Software dat samenwerkt met PHP

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Arne55

Arne55

22/04/2007 14:04:00
Quote Anchor link
Ik wil een programma voor iemand ontwikkelen dat samenwerkt met PHP.
Het moet gewoon een programma worden dat je kan installeren, en wanneer je het opstart heb je een soort van interface. Met vacatures aanpassen etc....... Het is voor een website waarvan de eigenaar alles makkelijk zelf zou kunnen aanpassen

PHP hulp

PHP hulp

08/11/2024 00:29:41

Remco van Arkelen

Remco van Arkelen

22/04/2007 14:10:00
Quote Anchor link
Je zou er dan voor kunnen kiezen om PHP slechts een middle-layer te laten zijn. In PHP5 kun je heel mooi webservices opzetten, bijna iedere modernere programmeertaal ondersteund dit wel (SOAP).

In welke taal wil je gaan ontwikkelen?
In ieder geval is een Service Oriented Architecture (SOA) precies wat je nodig hebt.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/04/2007 14:15:00
Quote Anchor link
PHP-GTk, daarmee kan je dmv PHP grafische applicaties ontwikkelen. Maar persoonlijk zou ik een andere taal pakken en gewoon rechtstreeks verbinding maken met de databaserver. Dan heb je dus niks met PHP te maken. (of je maakt gewoon een normale admin pagina, net zo makkelijk, heb je ook geen aparte applicaties nodig).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arjan Kapteijn

Bo az

Bo az

22/04/2007 14:18:00
Quote Anchor link
Een Access applicatie, zou dat geen oplossing zijn?

GaMer B

GaMer B

22/04/2007 14:58:00
Quote Anchor link
VB.NET en dan verbinding maken met je server...?

Arne55

Arne55

22/04/2007 15:24:00
Quote Anchor link
Nou kijk, ik wil dat die persoon zeg maar Internet Explorer op zou moeten starten. Gewoon op het bureaublad staat een icoontje met ''Site aanpassen'' bijvoorbeeld. En dan start zich een applicatie op met een duidelijk overzicht wat ik het liefst zelf zou willen vormgeven.

Danny K

Danny K

22/04/2007 15:26:00
Quote Anchor link
Ik denk niet dat je hiervoor een andere applicatie moet maken maar dat je gewoon een goed CMS moet gebruiken. Bijvoorbeeld: Typo3.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/04/2007 15:36:00
Quote Anchor link
Arne55 schreef op 22.04.2007 15:24:
Nou kijk, ik wil dat die persoon zeg maar Internet Explorer op zou moeten starten. Gewoon op het bureaublad staat een icoontje met ''Site aanpassen'' bijvoorbeeld. En dan start zich een applicatie op met een duidelijk overzicht wat ik het liefst zelf zou willen vormgeven.

Gewoon zelfs een CMS bouwen dus, stukje HTML+CSS en vervolgens een snelkoppeling naar de site op zijn bureaublad.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.