Snel geindexeerd worden in google
mvg daan
De snelste manier is je eigen aanmelden met een gmail account dan naar de Google webmastertools gaan en je site aanmelden.
en hoelang zal dat ongeveer duren voordat hij dan geindexeerd is?
Volgens mij tussen de 1 en 5 dagen. Mijn site was de volgende dag al in de search results te vinden.
Heeft toevallig iemand een website met een hoge PR waar een ik een backlink mag plaatsen?
Nee die heb ik zo helaas niet sorry, anders had ik hem graag geplaatst voor je.
@chris bedankt in ieder geval.
Graag gedaan, is het je eigen website?
Kort antwoord: Ja :p
Haha ok, is het voor je eigen bedrijf/webdesign werkzaamheden toevallig?
Fetch Status: Succes
URL and linked pages submitted to index
Maar ik zie mijn website nog niet.
Toevoeging op 07/05/2012 14:50:32:
@chris Informatieve website voor managers en controllers
Aah ok anders had je namelijk zelf wat backlinks naar 'referenties' kunnen maken.
Verder is die Fetch functie alleen om te kijken hoe een Google robot je pagina ziet, zo kun je zien waar er nog verbeterpunten zitten. Dit is niet een 'zo plaats ik hem in de resultaten' functie.
Google werkt eigenlijk via een groot script. Deze doorzoekt de broncode van de pagina. Alle links die hij uit die broncode haalt worden ook weer doorzocht en die links die daarop staan ook weer en zo gaat het door. Zo haalt Google een groot deel van het internet op.
Als je een nieuwe website hebt die nog nergens is gelinkt zal een robot dus nooit op je website komen. Door je website aan te melden bij Google krijgt de robot door dat die website ook bestaat en wordt hij binnen 5 dagen door de robot doorzocht en komen je pagina's in de resultaten.
Je link plaatsen op elke willekeurige site is niet echt slim. Ik zou je links alleen plaatsen op site's die met je onderwerp te maken hebben, zo heb je weer een wat beter SEO en meer kans dat je op pagina 1 komt.
Ook is natuurlijk niet alleen Google belangrijk, meld je site ook aan bij Yahoo! voor nog betere resultaten.