Soccer Mania

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Applicatieontwikkelaar

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Hybride. Kantoordagen in Utrecht, incidenteel in Apeldoorn Functieomschrijving: De afdeling IV – Generieke Voorzieningen – Interactie Online is onderdeel van de keten Interactie. De missie van de keten is: “het faciliteren van de interactie met alle burgers, bedrijven en hun vertegenwoordigers om hen in staat te stellen aan hun fiscale verplichtingen te voldoen en aanspraak te maken op hun rechten.” De afdeling Interactie Online heeft een belangrijke bijdrage binnen deze keten. Dit door het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

SQL Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Jij gaat in deze functie aan de slag met uitdagende projecten en het creëren van maatwerk software, vooral middels SQL. Iedere klant/project is weer anders, maar dat maakt dit bedrijf en de functie erg uniek & uitdagend. Verder heb je de volgende taken: Ontwikkelen en ontwerpen van SQL databases. T-SQL wordt hierbij gebruikt als programmeer laag; Optimalisatie van query's, voor een verbeterde efficiency; Begeleiden van junior developers, mits je dit leuk vindt; Heb je meer interesse in een rol als consultant, dan is dit ook mogelijk. Je heb hier meer

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Back end developer Digital Agency

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Robert Deiman

Robert Deiman

29/04/2008 13:08:00
Quote Anchor link
@Elwin

4-3-3- of 4-4-2 is een juiste opstelling. De keeper staat er altijd, en wordt in deze manier van de opstelling weergeven niet meegerekend. Jorian heeft dus groot gelijk.

@jorian
Ben benieuwd wat het allemaal wordt, vooralsnog ziet het er erg leuk uit (weet alleen nog niet wat het voordeel is tov Online Soccermanager of Hattrick)

PHP hulp

PHP hulp

23/12/2024 17:33:56

Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

29/04/2008 13:11:00
Quote Anchor link
het zou ook leuk zijn als je een contract af kunt sluiten, dat een speler bijv. voor 5 jaar bij de club blijft, en dan moet je hem net voor het einde van dat vijfde jaar een nieuw contract aanbieden, als het te laag is gaat hij niet accoord.
en het zou ook leuk zijn dat een speler slechter wordt als hij ouder wordt of moeilijker trainbaar wordt oid..

Jorian

jorian

29/04/2008 13:46:00
Quote Anchor link
@Robert: Ik probeer het zo min mogelijk op OSM en Hattrick te laten lijken, maar het is best moeilijk. Die spellen hebben bijna alles al.

@Leroy: Die contracten, dat komt denk ik nog wel. Dat een speler slechter traint, als ie ouder is dat komt ook zeker. Maar, dat spelers slechter worden naarmate ze ouder worden, klopt niet altijd, want een speler is op zn 25ste ongeveer op zn best, daarna word ie steeds slechter. Voor zn 25ste, word ie alleen maar beter. Dus dit is erg lastig te maken.

Ik hoor steeds mensen zeggen dat het op OSM/Hattrick lijkt, maar als jullie me wat meer originele ideeen geven, kan ik er een eigen draai aan geven.

Jorian

jorian

30/04/2008 13:37:00
Quote Anchor link
Ik heb weer even een update:
- gebruikers-online pagina (usersonline.php, te vinden onder het kopje: Andere)

Dit is natuurlijk ook allemaal te zien op de nieuws pagina.

--

--

30/04/2008 15:30:00
Quote Anchor link
Misschien wat meer interactie met andere gebruikers, want dat mis ik bij andere spellen toch wel een beetje. En misschien een wereldbeker, de beste teams van de hoogste competitie strijden tegen elkaar?

Yorick

yorick

30/04/2008 16:12:00
Quote Anchor link
Bij stadion .php staan nogal wat error's

uidige stadion:

Notice: Trying to get property of non-object in /home/jorian99/public_html/stadion.php on line 44

Notice: Trying to get property of non-object in /home/jorian99/public_html/stadion.php on line 46
Max. toeschouwers: 0

Volgende uitbreiding:

Notice: Trying to get property of non-object in /home/jorian99/public_html/stadion.php on line 50

Notice: Trying to get property of non-object in /home/jorian99/public_html/stadion.php on line 51
Soort: Veld

Notice: Trying to get property of non-object in /home/jorian99/public_html/stadion.php on line 53

Notice: Undefined offset: 1 in /home/jorian99/public_html/stadion.php on line 53
Kosten: 0

Jorian

jorian

30/04/2008 16:21:00
Quote Anchor link
@Evert: Zoiets gaat zeker nog komen, maar ik ben nog niet klaar met de beker in de competitie, dus dat duurt nog wel even.

@yorick: Ik weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt want zoiets heb ik nog nooit gehad.

Jorian

jorian

02/05/2008 10:53:00
Quote Anchor link
Ik heb weer een paar updates: kalender en beker-toernooi. Kalender werkt al wel maar is nog niet helemaal af, ik moet nog maken dat je vriendschappelijke wedstrijden kan plannen.

