soort ledenlijst

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

C++ Ontwikkelaar

Functieomschrijving Ben jij als software ontwikkelaar toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zoeken wij jou! Voor het maken van de procesbesturingssoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Ontwerpen, programmeren en testen van product aanpassingen; Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden, o.a. door middel van SCRUM; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Implementeren van nieuwe product

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

SQL Database developer

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Hoofddorp. Binnen deze functie vervul je een onsite learning programma waarbij je aan de slag gaat met PHP en Laravel. Hierbij ben je voornamelijk werkzaam op verschillende klantlocaties en is het jouw taak om hun wensen en eisen

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

React developer Inhouse cloudplatform

Functie De functie: Als front-end developer kom je te werken naast 2 andere front-end/React developers, waaronder één senior. Een hele mooie kans dus om in korte tijd veel nieuwe kennis en ervaring op te doen. Ze hebben momenteel veel werk hierin en daarom willen ze het team graag uitbreiden. Het is van belang dat je, zeker gezien het vele thuiswerken, in ieder geval al een aantal projecten hebt gedaan in React. Taken waar je aan kunt denken zijn het ontwikkelen van client-applicaties o.b.v. HTML5, React en andere open standaarden. Ook ben je nauw betrokken bij het implementeren van designs o.b.v.

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

Als Front-End React Developer verbeter je de user experience van onze eigen webapplicaties voor onze collega's binnen Coolblue. Wat doe je als Front-End React Developer bij Coolblue? Als Front-end React Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten met React.js. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end React Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Capelle aan den IJssel zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Sacha de besten

sacha de besten

07/01/2009 11:58:00
Quote Anchor link
beste webmasters ik heb eens probleem ik ben aan het proberen een soort ledenlijst temakemaken maar in de tabel heb je maar 2 cat dat is id en wid
de bedoeling was als ik lijst.php?id=en hier de id en dat dan de lijst wordt getoont van wid die gekoppelt is met de id dus niet ale wid's mogen getoont worden maar dit lukt me niets wie kan me helpen alvast dank

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
<?
include("config.php");

$select = "SELECT * FROM wanabees  WHERE id='' ORDER BY abc DESC LIMIT 0,100";
$query = mysql_query($select);
$aantal = mysql_num_rows($query);

if ($aantal != 0)
{

while ($list = mysql_fetch_object($query))
    {

if ($list->homepage == "")
        {

$homepage = "Geen";
        }

else
        {
            $homepage = "<a href=\"$list->homepage\" target=\"new\">Bekijk</a>";
        }

echo "<font face=Verdana size=1><a href=\"$map_url/profiel.php?mid=$list->wid\">$list->wid";

}

?>

PHP hulp

PHP hulp

05/11/2024 15:35:39

Mitch

Mitch

07/01/2009 12:10:00
Quote Anchor link
ik heb dit even gescript..
ik weet niet of het werk ^^

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
<?php
if(isset($_GET['id'])){

$exist = FALSE;
$sql = "SELECT id FROM wanabees";
$result = mysql_query($sql);
while($row = mysql_fetch_assoc($result)) {
if($_GET['id'] == $row['id']){
    $exist = TRUE;
}
}

if($exist == TRUE){

$sql = "SELECT naam FROM wanabees WHERE id='".$_GET['id']."' ";
$row = mysql_fetch_assoc($result);
$naam = $row['naam'];

echo $naaml

}else{
echo 'Gebruiker bestaat niet';
}

?>

edit:
php tags toegevoegd.

Ik zie zelf geen fouten in mijn editor :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitch

Menno Ridder

Menno Ridder

07/01/2009 12:12:00
Quote Anchor link
Na 3 keer overlezen denk ik dat ik het begrijp;)

Eerste vraag is waarom je hier geen variabele voor ID heb ingevuld:
Code (php)
1
2
3
<?php
"SELECT * FROM wanabees  WHERE id='' ORDER BY abc DESC LIMIT 0,100";
?>

Was dat de bedoeling of een foutje?

Zodra je op de link klikt zodat je naar lijst.php?id=&id gaat moet daar een query komen om de wid's weer te geven. Dat is toch wat je wilt?

Sacha de besten

sacha de besten

07/01/2009 12:13:00
Quote Anchor link
lukt niet krijg gewon een wite pagina

Loran DP

Loran DP

07/01/2009 12:16:00
Quote Anchor link
Als je dit:

Code (php)
1
2
3
4
<?php
ini_set('display_errors', 1); // 0 = uit, 1 = aan
error_reporting(E_ALL);
?>

erboven zet krijg je dan een error te zien?

EDIT
heb je wel een ID opgegeven?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP

Mitch

Mitch

07/01/2009 12:17:00
Quote Anchor link
ik weet wel zeker als er in het url ?id=1 komt dat er wat komt.
tenzij er niets is in je database met naam.

vul eens ?id=5325

wat krijg je dan te zien...

