sms systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Thomas

Thomas

23/01/2005 19:15:00
Quote Anchor link
ik wil een spel gaan maken met een sms systeem zodat mensen hun bedrijf kunnen upgraden heeft iemand daar een script voor ??
voorbeeld pietje wil zijn bedrijf upgraden gaat naar
sms en toetst upgrade naar 1111 en krijgt dan op de site zijn upgrades heeft iemand daar een script voor ?

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 05:26:19

Thijs -

Thijs -

23/01/2005 19:27:00
Quote Anchor link
daar heb je een server voor nodig.. en een telefoon verbinding waar je alles kan op ontvangen. Je moet het nummer 1111 aanvragen. Mischien ook nog kamer van koophandel nummer.

Maarja dat heb je natuurlijk al.

sms server is een deamon op Linux denk ik. Je zou het vast kunnen instellen dat hij alle smsjes wegschrijft in een MySQL database. En vervolgens een scriptje runt.

Daarna moet je je veld updaten.

update bedrijven set upgrade = 1

zelf kan je zelf wel benenken

Tim

tim

23/01/2005 19:47:00
Quote Anchor link
Thomas het lijkt me onbegonnen werk voor een newbie

23/01/2005 20:35:00
Quote Anchor link
Dit bedrijf biedt dergelijke diensten aan. Heb er nog nooit gebruik van gemaakt weet alleen dat het bestaat http://www.mollie.nl/

Legolas

Legolas

23/01/2005 20:46:00

Niels

Niels

23/01/2005 23:57:00
Quote Anchor link
tim:
Thomas het lijkt me onbegonnen werk voor een newbie

Onzin dat t onbegonnen werk is voor een newbie, ten eerst weet je niet of hij werkelijk newbie is omdat ie hier maar een paar posts heeft, en in principe ist helemaal geen lastige opgave. Je moet alleen weten wat de mogelijkheden zijn van zoon deamon server en hoe dat werkt.

Ik ga dat nu meteen uitzoeken namelijk ;)

Groet, Niels

Olaf Lederer

Olaf Lederer

24/01/2005 13:15:00
Quote Anchor link
Volgens mij zijn hiervoor bedrijven die dit servers runnen, lijkt mij goedkoper (en veiliger)

nu nog het script :-)

Olaf Lederer

Olaf Lederer

24/01/2005 13:31:00
Quote Anchor link
net gevonden (weet niet of ik daar klant wil zijn)

http://www.winsms.co.za/

maar dit soort bedrijven moeten het zijn...

Eris -

Eris -

24/01/2005 13:47:00
Quote Anchor link
co.za is zaire. dat lijkt mij dus niet vertrouwed ^^

Yme-Jan

Yme-Jan

24/01/2005 14:49:00
Quote Anchor link
Ik heb zelf een mollie ding gehad...
die is goed, werkt prima..
kan met sms EN bellen naar 0800 nr..

Dennis

Dennis

24/01/2005 16:40:00
Quote Anchor link
De sms diensten op mijn website draaien ook op diensten van Mollie.nl, werkt uitstekend! Je moet voor jouw doeleind dan wel een sms keyword aanvragen, ben je minimaal 107 euro aan kwijt. (per jaar) Je kan er echter ook weer winst uit halen dus als je het goed aanpakt verdien je er geld mee.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.