Snelle hulp
Dit is wel het leukste en snelste forum waar ik ooit op geregistreerd ben geweest, ik weet me met de hulp geen blijf en ik weet zelfs niet waarom.
Gewijzigd op 12/06/2013 13:08:07 door Bas IJzelendoorn
Verder, om antwoord te geven op je vraag. Wat stappen die je kunt doen zodat ik interesse krijg in reageren (weet natuurlijk niet de rede van anderen):
1. verbeter je zinnen, na zin 1 haak ik al af
2. laat zien wat je geprobeerd hebt
3. plaats max. 20 regels code
PHPhulp is een forum, waar mensen vrijwillig andere mensen helpen. Wij zijn geen bedrijf die afspraken na heeft te komen. Indien je snel antwoord op een vraag stuk hebt waar een deadline aan zit kan je altijd naar een ict bedrijf stappen, maar daar betaal je dan wel geld voor of een vacature plaatsen.
Waardoor mensen niet reageren op je vraag kan komen door:
- Verkeerde topic titel
- Slechte formulering van de vraag (of geen specifieke vraag)
- Slecht gebruik van de Nederlandse taal
- Of niet zegt wat er fout gaat of wat je zelf al geprobeerd hebt.
- etc.
Nu ben ik van mening dat in het betreffende topic je vraagstelling niet helemaal goed is. Het is een lange zin en heb hem 3x moeten lezen voor ik snapte wat je wilde. Dus die zou je kunnen aanpassen.
Ten tweede laat je niet zien wat je zelf al geprobeerd hebt. Als je geen PHP kan probeer het dan te leren, er zijn zat tutorials op internet te vinden, waarna je na een uurtje lezen al een hele hoop snapt. Waar denk je dat het fout gaat of denk je dat je iets moet plaatsen.
Op PHPhulp doen we in principe geen scriptrequests, dat wordt door de leden ook niet gewaardeerd.
Als je toch een scriptrequest wil plaatsen kan je een topic openen in de categorie vacatures. Dat kost dan overigens wel geld of er moet iemand bereid genoeg zijn dit gratis te doen. Dit gebeurd zelden.
Dit topic verplaats ik naar admin en mod hulp en sluit ik. Indien je nog vragen of onduidelijkheden hebt op het bovenstaande kan je me een PM sturen.