Sacha de besten

sacha de besten

07/01/2009 12:25:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
<?php
ini_set('display_errors', 1); // 0 = uit, 1 = aan
error_reporting(E_ALL);
?>

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
<?php
if(isset($_GET['id'])){

$exist = FALSE;
    $exist = TRUE;
}
}

if($exist == TRUE){

$sql = "SELECT naam FROM wanabees WHERE id='".$_GET['id']."' ";
$naam = $row['naam'];

echo $naaml

}else{
}

?>

en de tabel die ik gebruik in de mysql

CREATE TABLE wanabees (
id varchar(255) NOT NULL default '',
name varchar(255) NOT NULL default '',
wid varchar(255) NOT NULL default '',
wname varchar(255) NOT NULL default ''
) TYPE=MyISAM;

ik gebruik nu deze code kom op een witte pagina

http://www.crowdnet.be/vt.php?id=sacha

mvg sacha

Mitch

Mitch

07/01/2009 12:28:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<?php
if(isset($_GET['id'])){

$exist = FALSE;
    $exist = TRUE;
}
}

if($exist == TRUE){

$sql = "SELECT name FROM wanabees WHERE id='".$_GET['id']."' ";
$naam = $row['name'];

echo $naam;

}
else{
}

}
else{
    echo 'Word niet om id gevraagd';
}

?>

Je zei dat het id een nummer moest zijn...

dus bv:
http://www.crowdnet.be/vt.php?id=1

edit:
paar script foutjes er uit gehaald

edit2:
Hoezo heb je ID niet als INT en auto_increment?
dus:
`id` int(4) NOT NULL auto_increment

en als je denk dat je meer dan 9999 leden krijgt maak je van die 4 een 5 of hoger :)

Sacha de besten

sacha de besten

07/01/2009 12:37:00
Quote Anchor link
thx nu zie ik als ik mijn link open gebruiker bestaat nier maar de id's in mijn tabel zijn gebruikersnamen

Mitch

Mitch

07/01/2009 12:41:00
Quote Anchor link
ik zou je aan raden om id's te gaan gebruiken.
die zijn dan altijd uniek.
en ze zijn nooit het zelfde in de database als je de id doet zo als mijn 2e edit.

verwijder je tabel en doe deze:

CREATE TABLE wanabees (
id int(4) NOT NULL auto_increment '',
name varchar(255) NOT NULL default '',
wid varchar(255) NOT NULL default '',
wname varchar(255) NOT NULL default ''
PRIMARY KEY (`id`)
) TYPE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1 AUTO_INCREMENT=1 ;

en verzorg dat je zelf niks input in de database kwa ID..

Sacha de besten

sacha de besten

07/01/2009 12:42:00
Quote Anchor link
kheb nu al mijn volledig systeem gemaakt da ze dan hun profiel gaan kunnen bekijken www.crowdnet.be/id daarom heb ik de gebruikersnaam genomen

Mitch

Mitch

07/01/2009 12:44:00
Quote Anchor link
-.-

Probeer dan dit maar:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<?php
if(isset($_GET['id'])){

$exist = FALSE;
if($_GET['id'] == $row['name']){
    $exist = TRUE;
}
}

if($exist == TRUE){

$sql = "SELECT name FROM wanabees WHERE name='".$_GET['id']."' ";
$naam = $row['name'];

echo $naam;

}
else{
}

}
else{
}

?>

Sacha de besten

sacha de besten

07/01/2009 12:49:00
Quote Anchor link
werkt niet maar kan het zijn dat er geen link naar de config staat ?

Mitch

Mitch

07/01/2009 12:51:00
Quote Anchor link
uiteraard moet de config geinclude worden.

Sacha de besten

sacha de besten

07/01/2009 12:53:00
Quote Anchor link
de config staat er maar nu heeft de id dat de gebruikersnaam niet bestaat

http://www.crowdnet.be/vt.php?id=sacha

Mitch

Mitch

07/01/2009 12:55:00
Quote Anchor link
kan je me zeggen wat in database staat?
dus even exporteren en dan hier plakken.

Sacha de besten

sacha de besten

07/01/2009 12:58:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<?

// DATABASE GEGEVENS :
// *******************

$localhost = "localhost"; // De host van je DB
$gebruiker = "gebruiker"; // De gebruikersnaam an je DB
$pass = "pass"; // Het wachtwoord van je DB
$database = "database";

mysql_connect("$localhost", "$gebruiker", "$pass") or die("Connectie met Databeest mislukt"); // NIET VERANDEREN !!
mysql_select_db("$database") or die("Verkeerde Databeest"); // NIET VERANDEREN !!

// WEBSITE GEGEVENS :
// ******************

$website_naam = "Crowdnet"; // De naam van je site
$website_titel = "..:: Crowdnet ::..  het online vrienden net - profielen site - partyagenda van vlaanderen"; // Dit komt in <HTML> TITTLE-tag
$naam_webmaster = "crowdnet"; // De naam van de webmaster
$email1 = "[email protected]"; // Het emailadres van de webmaster

// URL GEGEVENS :
// **************

$map_url = "http://www.crowdnet.be";
     // de hele url van de map waar config.php/profiel.php/aanmelden.php staat enzo ZONDER / eind
    // MET HTTP://    ( vb : http://www.crowdnet.be )

$map_url5 = "www.crowdnet.be";
   // de hele url van de map waar config.php/profiel.php/aanmelden.php staat enzo ZONDER / eind
  // ZONDER HTTP://   ( vb : www.crowdnet.be )

?>

Mitch

Mitch

07/01/2009 13:01:00
Quote Anchor link
ik heb het er over wat er IN staat.

dus waar jou naam in database staat...

Sacha de besten

sacha de besten

07/01/2009 13:03:00
Quote Anchor link
de naam in databse staat in id en name

Mitch

Mitch

07/01/2009 13:07:00
Quote Anchor link
probeer dit:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<?php
if(isset($_GET['id'])){

$exist = FALSE;
$sql = "SELECT name FROM wanabees";
if($_GET['id'] == $row['name']){
    $exist = TRUE;
}
}

if($exist == TRUE){

$sql = "SELECT name FROM wanabees WHERE id='".$_GET['name']."' ";
$naam = $row['name'];

echo $naam;

}
else{
}

}
else{
}

?>

Sacha de besten

sacha de besten

07/01/2009 13:11:00

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.