SMTP-authenticatie toevoegen formulieren
Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »
De DNS is ook niet geheel correct.
587 is de primaire optie om mail aan te bieden voor verzending. Met papieren-post te vergelijken met het moment dat je de post in de bus op de hoek van de straat gooit.
Poort 25 is bedoeld om de mail van de ene naar de andere mailserver door te zetten: het moment dat het busje dat de brievenbussen heeft leeggehaald, aankomt op het sorteercentrum en alle stappen verder tot de postbode met zijn fiets.
http://viewdns.info/dnsrecord/?domain=drama.nl
https://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=mx%3adrama.nl
De registra is http://pidom.com/, maar dat ziet er ook niet veel belovend uit.
In dat geval is het handig het voortaan te melden, voordat we conclusies trekken die misschien onnodig zijn ;-)
drama.nl is idd fictief, ik had hier al andere fictieve namen gebruikt en nu was het drama omdat het drama is.
Ik wil niet de werkelijke website hier vermelden ivm zoekmachines,
De werkelijke website is wel gewoon online en werkt
Anton Willem op 30/03/2017 18:26:47:
Ik wil niet de werkelijke website hier vermelden ivm zoekmachines,
lang leve leestekens en de spatiebalk. ;-)
Misschien moeten we maar eens een members-only UBB-tag maken voor op de site, om dit te voorkomen ;-)
Gewijzigd op 30/03/2017 18:28:41 door - Ariën -
Zijn reactie was;
Poort adres moet $mail->Port = 25; // zijn
En ook belangrijk is de TLS moet ook uit staan in uw script.
Maar wat is tls en hoe zet je dat uit?
Verder kwam hij met een andere oplossing, dat is een eigen mail code systeem van zijn bedrijf, hier ga ik nu ook mee aan de slag mocht het bovenstaande een dood spoor blijken te zijn
Dan wordt er geen tls noch ssl gebruikt.
Gewijzigd op 31/03/2017 14:46:47 door - Ariën -
Maar de mail code systeem van de host lijkt te werken, dus daar ga ik maar mee verder.
Iedereen iedergeval bedankt voor de hulp
Op welke manier werkt dat systeem van je hosting dan?
3 php bestanden gekregen waar ik wachtwoord enzo in moest vullen, een script voor op de html pagina en klaar is kees
Je zou maar Wordpress draaien of een ander CMS die PHPmailer gebruikt... :X :X
Of heb je een oplossing gekregen om een formulier-script van hun in je formulier bij de action te zetten?
Gewijzigd op 31/03/2017 15:20:34 door - Ariën -
klopt, het is hun eigen script, heeft neits met phpmailer te maken
Ik ben benieuwd waarom het in phpMailer niet werkt. Ik kan me indenken dat ze hun eigen brouwsels graag promoten, maar dan alsnog....
ik heb ook 0,0 nieuwe offertes binnen gekregen en dat van het php monsterbord hier wil mijn vacature niet plaatsen ofzo.
Ik denk dat ik maar tegen de forum regels iets moet plaatsen hier ergens, anders word het nooit wat en kan ik de website opdoeken
vacature-forum hier. Dat er een samenwerking hier met Monsterboard is, wil niet zeggen dat je geen vacature in het forum hier mag plaatsen.
En wat werkt er nou precies niet aan. En wat heb je geprobeerd?
Of heb je meer behoefte aan een vacature in het vacature-forum (i.p.v. het externe Monsterboard, die meer commerciële vacatures ziet).
Er is gewoon een En wat werkt er nou precies niet aan. En wat heb je geprobeerd?
Of heb je meer behoefte aan een vacature in het vacature-forum (i.p.v. het externe Monsterboard, die meer commerciële vacatures ziet).
Gewijzigd op 31/03/2017 16:21:28 door - Ariën -
Wat je eventueel zou kunnen doen is een tijdelijk e-mailadres aanmaken en hier de inlog gegevens plaatsen zodat wij zelf even kunnen testen, als het ons vervolgens ook niet lukt weet je dat het aan de SMTP server ligt.
Welke host heb je?
Dank, ik heb dat over het hoofd gezien denk ik, ik heb zojuist een bericht geplaatst
@ joakim
Ik was er mee bezig voor je, maar nu blijkt dat ik een firewall probleem heb (aan mijn kant) met het control panel, bij alles wat ik daarin wil doen, knalt hij mij eruit.
Ik doe het wel met de vacature.....
Prima, ik zie hem al staan. Hopelijk krijg je goede offertes erop.