Smtp poort 25 geblokkeerd

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

Dit ga je doen Het van scratch af aan ontwikkelen van applicaties met OutSystems; Het aanhaken bij diverse projecten binnen de organisatie; Schakelen met de business; Meedenken over de mogelijkheden van het platform binnen de organisatie. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

Senior Fullstack developer wanted! (C#, Java, Angu

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Account Developer

Voor Bol.com zijn wij per direct op zoek naar een Account Developer voor 32-40 uur per week op het kantoor in Utrecht. Wil jij een directe bijdrage leveren door partners van de juiste data-inzichten te voorzien en via campagnes op nieuwe platformkansen en features te wijzen? Ben jij analytisch sterk en kun jij dit vertalen naar plannen en inspirerende gesprekken? Lees dan snel verder! wat bieden wij jou Salaris van €2400 - €2600 obv 40 uur Minimaal 6 maanden Werklocatie is Utrecht Werken bij bol.com wie ben jij Jij bent commercieel gedreven en weet altijd aan de juiste knoppen te

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

IoT Software Developer PHP

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een IoT software developer met kennis van PHP. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor het vernieuwen van het multimedia platform van een super tof bedrijf in Breda. Je gebruikt PHP als programmeerlaag, en bent in staat om de helicopterview te pakken / projectmatig te werken. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "intern" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in het moderniseren van het platform door het deels opnieuw op te zetten of

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »
Simon goorden

simon goorden

20/10/2017 07:17:39
Quote Anchor link
Dag allemaal,

Afgelopen dagen ben ik bezig geweest met het in elkaar zetten van en webshop in php.
Ik heb de webshop helemaal af, zelfs met bestelformulier die een mail hoort te sturen naar mijn eigen email adres.
Helaas krijg ik een foutmelding dat de Smtp poort 25 geblokkeerd is, als provider gebruik ik ziggo mail, maar ik heb ook al andere providers geprobeerd,
Ik zit er over te denken om een eigen mailserver aan te maken, maar ik weet niet of dit het probleem oplost,
Weet iemand een oplossing zodat mijn mailfunctie in php wel werkt?

Simon

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 11:56:23

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/10/2017 07:21:09
Quote Anchor link
Heb je het over een lokale server op je eigen pc, webhosting of een eigen fysieke/virtuele (vps) server bij je hosting? Want je hosting zou op zijn minst een eigen mailserver leveren.

Bij Ziggo gebruiken ze een andere poort:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/imap/, zie 'uitgaande mail'

En gebruik bij voorkeur phpMailer om met hun smtp-server te babbelen.
Gewijzigd op 20/10/2017 07:31:00 door - Ariën -

Simon goorden

simon goorden

20/10/2017 08:18:54
Quote Anchor link
ik krijg letterlijk deze foutmelding

PHP Warning: mail(): Failed to connect to mailserver at "localhost" port 25, verify your "SMTP" and "smtp_port" setting in php.ini or use ini_set() in C:\Users\Fons Goorden\Desktop\Zephyros\een wagen 2.php on line 74 PHP Stack trace: PHP 1. {main}() C:\Users\Fons Goorden\Desktop\Zephyros\een wagen 2.php:0 PHP 2. mail() C:\Users\Fons Goorden\Desktop\Zephyros\een wagen 2.php:74

ik neem dus aan, dat ik een lokale server op mijn eigen pc gebruik (zie localhost).
verder heb ik zelf erg weinig verstand van php, vaktaal zegt me erg weinig.

met vriendelijke groet,

simon

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/10/2017 08:39:13
Quote Anchor link
Maar de standaard functie die PHP laat communiceren met een SMTP-server is erg basic, en niet echt uitgebreid als het om TLS-encryptie gaat en authenticatie. Daarom raad ik phpMailer aan.

Maar, ik neem aan dat het bij je hosting wel zou werken?
Gewijzigd op 20/10/2017 08:41:33 door - Ariën -

Simon goorden

simon goorden

20/10/2017 09:06:54
Quote Anchor link
dat denk ik wel, ik heb nog geen eigen hosting geprobeerd, maar omdat de smtp poort 25 dan niet geblokkeerd is, moet het denk ik geen probleem zijn.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/10/2017 09:15:04
Quote Anchor link
Je eigen hosting heeft geheid wel een mail-oplossing. Maar zelf raad ik altijd phpMailer aan, zodat je in sommige gevallen ook een andere mailserver kan gebruiken.

