vinden en toch terug blijven komen...
Vind ik het hier een kut boel? Nee. Er moet gewoon af en toe wat gezelligheid in de tent zijn, en ik probeerde gewoon een grapje te maken, maar die kwam blijkbaar niet goed over.
Het leven is niet alleen maar programmeren hoor;)
Gewijzigd op 14/12/2010 22:21:46 door Niels K
Dit topic moet je niet te serieus nemen. Niet zo oververhit reageren, mijn laptop houdt het bijna niet meer vol ;)
@Wouter: Is ook zo, maar een discussie kan in dit topic nooit kwaad toch ;)?
En ik ben het er mee eens dat het leven niet alleen programmeren is. Ik moet er niet aan denken. Maar gezelligheid kan ook op een andere manier dan mensen afkraken op de Nederlandse taal.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:27:53 door Arjan -
@Jordi.
Daarom kwam ook spontaan in mij naarboven, 'Je leerde het al op je driede?'
@arjen
Ik bedoelde het gewoon als een woordgrapje, niet om vincent nu even te 'ziften' zoals jij het noemt. Maar goed, als jij daar niet tegen kunt, mijn excuses daarvoor al vind ik het mierenneuken.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:31:00 door Niels K
En omdat er 2 van de 10(?) reacties over taalgrappen gaan gaat dit topic opeens over het afkraken van nederlandse taal?
Gewijzigd op 14/12/2010 22:29:49 door Wouter J
@Wouter: Als je dit onderwerp doorleest dan weet je wie ik bedoel met "jullie"....
Zoals je al merkte aan de beginpost is dit geen serieus topic. Hij staat niet voor niks in de koffiehoek.
Maar goed
Sorry voor mijn woorden maar het is wel waar
Want karl bedoeld het mischien goed maar het komt zo negatief over
Geinspireerd door Apple:
"This fucks up everything. Again."
Klopt, maar hij is wel één van de weinigen hier op phphulp die het vaak, of zeg maar altijd bij het goede eind heeft. Maar goed, iets betere formulering van zijn stellingen kunnen geen kwaad nee.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:44:57 door Niels K