Snap? Bas wat is dat nu weer...
Ik zie een leuke mouse over over alle links;
GR. mebus Zag het in jonathan ze topic!! Was wel even schrikken:p Maar begin er al aan te wennen:)
Knap hoor.
Groet Rieksie Ik vind het erug mooi.
Spijtig dat er reclame op staat.. Zeer mooi.
Over die reclame? Mag de maker ook een beetje credits dit draait zo te zien wel op hun servers Hier wel hoor alleen iets minder snel en je moet ingelogd zijn¿? Jammer dat ik het hier niet uitgezet krijg (Safari)... Ik vind het nogal irritant
In IE 6..
Heb je het weggehaalt bas?:(
GR. mebus Nouw doet die het niet meer dat snap ding:S
Stomme knakworst.. dat doe je echt wat verkeerd.. ik heb hier IE7 open en ik zie het wel..
lol.. dat van knakworst moest even..
Ik begon em net zo leuk te vinden:) Nee tog?
Gr. mebus Me to:( Ach ja hopen dan maar dat ie in de nieuwe phphulp versie komt te zitten "Versie X"
Ik kan er ook weinig aan doen hoor :p hij werkt echt niet, en ik Firefox werkt hij wel bij mij. Misschien ligt het aan instellingen van IE of virusscanner/popup blokker. Dat hij door iets word tegengehouden ....
:edit:
in FireFox nu ook niet meer :( jammer
btw no offence2u Waarom nog eens het wiel uitvinden? ik vond het best handig hoor.. dan zie ik iig de site voordat ik de link indruk. Stel dat het een van jou "dark sites" is.. die wil ik echt niet zien hoor >_>
wat probeer je nu te zeggen en tegen wie?
(en al mijn sites zijn oranje)
idd, wel erg leuk. gewoon 21/1 cadeautje ;)
Is best vette feature.. alleen jammer dat er reclame bij staat (snap etc)
GR. mebus
Knap hoor.
Groet Rieksie
Spijtig dat er reclame op staat..
Met IE 7 werkt hij niet :(
Over die reclame? Mag de maker ook een beetje credits dit draait zo te zien wel op hun servers
In IE 6..
Heb je het weggehaalt bas?:(
GR. mebus
koen schreef op 21.01.2007 18:40:
Stomme knakworst.. dat doe je echt wat verkeerd.. ik heb hier IE7 open en ik zie het wel..
Ik begon em net zo leuk te vinden:)
Gr. mebus
Chef schreef op 21.01.2007 19:13:
koen schreef op 21.01.2007 18:40:
Ik kan er ook weinig aan doen hoor :p hij werkt echt niet, en ik Firefox werkt hij wel bij mij. Misschien ligt het aan instellingen van IE of virusscanner/popup blokker. Dat hij door iets word tegengehouden ....
:edit:
in FireFox nu ook niet meer :( jammer
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Koen B
lol nu werkt die bij mij ook niet meer.. Bas zal wel aan het experimenteren zijn (VERANDER DAN EERST EENS DAT LOGO)
http://www.snap.com/
EDIT: http://images.snap.com/about/spa1B.php
Tis gewoon een gratis service: EDIT: http://images.snap.com/about/spa1B.php
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Legolas
btw no offence2u
Hmm, wat is er nou precies te zien dan? Ik zie helemaal niks :S
@herjan het is al weer weg
Jammer :P
Chef schreef op 21.01.2007 19:49:
Waarom nog eens het wiel uitvinden? ik vond het best handig hoor.. dan zie ik iig de site voordat ik de link indruk. Stel dat het een van jou "dark sites" is.. die wil ik echt niet zien hoor >_>
btw no offence2u
btw no offence2u
wat probeer je nu te zeggen en tegen wie?
(en al mijn sites zijn oranje)