Simon goorden

simon goorden

20/10/2017 09:33:13
Quote Anchor link
bedoel je dat ik mijn eigen domeinnaam voor mijn website moet aanmaken?,
Of voor mijn email?

Ivo P

Ivo P

20/10/2017 09:41:26
Quote Anchor link
Simon goorden op 20/10/2017 08:18:54:
ik krijg letterlijk deze foutmelding

PHP Warning: mail(): Failed to connect to mailserver at "localhost" port 25, .... in C:\Users\Fons Goorden\Desktop\Zephyros\een wagen 2.php

Die foutmelding zegt dus dat er op localhost niet op poort 25 gecommuniceerd kan worden in C:\....

Dus op jouw windows machine is geen mailserver draaiende. Wat niet raar is, want dat doet het standaard nooit.

Is het de bedoeling dat de site hier op deze server blijft werken, of ga je hem uploaden naar een server bij een hoster? Indien dat laatste, dan doe je dat liefst eerst om te kijken of het dan wel werkt.

Simon goorden

simon goorden

20/10/2017 09:46:54
Quote Anchor link
Dag Ivo,
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt,
Mijn webshop staat nog niet op internet,
En hij is dus volgens mij nog niet gehost.
En wat bedoel je met deze server?

Met vriendelijke groet,

Simon

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/10/2017 09:54:18
Quote Anchor link
Je host hem op je lokale server, tot nu toe. Puur om te testen en de ontwikkelen neem ik aan?

Uiteindelijk moet je webshop bij een webhosting-bedrijf gehost worden, neen ik aan? Of wil je iedereen naar jouw eigen PC laten surfen? (niet aan te raden).

Ik raad aan om phpMailer te installeren en te gebruiken en de SMTP-functies ervan te gebruiken.
Gewijzigd op 20/10/2017 09:55:59 door - Ariën -

Simon goorden

simon goorden

20/10/2017 10:02:28
Quote Anchor link
Dus wanneer ik mijn webshop online gooi (bijvoorbeeld met yourhosting) moet de mailfunctie het doen?

Ivo P

Ivo P

20/10/2017 10:06:37
Quote Anchor link
het script "een wagen 2.php" geeft een foutmelding. Dat script probeert te praten met een mailserver op "localhost". Localhost = de server zelf.

Windows heeft standaard geen mailserver draaien, dus vandaar de foutmelding.

Dat kun je oplossen door via SMTP met Ziggo's mailserver te praten. Bijvoorkeur met behulp van PHPMailer.

Je kunt ook testen op je hostingserver en dan wel localhost direct gebruiken. Maar ook daar zal PHPMailer werken, waarbij je dan de Ziggo settings vervangt door de localhosts settings (online)

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/10/2017 10:07:45
Quote Anchor link
Ja, daar kan je vanuit gaan.

Lorenzho Dealorde

Lorenzho Dealorde

20/10/2017 14:07:28
Quote Anchor link
Misschien is dit antwoord helemaal overbodig maar ik zeg het toch maar even.
Ik neem aan dat je van je localhost(xampp, wampp) een email wilt sturen naar je eigen email(wat buiten de localhost is)
Is het dan niet een optie om port 25 'port forward' te doen in je router?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/10/2017 14:12:01
Quote Anchor link
Nee, want het gaat om uitgaand verkeer, en geen inkomend.

Ivo P

Ivo P

20/10/2017 14:14:57
Quote Anchor link
In de huidige opzet is er geen enkele poging om iets naar buiten toe te doen: niet eens naar buiten de server.

De foutmelding is dan ook: "port 25 on localhost"
Dus TS moet, wil hij dat werkend hebben zonder zelf een mailserver te installeren, connecten met Ziggo's mailserver. Op poort 25 of 587.

En dat zal lukken, indien hij ook met andere programma's mail kan versturen (outlook en dergelijke, geldt niet voor webmail)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.