Spam
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
Bram Boos:
Ja heel moeilijk omdat opperhoofd Bas zich al een tijdje niet heeft laten zien.
Wij als mods zouden graag zelf ook ip adressen, gebruikersnamen en email adressen willen blokkeren maar die mogelijkheid is er nog niet vandaar dat de spam steeds terug komt. Aangezien mods ook niet altijd online zijn gebeurt het soms dat er spam staat die voorkomen/verwijderd had moeten worden..
Wij als mods zouden graag zelf ook ip adressen, gebruikersnamen en email adressen willen blokkeren maar die mogelijkheid is er nog niet vandaar dat de spam steeds terug komt. Aangezien mods ook niet altijd online zijn gebeurt het soms dat er spam staat die voorkomen/verwijderd had moeten worden..
Chris Horeweg:
Excuses Karl, dacht dat je gewoon wilde aankaarten dat er spam was ;-)
In de colofon staat wie er waar actief is. Wat wij kunnen is het bewerken en verwijderen van topics, eventueel het aanpassen of verwijderen van een script, tutorial of boek. Anderen kunnen weer nieuws plaatsen.
Niemand kan IP's zien/verbannen, accounts (tijdelijk) uitschakelen of accounts aanpassen.
En ja, dat trekt redelijk wat ergernis :-)
In de colofon staat wie er waar actief is. Wat wij kunnen is het bewerken en verwijderen van topics, eventueel het aanpassen of verwijderen van een script, tutorial of boek. Anderen kunnen weer nieuws plaatsen.
Niemand kan IP's zien/verbannen, accounts (tijdelijk) uitschakelen of accounts aanpassen.
En ja, dat trekt redelijk wat ergernis :-)
dit lijkt mij ook een goed stukje:
karl:
Volgens mij zou een simpele stripos al voldoende moeten zijn. Al vraag ik mij wel af of het geautomatiseerd is (wat gelijk wat zegt over de kwaliteit van de scripts). Of vraag aan Jelmer of zijn spamfilter ingebouwd kan worden.
(bron = http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/spam/75173/)
dit is een vraag ontlopen
Dus karl, dit is ondertussen al de 4de topic over spam. Heeft het geholpen?
Gewijzigd op 29/12/2010 17:03:51 door Jasper DS
PHP Jasper op 29/12/2010 17:01:03:
Ik wacht nog steeds op antwoord van Bas Kreleger... Hij is al een hele poos 'aanwezig' op de site, dus ik neem aan dat hij dit ook wel heeft gezien. Hij kan vast dan ook wel een antwoord schrijven...
Edit: Blijkbaar is er wel een filter op iets als kreleger ofzo. Nog eens proberen. Druk op quote om te zien dat ik zijn naam voluit schrijf: Bas Kreleger
Gewijzigd op 29/12/2010 17:09:54 door Steff an
PHP Jasper op 29/12/2010 17:06:21:
We zullen geduld moeten hebben, stuur hem anders ook een pm. Als hij zich dan aanmeld zal hij het wel zien. :)
Hij is al de heel tijd aanwezig. Dan moet hij dit ook wel zien.
Effe testen, ik ben niet voor één gat te vangen:
Bas http://Kreleger Bas K.r.e.l.e.g.e.r.
KRELEGER
Meneer wilt blijkbaar niet meer geassocieerd worden met phphulp.
Karl Karl op 29/12/2010 17:09:12:
PHP Jasper op 29/12/2010 17:06:21:
We zullen geduld moeten hebben, stuur hem anders ook een pm. Als hij zich dan aanmeld zal hij het wel zien. :)
kan je dat ook inneens aan bas vragen als hij hier nog een keertje is.
Ik weet wel dat met zo'n slechte communicatie tussen gebruikers en 'moderators/beheerders' vaak de aankondiging is van een grote leeg loop op forums...
Maar ja wat ik in het begin ook zei. Als bas dit wilt dan moet hij vooral zo door gaan.
En als je een spamfilter moeilijk vind maak dan een ban systeem. Nu kunnen de spammers gewoon rustig door blijven gaan.
KRELEGER, waarom censuur je je naam?
Waarom voer je geen spamfilter in?
Maar we zullen zien en vooral afwachten.
http://www.google.nl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=Bas+kreleger en dan het derde zoekresultaat :P
Die zijn altijd te omzeilen.
Zeker als het gebouwd wordt door:
bas kreleger.
Karl Karl op 29/12/2010 17:18:33:
Ban systemen werken niet.
bas kreleger.
bas kreleger.
kan ik geen oordeel over geven, ik ken hem niet.
laatste post, laatste allinea
Gewijzigd op 29/12/2010 17:20:22 door Jasper DS
Er moet gewoon iets komen zodat Moderatoren een domein kunnen censureren.
dit kan je anders ook eens testen?
@ karl PHP Jasper op 29/12/2010 17:29:00:
@ karl dit kan je anders ook eens testen?
Ik kan hem zelfs (als het goed is) op google talk bereiken!
Doe dat ;)
Kan er nu niet gewoon duidelijk gecommuniceerd worden naar de gebruikers toe? Moet het altijd maar weer vaag blijven?
En waarom wordt dit verplaatst naar koffiehoek terwijl het een opmerking tegen mod/admins is en dus in de adminhoek thuishoort?
Waarom kan er niet gewoon een ban/spam systeem gebouwd worden?
Waarom laten de beheerders hun site aan het randje van de afgrond liggen?
Waarom dringen de mods niet genoeg aan bij bas om weer op php hulp te helpen?
Waarom zijn er al een uur lang 1 mod en 1 beheerder aanwezig, maar wordt er hier niks gezegd?
Zomaar wat vragen...
Gewijzigd op 29/12/2010 17:41:12 door Wouter J
wow ik was de topic even kwijt :o
Denk dat het topic in de koffiehoek is beland om hem uit de recente topic lijst te houden.. (Gok ik zo)
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »