specifieke data verwijderen uit html file
Voorbeeld: in de variable $bestellingen zit al de input verwerkt van de form. Deze wordt op deze manier weggeschreven naar bestellingen.php als de klant op submit klikt:
Code (php)
1
2
3
4
5
2
3
4
5
////////////////////////// FILE CREEEREN MET DATA BESTELLINGEN /////////////////////////
$File = "bestellingen.php";
$Handle = fopen($File, 'a');
$Data = '<fieldset>'.$bestelling.'</fieldset><br />';
fwrite($Handle, $Data);
$File = "bestellingen.php";
$Handle = fopen($File, 'a');
$Data = '<fieldset>'.$bestelling.'</fieldset><br />';
fwrite($Handle, $Data);
Voorbeeld hoe het eruitziet: www.jackmaessen.nl/test/bestellingen.html
Hoe kan ik dit het nu het beste aanpakken dat de beheerder een bestelling kan deleten in bestellingen.php en de rest die nog niet is afgehandeld gewoon blijft staan?
Gewijzigd op 30/08/2013 19:10:50 door Jack Maessen
Waarom zet je de bestellingen niet in een database?
dat is idd het makkelijkst, maar als het ff kan zonder database...
Als je dan echt per-se zonder database wil werken, gebruik dan een goede standaard zoals XML.
Jack maessen op 29/08/2013 21:18:56:
Persoon in kwestie heeft geen database ter beschikking, anders wat het een stuk gemakkelijker. Ik moet dus waarschijnlijk gaan werken met een identiteit.
Even wachten.. geen database ter beschikking? ik heb een webhost voor 10 euro per jaar. die biedt een scala aan tools inclusief een mysql database. Dit kan absoluut geen probleem zijn.
Wat versta je onder een identiteit? (en eigenlijk wil ik het antwoord niet eens horen. Schakel iemand in met verstand van zaken en neem zijn advies ter harte)
Gewijzigd op 29/08/2013 23:45:38 door - Ariën -
Quote:
Wat versta je onder een identiteit? (en eigenlijk wil ik het antwoord niet eens horen. Schakel iemand in met verstand van zaken en neem zijn advies ter harte)
Waarom vraag je het dan? Nu is het een nutteloze opmerking; maw: dataverspilling
en inderdaad, geen database tot beschikking? uit welke tijd stamt die server, 323 BC?
Ziehier bijv 3 bestellingen: www.jackmaessen.nl/test/bestellingen.html
De eerste 2 bestellingen dienen nu uit bestellingen.html verwijderd te worden...
Gewijzigd op 30/08/2013 19:27:14 door Jack Maessen