Software dat samenwerkt met PHP
Het moet gewoon een programma worden dat je kan installeren, en wanneer je het opstart heb je een soort van interface. Met vacatures aanpassen etc....... Het is voor een website waarvan de eigenaar alles makkelijk zelf zou kunnen aanpassen
In welke taal wil je gaan ontwikkelen?
In ieder geval is een Service Oriented Architecture (SOA) precies wat je nodig hebt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arjan Kapteijn
Een Access applicatie, zou dat geen oplossing zijn?
VB.NET en dan verbinding maken met je server...?
Nou kijk, ik wil dat die persoon zeg maar Internet Explorer op zou moeten starten. Gewoon op het bureaublad staat een icoontje met ''Site aanpassen'' bijvoorbeeld. En dan start zich een applicatie op met een duidelijk overzicht wat ik het liefst zelf zou willen vormgeven.
Ik denk niet dat je hiervoor een andere applicatie moet maken maar dat je gewoon een goed CMS moet gebruiken. Bijvoorbeeld: Typo3.
Arne55 schreef op 22.04.2007 15:24:
Nou kijk, ik wil dat die persoon zeg maar Internet Explorer op zou moeten starten. Gewoon op het bureaublad staat een icoontje met ''Site aanpassen'' bijvoorbeeld. En dan start zich een applicatie op met een duidelijk overzicht wat ik het liefst zelf zou willen vormgeven.
Gewoon zelfs een CMS bouwen dus, stukje HTML+CSS en vervolgens een snelkoppeling naar de site op zijn bureaublad.