Soort van javascript pagination script.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

- Mark -

- Mark -

24/11/2012 17:28:27
Quote Anchor link
Javascript is niet echt mijn ding dus ik ben me rot aan het zoeken, en zeer waarschijnlijk ook op de verkeerde zoek termen.

De situatie.

Ik heb nogal wat grootte lappen tekst als posts op mijn tumblr account. Het is mogelijk om HTML, Javascript en CSS aan te passen maar dat is het ook zo'n beetje. Aan php heb ik dus niets op het moment.

Wat ik zoek
Ik ben dus op zoek naar een stukje javascript dat er voor zorgt dat mijn lange tekst wordt verdeeld over meerdere pagina's of tabs of hoe het ook mag heten. Een volgende vorige pagina is al voldoende voor de navigatie. Het hoeft nog niet eens automatisch te gebeuren. Het mag best zo zijn dat pagina's aan de <p></p> tags worden herkent.

Is er iemand die me in de goede richting kan wijzen? onder pagination vind ik dus niets.

PHP hulp

PHP hulp

11/03/2025 16:10:23

Bo Ter Ham

Bo Ter Ham

24/11/2012 18:10:23
Quote Anchor link
Je zou JqueryUI kunnen gebruiken: http://jqueryui.com/tabs/

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.