Spaghetti
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 volgende »
Voorbeeld.
Staat erbij 'zo begin je je eerste php code'.
Er staat niet bij waarom je ; gebruikt aan het eind van een regel.
Daarom snap ik nu ook bepaalde dingen nog niet eens precies.(ik ben nog steeds beginner)
Ik vind het eigenlijk wel een goed idee om een wiki te maken.
Hoop dat dit doorgaat want kan mijn echte basis dan denk ik nog een stuk verbeteren.
En dit zal een hoop beginners extra helpen.
Gewijzigd op 08/01/2012 13:28:28 door Bas van de Steeg
Een soort van kreet "Hallo wereld!", we zijn er... de allereerste code is gelukt!
Met ; sluit je een instructie af. Doe iets;
(Ik zie dat je tussen echo'Hello'; geen spatie zet. Gebruikelijk is om dat wel te doen, dus echo 'Hello'; Jeschrijftnormaalgesprokenooknietallesaanelkaarwantdatleestnietzofijn.)
Gewijzigd op 08/01/2012 13:20:22 door Ozzie PHP
Gewijzigd op 08/01/2012 13:27:45 door Bas van de Steeg
Bram Boos op 08/01/2012 12:00:14:
Edit
Nog een leuke aanvulling is dit topic. Er wordt een normale, duidelijke vraag gesteld waar niks mee is. Er wordt een antwoord gegeven waar ook niks mis mee is maar zodra de TS zegt dat die het toch liever anders doet krijgt die de wind van voren. In plaats van een grote mond geven kun je beter uitleggen wat daarvan de voor/nadelen zijn zodat er een discussie start, daar is het forum voor. Niet alleen vragen en antwoorden maar ook delen van ervaringen.
Nog een leuke aanvulling is dit topic. Er wordt een normale, duidelijke vraag gesteld waar niks mee is. Er wordt een antwoord gegeven waar ook niks mis mee is maar zodra de TS zegt dat die het toch liever anders doet krijgt die de wind van voren. In plaats van een grote mond geven kun je beter uitleggen wat daarvan de voor/nadelen zijn zodat er een discussie start, daar is het forum voor. Niet alleen vragen en antwoorden maar ook delen van ervaringen.