SMS ontvangen en verwerken in database
Jonet L
12/11/2015 14:24:27ik krijg het verzoek om gegevens te ontvangen via 3 verschillende opties. te weten Email, Online en SMS
nu is email en online geen probleem echter SMS is andere koek.
heeft iemand hier ervaring mee.
Hoe gaat dit in zijn werk van verzenden naar ontvanger om de gestuurde gegevens te verwerken in database?
nu is email en online geen probleem echter SMS is andere koek.
heeft iemand hier ervaring mee.
Hoe gaat dit in zijn werk van verzenden naar ontvanger om de gestuurde gegevens te verwerken in database?
PHP hulp
15/11/2024 09:52:27De eerste stap is het zoeken van een SMS-provider (bijv. Messagebird).
Die kan bijvoorbeeld een dienst leveren om verstuurde SMS'jes naar een bepaalde call-back URL van jouw te sturen, waar jij de data vervolgens kan ontvangen en verwerken en eventueel een betaald Reverse Billing SMS'je terug kan sturen.
Die kan bijvoorbeeld een dienst leveren om verstuurde SMS'jes naar een bepaalde call-back URL van jouw te sturen, waar jij de data vervolgens kan ontvangen en verwerken en eventueel een betaald Reverse Billing SMS'je terug kan sturen.
Gewijzigd op 12/11/2015 14:32:49 door - Ariën -
Jonet L
12/11/2015 21:36:21Arien, bedankt voor je antwoord!, ik ga dit uitzoeken en als ik nog vragen hebt zet ik het op het forum