Soccer Mania
Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »
4-3-3- of 4-4-2 is een juiste opstelling. De keeper staat er altijd, en wordt in deze manier van de opstelling weergeven niet meegerekend. Jorian heeft dus groot gelijk.
@jorian
Ben benieuwd wat het allemaal wordt, vooralsnog ziet het er erg leuk uit (weet alleen nog niet wat het voordeel is tov Online Soccermanager of Hattrick)
en het zou ook leuk zijn dat een speler slechter wordt als hij ouder wordt of moeilijker trainbaar wordt oid..
@Leroy: Die contracten, dat komt denk ik nog wel. Dat een speler slechter traint, als ie ouder is dat komt ook zeker. Maar, dat spelers slechter worden naarmate ze ouder worden, klopt niet altijd, want een speler is op zn 25ste ongeveer op zn best, daarna word ie steeds slechter. Voor zn 25ste, word ie alleen maar beter. Dus dit is erg lastig te maken.
Ik hoor steeds mensen zeggen dat het op OSM/Hattrick lijkt, maar als jullie me wat meer originele ideeen geven, kan ik er een eigen draai aan geven.
- gebruikers-online pagina (usersonline.php, te vinden onder het kopje: Andere)
Dit is natuurlijk ook allemaal te zien op de nieuws pagina.
Misschien wat meer interactie met andere gebruikers, want dat mis ik bij andere spellen toch wel een beetje. En misschien een wereldbeker, de beste teams van de hoogste competitie strijden tegen elkaar?
uidige stadion:
Notice: Trying to get property of non-object in /home/jorian99/public_html/stadion.php on line 44
Notice: Trying to get property of non-object in /home/jorian99/public_html/stadion.php on line 46
Max. toeschouwers: 0
Volgende uitbreiding:
Notice: Trying to get property of non-object in /home/jorian99/public_html/stadion.php on line 50
Notice: Trying to get property of non-object in /home/jorian99/public_html/stadion.php on line 51
Soort: Veld
Notice: Trying to get property of non-object in /home/jorian99/public_html/stadion.php on line 53
Notice: Undefined offset: 1 in /home/jorian99/public_html/stadion.php on line 53
Kosten: 0
@yorick: Ik weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt want zoiets heb ik nog nooit gehad.
Ik heb weer een paar updates: kalender en beker-toernooi. Kalender werkt al wel maar is nog niet helemaal af, ik moet nog maken dat je vriendschappelijke wedstrijden kan plannen.
Ik heb even gemaakt dat de doelpunten opgeteld worden en de kaarten opgeslagen worden, dus in je teampagina kun je zien hoeveel doelpunten elke speler heeft en hoelang ie geschorst is etc.
Verder heb ik de spelers opnieuw gegenereerd, en ik heb hierbij gemaakt dat de waarde afhankelijk is van de leeftijd bij het genereren.
Ik ga straks even bezig met een doelpunten top 10.
Ik hoop dat het topic weer een beetje actief word.
Enne, ik moet ook nog even wat weten van jullie, waar ik zelf niet echt uit kom:
- Alle competities tegelijk starten? (nadeel dat niet alle competities dan vol zitten)
- Gewoon een competitie starten als ie vol is? (nadeel dat competities niet tegelijk aflopen zijn en je geen vriendschappelijke wedstrijden kan plannen + champions league wat niet gaat werken)
- Of anders?
Heeft iemand hier ideeen voor?
- GElijk starten: Hoeft niet persé, als ze maar wel allemaal in een rustperiode die voor allemaal geld zijn afgelopen. De winnaar kan namelijk promoveren, het is niet prettig de competities in die hogere klasse al zijn begonnen voordat hij in 1 is ingedeeld.
Makkelijkste is inderdaad allemaal tegelijk te starten. Zit de competitie niet helemaal vol, maak dan een "bot-team" aan. Deze teams zijn doorgaans wat minder sterk dan de reguliere teams, maar ze spelen wel mee en er worden ook evenveel wedstrijden in de competities gespeeld, waardoor ook de ervaring en training van spelers (die ook afhankelijk is van gespeelde wedstrijden) op een gelijke manier wordt verdeeld over alle teams.
Ja ik denk wel dat ik het dan zo ga doen. Maar het is natuurlijk niet echt leuk als er 2 mensen in een competitie zitten met 16 bot teams ofzo..
- topscore (top 5 van doelpuntmakers in je competitie)
- vriendschappelijke wedstrijden systeem (ga naar kalender, zoek een datum waar je niks hebt en plan een wedstrijd)
- het punten/geld systeem werkt, je krijgt aan het eind van het seizoen punten en geld voor de positie waar je geeindigd bent
Verder heb ik een aantal dingen gefixt die niet goed werkten.
Ik zet zometeen ook even de cronjob aan, zodat alle wedstrijden straks weer even gespeeld worden. Om de 10 minuten ongeveer, zal er een wedstrijd gespeeld worden. ;)
Netwerktime-out
De server op jorian.x10hosting.com doet er te lang over om te antwoorden.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Paul K
Enne, ik heb nergens last van..
Ik vind dat je het menu een beetje te breed heb gemaakt en weer net iets te groen.
misschien even je reactievermogen trainen? het is bijna een week geleden dat er hier gepost is..
Mijn reactievermogen trainen om in een topic te posten?:P Ik heb dit topic ook op een ander forum staan en daar worden stukken meer reacties gegeven dus daarom ben ik hier wat minder actief. ;)
@jorian, hij bedoelt woxx, die post nog eens een bericht, terwijl er al een week niet op het topic is gereageerd, en dit is niet het enige topic.
O hehe. Maarja, ff weer over mijn spel.
scripts werken zo te zien goed,
alleen wat ik echt niet mooi vind zijn sommige layout dingen.
Zoals bijvooorbeeld ingame te grote Lettertypes bij:
- Menu
- Geld
- Pagina
- Copyright
Zowiezo moet die copyright daar weg.