SoF II Server stats
Ik heb niet zoveel verstand van php enzo, maar ik zie op veel clansites een pagina waar de stats van hun servers worden bijgehouden. Ik draai af en toe mijn eigen server, maar het leek we ook wel handig om zo'n pagina op m'n clansite te plaatsen. Iemand enig idee waar ik zo'n script miss kan vinden?
Verder zullen de stats voor elk spel vast en zeker anders zijn. Als iemand je hier zou willen helpen zou een naam van het spel wel makkelijk zijn...
Elwin
Kheb het wel eens gedaan voor 'n CS site maar meer ook niet ...
Elwin
Dat bedoel ik ook niet, ik weet het toevallig :) (omdat dat een van m'n weinige gekochte spellen is :P)
ben ik niet de enige die niet veel gamed.
Ik snap dat jij niet zo iets had van: "Weet je dat niet?". Het was eigenlijk meer een algemene opmerking dat niet iedereen thuis is in de aspecten waarin een ander wel thuis is. Als ik hier met termen gaat smijten van mijn werk snapt ook niemamd wat ik bedoel... en als iemand hier met 'game-termen' gaat smijten weet ik niet wat diegene bedoeld...
@Greedyxl
Dat blijkt maar weer.. :D
Elwin
nouw doe het eens??
Elwin
Quote:
Alsof iedereen weet wat SoF II is.. :S Damn... het laatste spel wat ik gespeeld heb is zo'n beetje RollerCoaster Tycoon.
Elwin
Elwin
Is zo ongeveer een van de beste spellekes ooit :p
Zeker wel.. :D Daar heb ik wat uren aan verspeeld.
... en mijn eerste website over gemaakt. :D
Elwin
Ik vind da ook nog steeds leuk :)
ZooTycoon ook :P
Amateur, amateur.. :D
Overigens is er nog wel het één en ander van mijn oude site's te vinden: http://www.google.nl/search?q=elwin+site%3Arctholland.nl
Elwin
nou waar blijven de termen
Elwin
ja ja geen gvd ????
Elwin