Jorian

jorian

17/05/2008 13:47:00
Quote Anchor link
Na een stukje vakantie waarin ik geen zin had om er mee verder te werken, ben ik vandaag weer aan de slag gegaan.

Ik heb even gemaakt dat de doelpunten opgeteld worden en de kaarten opgeslagen worden, dus in je teampagina kun je zien hoeveel doelpunten elke speler heeft en hoelang ie geschorst is etc.
Verder heb ik de spelers opnieuw gegenereerd, en ik heb hierbij gemaakt dat de waarde afhankelijk is van de leeftijd bij het genereren.
Ik ga straks even bezig met een doelpunten top 10.

Ik hoop dat het topic weer een beetje actief word.

Enne, ik moet ook nog even wat weten van jullie, waar ik zelf niet echt uit kom:

- Alle competities tegelijk starten? (nadeel dat niet alle competities dan vol zitten)
- Gewoon een competitie starten als ie vol is? (nadeel dat competities niet tegelijk aflopen zijn en je geen vriendschappelijke wedstrijden kan plannen + champions league wat niet gaat werken)
- Of anders?
Heeft iemand hier ideeen voor?

Robert Deiman

Robert Deiman

17/05/2008 14:43:00
Quote Anchor link
@Jorian

- GElijk starten: Hoeft niet persé, als ze maar wel allemaal in een rustperiode die voor allemaal geld zijn afgelopen. De winnaar kan namelijk promoveren, het is niet prettig de competities in die hogere klasse al zijn begonnen voordat hij in 1 is ingedeeld.

Makkelijkste is inderdaad allemaal tegelijk te starten. Zit de competitie niet helemaal vol, maak dan een "bot-team" aan. Deze teams zijn doorgaans wat minder sterk dan de reguliere teams, maar ze spelen wel mee en er worden ook evenveel wedstrijden in de competities gespeeld, waardoor ook de ervaring en training van spelers (die ook afhankelijk is van gespeelde wedstrijden) op een gelijke manier wordt verdeeld over alle teams.

Jorian

jorian

17/05/2008 15:19:00
Quote Anchor link
Ja ik denk wel dat ik het dan zo ga doen. Maar het is natuurlijk niet echt leuk als er 2 mensen in een competitie zitten met 16 bot teams ofzo..

Jorian

jorian

20/05/2008 20:11:00
Quote Anchor link
Ik heb weer even een paar belangrijke updates:
- topscore (top 5 van doelpuntmakers in je competitie)
- vriendschappelijke wedstrijden systeem (ga naar kalender, zoek een datum waar je niks hebt en plan een wedstrijd)
- het punten/geld systeem werkt, je krijgt aan het eind van het seizoen punten en geld voor de positie waar je geeindigd bent

Verder heb ik een aantal dingen gefixt die niet goed werkten.

Ik zet zometeen ook even de cronjob aan, zodat alle wedstrijden straks weer even gespeeld worden. Om de 10 minuten ongeveer, zal er een wedstrijd gespeeld worden. ;)

Paul K

Paul K

20/05/2008 20:31:00
Quote Anchor link
Is dit net zoiets als online soccer manager :P?

Netwerktime-out

De server op jorian.x10hosting.com doet er te lang over om te antwoorden.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Paul K

Jorian

jorian

20/05/2008 20:37:00
Quote Anchor link
@Paul: Ja dit is net zoiets als online soccer manager.

Enne, ik heb nergens last van..

Woxx

Woxx

26/05/2008 20:12:00
Quote Anchor link
Ik vind dat je het menu een beetje te breed heb gemaakt en weer net iets te groen.

Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

26/05/2008 20:16:00
Quote Anchor link
misschien even je reactievermogen trainen? het is bijna een week geleden dat er hier gepost is..

Jorian

jorian

26/05/2008 21:04:00
Quote Anchor link
Over dat menu, ik vind hem zo wel mooi, en deze layout heeft een vriend van mij gemaakt, maar hij heeft de psd niet meer. xD

Mijn reactievermogen trainen om in een topic te posten?:P Ik heb dit topic ook op een ander forum staan en daar worden stukken meer reacties gegeven dus daarom ben ik hier wat minder actief. ;)

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

26/05/2008 21:05:00
Quote Anchor link
@jorian, hij bedoelt woxx, die post nog eens een bericht, terwijl er al een week niet op het topic is gereageerd, en dit is niet het enige topic.

Jorian

jorian

26/05/2008 21:26:00
Quote Anchor link
O hehe. Maarja, ff weer over mijn spel.

Pim Willems

pim Willems

07/06/2008 14:33:00
Quote Anchor link
Ik vind het opzich wel mooi allemaal,
scripts werken zo te zien goed,
alleen wat ik echt niet mooi vind zijn sommige layout dingen.
Zoals bijvooorbeeld ingame te grote Lettertypes bij:
- Menu
- Geld
- Pagina
- Copyright

Zowiezo moet die copyright daar weg.

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.