Sollicitatie Systeem
Habbonaam:
Email:
Ervaring: (Select: Ja/Nee)
Motivatie:
En ik wil graag als ze die versturen dat deze gegevens in een mysql database geinstert worden. Dus aparte tabellen in mysql met daarin Habbonaam, Email, Ervaring ,Motivatie.
Deze wil ik ook weer op kunnen halen op een andere pagina. En daar wil ik dan ook weer Habbonaam, Email, Ervaring: (ja/nee) en Motivatie zien. En daar ook een select box met Aangenomen, Afgewezen & Verwijderd. Deze wil ik dan ook weer in een aparte tabel zien of hij/zij is Aangenomen, Afgewezen of Verwijderd. Meer informatie als jullie erom vragen.
Even ter verduidelijking, het forum 'Beginnen met PHP' is bedoeld voor als je zelf wilt programmeren. Als je iets wilt laten maken, dien je in het 'Vacature' forum te zijn waar je een topic volgens de daar geldende regels aan kan maken.
Gewijzigd op 26/04/2012 14:12:55 door - Ariën -
Ik zelf al vele dingen geprobeerd en het lukt me gewoon voor geen ene meter. Ik heb vele tutorials gevolgd en van weinig heb ik iets geleerd. Ik weet hoe je connect en zo alleen ik ben nog niet zo ver om echt super veel te kunnen doen en ook zo'n heel systeem te maken.
Laat eens zien wat je zelf aan (relevante)code hebt en wat voor errors je bijvoorbeeld krijgt.
dus plaats code en iedereen hier op het forum helpt je deze aan te passen/ verbeteren :)
Ik word niet snel pissig maar nu wel. Ik vind het op de manier hoe jullie het brengen gewoon iri. Dus laat maar en ik vraag wel op die vacature pagina of zow.
'Beginnen met PHP' is gewoon het forum waar we je helpen met problemen in je script.
Sorry. Maar ik ben al een paar uur achter pc voor m'n website en als iets niet lukt of zow word ik al snel pissig. Maar ik heb het op de Vacature topic gepost. Sorry.
Maar als je een vacature wilt plaatsen, kan dat ook (let wel dan op de geldende regels)...
Julian x op 26/04/2012 14:54:16:
HOU TOCH OP! IK WORD ECHT PISSIG NU ECHT NIET OMDAT IK ZOVEEL DOE AL MAAR OMDAT JIJ U WEER ZO'N BERICHT PLAATS RESHADD FARID. JIJ DOET DAT OOK WEL. EN WAT MOET IK DAN MET M'N ANDERE TOPIC? ECHT. STOP MONGOL FORUM IS DIT!
-Aar-. Jullie zijn echt overdreven. Ik snap niet dat jullie hier nog bezoekers hebben. Maar ik zal later wel ff doen. En ik verwijder ander topic wel maar nog steeds ben ik echt pissig op iedereen op dit rot forum!
-Aar-. Jullie zijn echt overdreven. Ik snap niet dat jullie hier nog bezoekers hebben. Maar ik zal later wel ff doen. En ik verwijder ander topic wel maar nog steeds ben ik echt pissig op iedereen op dit rot forum!
Agh Julian, kun je wel op ons zeuren maar dat boeit ons geen ruk. Als jij dit een rot forum vind dan kom je hier toch lekker niet? Maakt ons niks uit, jij bent de gene die hier hulp vraagt? Als jij je zo kinderachtig gaat gedragen heb jij alleen je zelf mee :-)
Succes verder en succes op een ander forum.
Gewijzigd op 26/04/2012 15:06:36 door Joakim Broden
Haha. Jan, ik vind jou een zielig vendje. Nou goed? Bye. Ik ga en jullie zijn een fuck klote forum! En ja. Miss gedraag ik me wel kinderachtig. Want ik ben 12!
Ik bemoei me er verder niet mee....
Wat jij wilt...
Oh okee..
Gewijzigd op 26/04/2012 15:06:28 door - Ariën -
Maar wat ik wil zeggen is, doe gewoon even normaal. Wij willen je best helpen maar dan moet je wel even alles duidelijk toelichten en gewoon aan de regels houden van dit forum. Jij bent hier degene die hulp nodig hebt, als je gelijk iedereen gaat afkatten denk ik niet dat je veel hulp krijgt. Dat maakt ons niks uit, je hebt jezelf te pakken. Ga ff met Lego, Play Mobiel, Barbie's spelen of wat jullie kinderen ook doen en kom over een tijdje maar weer terug als je gekalmeerd bent en weer geholpen wil worden. Zo niet dan zoek je maar een ander forum.
Succes
Toevoeging op 26/04/2012 15:11:03:
Slotje