Soccer Mania
Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »
@phpbram: Klopt, ik weet nl niet hoe dat moet, en ik kan nergens een goeie tutorial/script hiervoor vinden.
- admin paneel bijna af
- nieuws systeem af
- training pagina weer open
- wachtwoord vergeten
- wachtwoord veranderen
- eigen profiel bekijken
-> Investeren in de jeugd, zo krijg je vanzelf nieuwe spelers in het spel, en hoef je niet wanneer spelers te oud zijn er zelf nieuwe spelers in te pompen
-> Vriendschappelijke wedstrijden regelen met andere teams
-> Bepaal aan de hand van supportersaantallen bij een wedstrijd (sta je hoog in de competitie heb je ook meer supporters) of je stadion nog wel groot genoeg is.
-> Scout op pad sturen (duur bijv: 2 à 3 weken) die terug komt met nieuws
-> Speciale trainers => Keeperstrainer e.d.
-> Upgraden van de gebouwen uit m'n vorige post. Een betere fisio/ dokter helpt om spelers sneller weer aan het spelen te krijgen.
-> Sponsoring van het team te regelen. -> Veel sponsoren, met hun eigen voor/ nadelen.
Quote:
-> Sponsoring van het team te regelen. -> Veel sponsoren, met hun eigen voor/ nadelen.
Dit kan zelf als inkomstenbron voor je site gebruikt worden (mischien) ;)
Maar met die jeugd, dat weet ik nog niet, want ik doe nog niks met leeftijden.
Omdat ik virtuele spelers heb, weet ik niet hoe ik de leeftijden zou kunnen bepalen..
@Jacco: Dat zou wel vet zijn, maar zover ben ik nog niet. ;)
Een seizoen (die gewoon loopt van het begin van de online competitie tot het begin van een nieuwe) duurt een jaar.. Dus tussen de 1e wedstrijd van dit seizoen en de 1e van de volgende zit een virtueel jaar.
Aan het eind van het seizoen is elke speler in elk geval een jaar ouder.. Je kan dan nog bepalen op welke dag in het seizoen een speler geboren is, zodat niet alle spelers tegelijk een jaar ouder worden.
Edit:
Het leuke van dit systeem is dat spelers ook ervaring kunnen krijgen naar mate ze ouder worden. Een ervaren speler kan je altijd op bouwen en zal geen rare dingen doen. De ervaring zal een klein aantal extra punten toekennen aan een speler.
Het leuke van dit systeem is dat spelers ook ervaring kunnen krijgen naar mate ze ouder worden. Een ervaren speler kan je altijd op bouwen en zal geen rare dingen doen. De ervaring zal een klein aantal extra punten toekennen aan een speler.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
Ja, maar de spelers bestaat eerst nog niet, die worden pas aangemaakt als je registreerd. Dus moet ik dan een standaard leeftijd voor alle spelers geven ofzo?
Maar ik zou liever de hele selectie laten trainen.
Bij het opstellen zijn de kwaliteieten niet zichtbaar.
Bij inschrijven random kwaliteiten voor de spelers (nu lijken het wel robots).
Verder leuk! Probeer niet te veel opties in te bouwen, zulke spellen zijn er al maar die zijn bijna niet speelbaar meer als je er geen dagtaak van wil maken. Of een divisie systeem waarbij in hogere divisies meer opties worden toegevoegd.
- als je de hele selectie laat trainen gaan spelers te snel omhoog, dat is niet leuk
- dat ga ik nog wel ff doen
- dat zou wel kunnen, maar dat is niet zo leuk, want dan is het ene team vet slecht en het andere team vet goed, je moet het spel gewoon langer spelen wil je beter worden
Ja je kan een standaardleeftijd opgeven, of een gemiddelde leeftijd van het team en daar dan omheen gaan, met wisselende leeftijden. Wanneer je begint zal het een amateurclub zijn waarbij jong en oud door elkaar spelen, uiteindelijk zullen de ouderen stoppen en zal je nieuwe spelers moeten contracteren of uit je jeugdopleiding halen.
@Christian
Ik denk dat je de opties wel gelijk moet houden per divisie, maar acties hebben meer gevolgen in een hogere divisie. Het missen van 1 sterke speler maakt weinig verschill in een lage divisie, maar juist veel in een hoge enzovoorts.
@Robert: Ik heb nu voor elk team de gemiddelde leeftijd 25 genomen, en het werkt. Elke speler heeft nu een verschillende leeftijd, en het gemmiddelde per team is 25. :) Bedankt voor de tip.
Wanneer moet een server starten? Als er 18 teams in zitten? Of moet ik computer teams erbij in gooien? Of nog anders?
Wat er dan nog overblijft vul je op met "bot-teams" of computerteams.
Naja je hoef niet elke keer in een competitie te zitten. Maar, als er geen 18 teams in een competitie zitten als de competitie begint, moet ik er dan bot-teams in plaatsen?
Zou ik wel doen, het is niet nodig wanneer er meer dan een bepaald aantal (15?) teams zijn.
- stadion uitbreiden (te vinden onder het kopje: Club)
Ik ben momenteel ook druk bezig met een kalender, waarin je ook vriendschappelijke wedstrijden kan plannen. En ik ben bezig met de cup-wedstrijden.
jorian schreef op 19.04.2008 12:30:
En even dat jij het weet, de keeper tel je niet mee. Zie ook hier.@Jurgen: Even dat je het weet, de formaties 4-4-3, 3-4-4 en 4-3-4 bestaan niet. ;) Tenzij je zonder keeper wilt spelen. :P
Ik zit zelf op voetbal, daarom maak ik ook zo'n spel, omdat ik het leuk vindt. Als ik er geen verstand van zou hebben, zou ik dit ook niet maken. ;)
Daar is alles nog hetzelfde, kan je dat ook niet een beetje random kiezen?
Dat kan wel, maar dan is het niet leuk want dan is de 1 die registreerd direct vet goed, en de andere vet slecht..