slots aanmaken in agenda
Veur Heur
01/04/2021 16:26:22Ik heb een kalendersysteempje toegevoegd aan een applicatie van een klant. Nu kunnen ze "slots" aanmaken door een datum te kiezen, een begin- en eindtijd. Dat werkt. Echter wil ik graag dat de pauze tijden bij het aanmaken worden overgeslagen. Daarvoor dacht ik gewoon de slots te verwijderen waarvan de tijden tussen begin en eindtijd van de pauze liggen, echter krijg je dan dat een slot na de pauze niet altijd aansluit, maar later begint. Ik dacht dus aan 2 sets slots te maken, "begintijd slots tot begintijd pauze" en "eindtijd pauze tot eindtijd slots".
Iemand nog betere ideeën?
De tabel met slots ziet er (versimpeld) zo uit: id, datum, begin tijd, eind tijd, omschrijving
Iemand nog betere ideeën?
De tabel met slots ziet er (versimpeld) zo uit: id, datum, begin tijd, eind tijd, omschrijving
PHP hulp
15/11/2024 05:39:48Je hebt een extra tabel nodig waar de tijden van de slots in staan, waar de pauzes af zijn. Een slot kan zo zelfs uit meerdere periode bestaan. In de agenda tabel heb je dan alleen nog de datum en het slot id nodig.
Worden de pauzes op vaste tijden gehouden?
Zijn er andere beslissingsregels die het systeem aanhoudt?
Zijn er andere beslissingsregels die het systeem aanhoudt?