Sorry van gister.
Ik wil ff sorry zeggen van gister want het was helemaal uit de hand gelopen. Daarom wil ik vragen dat we allemaal 2 dagen terug trekken en dat we deden hoe we toen tegen elkaar deden. Ik zal ook graag mijn account en zo terug willen. Zodat we het allemaal met elkaar kunnen bepraten. En dat ik verder kan gaan met php leren. Want zo gaat dat dus echt niet. En ik denk dat jullie dat wel snappen
Sjongejan
EDIT:
Ik hoop dat jullie mijn excusses aanvaren.
Gewijzigd op 18/06/2010 15:17:46 door Joren de Wit
http://phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=4&id=39242&page=
Je vraagt hier hetzelfde ....
Je kan Bas bereiken door bovenaan de pagina op "Contact" te klikken en in het het daarna volgende formulier je excuses rechtstreeks aan Bas te verzenden.
Ik weet niet precies hoe ik om moet gaan met deze excuses ... je bent tekeer gegaan en hebt dingen gezegt die in mijn ogen echt NIET door de beugel kunnen.
Het is niet aan mij, je zult het naar Bas moeten sturen en Jan Koehoorn lijkt me ook helemaal geen slecht idee!
Je vraagt hier hetzelfde ....
Je kan Bas bereiken door bovenaan de pagina op "Contact" te klikken en in het het daarna volgende formulier je excuses rechtstreeks aan Bas te verzenden.
Ik weet niet precies hoe ik om moet gaan met deze excuses ... je bent tekeer gegaan en hebt dingen gezegt die in mijn ogen echt NIET door de beugel kunnen.
Het is niet aan mij, je zult het naar Bas moeten sturen en Jan Koehoorn lijkt me ook helemaal geen slecht idee!
Uit eindelijk moet jan zelf ook zijn excusses naar mij toe sturen. Want hij is uiteindelijk begonnen met die website of zow. Als hij zijn excusses aan bied doe ik dat ook wel. Maar ik ga wel ff een mailtje sturen naar bas. En dan zie ik wel hoe en wat er gaat gebeuren.
sjongejan
EDIT:
Wat is Jan zijn mail adres dan. Want hij is nu niet online dus weet ik ook niet waar ik heen kan sturen.
sjongejan
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door stefan
groeten
sjongejan
groeten
sjongejan
Ik gebruik meestal de naam van het account, en je zou toch moeten weten dat bumpen niet mag binnen 24 uur. Je hebt tenslotte iets meer naar boven al laten zien dat je de edit button kent.
sjongejan
Waarom ik je excuses niet aanvaard, wil je dat weten,
nou hierom dus.
Ten eerste moet je leren om het verschl te weten tussen een aanval en een sarcastische/cinische opmerking.
Daarnaast moet je leren om niet tegen iemand te zeggen van Vermoord Mij (verdoem mij).
Dan moet je nog leren da je respect moet hebben voor anderen en het dus ook met gewone taal kan oplossen,
Dan moet je nog leren dat dreigen, ook op het internet, strafbaar is,
Na dit volgen nog vele andere dingen die je moet leren, die ik je nu niet zal vertellen, maar dat komt wel met je levenservaring.
Als je deze punten begrijpt, en in de praktijk over kan brengen,
dan zal ik nog even denken over het aanvaarden van enige excuses.
(ik spreek hier volledig vanuit mezelf, dus dit heeft niks met PHPHulp zelf te maken.)
Je moet niet zo reageren op een (sarcastisch) grapje.
Tenminste kan geen manier vinden hoe dat je eigenlijk zou kunnen kwetsen.
Maar ga dan alsnog niet vloeken en bedreigen.
Maar dat is mijn mening.
Dan mijn advies:
Ik denk niet dat Nico en ik de enige zijn die je excuses niet aanvaarden en ons aan je ergeren.
Ga een ander forum zoeken en begin opnieuw.
Want ik heb iig inmiddels vooroordelen over jou.
Met vriendelijke groet,
Aron
sjongejan
Natuurlijk, t is niet altijd even leuk,
Maar meestal maak je je t zelf naar die opmerkingen.
Als ik bijvoorbeeld te laat op me werk kom,
krijg ik ook de hele tijd kut opmerkingen naar m'n hoofd.
Zo is t leven,
en daar moet je mee leren leven.
Nico
sjongejan
Ik heb het gisteren gemist (nou ja niet gezien maar vindt het niet erg om het niet gezien te hebben. Maar ik denk dat het nogal een slechte start is tegenover andere mensen.
Probeer voortaan dus beter na te denken met wat je doet en veel plezier en succes op phphulp.nl (als je er ook van bas mag blijven)
groeten
sjongejan
Waar gáát dit over...?
Wout schreef op 17.10.2007 14:15:
Waar gáát dit over...?
Edit:
Laten we het er maar niet bij halen voor de mensen die het niet weten, is ook niet nodig verder;
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP hulp
Nou weer een probleem opgelost op phphulp!
Quote:
Ten eerste moet je leren om het verschl te weten tussen een aanval en een sarcastische/cinische opmerking.
Het probleem hierbij is dan wel, dat je de lichaamstaal van degene die het zegt niet ziet. Ik bedoel hier mee te zeggen, een opmerking met een grote glimlach op het gezicht...dat weet je gewoon dat het niet serieus is. Dus vind ik, dat je ook met je sarcastische opmerkingen moet oppassen, want er zijn mensen die totaal verkeerd kunnen opvatten.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Steff an
Lekker geslapen? Mooi zo doet altijd wonderen.