Soccer Mania
Ik ben bezig met een voetbal management spel. Een spel waarin jij coach bent van een team. Je kan spelers trainen, wedstrijden spelen, opstellingen maken, speler kopen/verkopen en nog veel meer.
De volgende dingen heb ik al:
- in een server gaan
- team bekijken
- opstelling veranderen
- tactiek veranderen
- stand bekijken
- personeel in dienst nemen/ ontslaan
- transferlijst
- pm systeem
- server verlaten
- spelers trainen
- wedstrijdschema
Spelers worden nog niet getraind omdat het spel nog niet af is. Als het spel af is, worden spelers elke nacht om 12 uur getraind.
De spelers die in het spel zitten bestaan niet, het zijn virtuele spelers. Ze worden willekeurig gegenereerd.
Dit is de link: Soccer Mania
Hebben jullie nog leuke ideeen? Andere naam? Bugs? Vertel het dan even.
PS: Er is nu nog maar 1 server, en die is vol. Dit omdat het wedstrijd-systeem nog niet af is. Als het wedstrijd-systeem af is. Komen er meer servers, en verwijder ik de test-teams. Dus je kan nu nog niet in een server.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jorian
het werkt zo niet echt uitnodigend
Ja sorry, dit heb ik nog niet gemaakt. Maar bij de 'ingame', heb ik wel een header met naam etc. ;)
Als men niet binnen 5 sec kan zien waar het omgaat zijn ze weg. Dus... :)
Testaccountje?
- bij aanmelden komt die tekst onder het vak
- copyright zet je maar in je broncode, zo ziet het er niet mooi uit :D
- de nog geen accounttekst gaat weg als je via aanmelden er op klikt
- de tekst van de activatielink staat te hoog
zo zal het ingame ook wel gaan ...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door steen
usr = test1
pass = test1
Ik vind het er wel leuk uit zien en functioneert ook naar behoren. Ik mis nog wel de mogelijkheid om de opstelling te veranderen. bijv 4-4-3, 3-4-4, 4-3-4 etc...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jorian
jorian schreef op 19.04.2008 12:30:
@Jurgen: Even dat je het weet, de formaties 4-4-3, 3-4-4 en 4-3-4 bestaan niet. ;) Tenzij je zonder keeper wilt spelen. :P
Ja ik heb geen verstand van voetbal maar je snapt mijn principe toch?
Dat kan bij Tactiek. ;)
jorian schreef op 19.04.2008 12:44:
Maar ik snap niet wat je bedoeld.. Bedoel je gewoon dat je je formatie kan veranderen?
Dat kan bij Tactiek. ;)
Dat kan bij Tactiek. ;)
Ok, dan is mijn vraag beantwoord. Dat bedoelde ik dus :)
Mooizo. Verder nog iemand ideeen/bugs?
Dat soort dingen?
Ja heb ikook al over nagedacht, het is alleen erg moeilijk in te bouwen in het wedstrijd-systeem. ;)
Ik weet niet als het aan mijn ogen ligt, of hersenen ^^
maar heb wel veel moeite goed te lezen zeg maar, omdat die groene kleur zo op mijn netvlies klapt...
Oke ik zal er wat aan doen. ;)
De stand is ook af. Dus je kan kijken hoeveelste je staat.
Alleen een paar dingen voor het wedstrijd-systeem zijn nog niet af, maar dar wacht ik mee tot het klaar is.
Iemand?
Misschien dat je ook een sponsor kan kiezen die je met een bepaald bedrag per wedstrijd steunt?
Loon van spelers die je elke wedstrijd moet betalen, onderhoudskosten van je stadion. (oftewel, een geavanceerder economisch systeem)
Daarnaast kan je ook bijvoorbeeld meer toeschouwers lokken, wanneer je stadion anders niet vol zit natuurlijk, door een eetkraampje te bouwen, en drinken te verkopen in je stadion.
Door accomodatie erbij te bouwen (bijvoorbeeld supportershome, veldlichten (zodat je 's avonds kan trainen), een fisiopraktijk op het complex) wordt je team alleen maar beter. Er zijn nog opties zat om uit te gaan bouwen.
Misschien handig om te veranderen!