SPAMMER als reactie op mijn vacature
Ik ben nieuw en begrijp nog niet zoveel dus heb ik een vraag.
Als ik een vacature aangemaakt heb, is het dan gewoonlijk dat een spammer daar een advertentie onder plaatst als een reactie ?
Zo niet hoe kan dat weggehaald worden ?
Laat de spammer een eigen topic aanmaken en niet onnodig andere topics lastig vallen met zijn spam.
In de 'echte' wereld bannen we toch ook zoveel mogelijk de spammers
Deze "spammer" is een automatische gebruiker die bij elk topic een eerste reactie geeft met daarin ads. De eigenaar van deze website wil namelijk wat extra geld in eigen zak steken.
En die ads zijn alleen te zien als je niet bent ingelogd.
Nja je kan simpel gezegd een captcha maken + een dubbel post verwijderer. dan kun je voor het grootste deel van je spam afkomen.
Peter schreef op 12.02.2009 15:32:
Nja je kan simpel gezegd een captcha maken + een dubbel post verwijderer. dan kun je voor het grootste deel van je spam afkomen.
Ze bedoelen hier de gebruiker PHPHulp die hier in elk topic een reactie plaats met ads.
SanThe.
Ben ik niet met je eens.. die gebruiker zie je altijd.. ook als je bent ingelogd. Maar het went wel ;)
Maar sommige mensen blijven klein zeurig :P:P
Euhm... ik zie 'm niet nu ik ingelogd ben. Misschien boven de X posts? (500?)
De volgende koppelingen passen bij...
<niets>
Jonathan schreef op 12.02.2009 16:05:
Euhm... ik zie 'm niet nu ik ingelogd ben. Misschien boven de X posts? (500?)
Nee.
Is gewoon brak gemaakt. Als ik na een lange tijd de pagina weer refresh, dan krijg ik ze ook te zien en onderaan staat dan "Je moet inloggen om te reageren"...
Maar goed, Opera heeft mouse gestures, dan nog een keer refreshen o.i.d. gaat dan al bijna vanzelf :-D.
Of als ik op de poll mijn stem uit breng, krijg ik een pagina met: Forum niet toegankelijk ofzo.
PHP Hulpt scripting zuigt '-.-
Gesloten.