Spel Sytem
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
Jah spacefrog, :) daar heb je wel een punt maar als je dan een script post en ze lezen het niet goed .... weet je wel .Ach ja ik doe verder met me eige siteje :) nog veeeel werk. Als die af is laat ik hem bekritiseren door iedereeen :)
en dan werkt het . De moed niet opgeven . Maar je moet zelf wat initiatief nemen om het juist te lezen en te doen :)
Veel succes
momenteje , nu zie ik het pas, je moet je db nog wel vullen natuurlijk :) Anders zegt ie geen games aanwezig
Vul de db eens en bekijk dan je index nog eens.
Even een rechtrekking , je hebt dus je paginas wel juist staan en de db niet gevuld .
http://members.lycos.nl/damnimgood/index.php
http://members.lycos.nl/damnimgood/vieuwgames.php
Ik heb nog een vraag : waar kan ik dan me spelletjes adden,?
Antwoord : op de admin pagina
maar er is toch geen admin pagina ? die moet je zelf maken,? maar hoe,?.....hoe kan ik die admin pagina maken?.....ik heb zelf echt 0,00 procent idee ik snap wel dat ik er zelf achter moet komen en er van leren maar ik bedoel met wat ik heb weet ik niet hoe ik het in DIT geval kan maken ik hoop dat Bart me helpt,....ik zal hem dan eeuwig dankbaar zijn....:=) je heb tot nu toe zoon mooi script geschreven het zouw zonder zijn om hem weg te pluren....
$host = "localhost";
$user = "damnimgood";
$pass = "pass"; (is in mij geval niet nodig)
$dbdb = "damnimgood_nl_db";
Nu snap ik wat je bedoelt maar waar kan ik games toevoegen...
ik dacht dat je java games zou hebben in .html vorm en dus de url diende om de games op die manier in een popup weer te geven
en dat i dan word toegevoegd in een popup op de pagina
Naam : fhfhogerhg
Url : www.fjfjfjfj.fjfjfj
Sectie : Schiet Games
Toevoegen
ik dacht dat je java games zou hebben in .html vorm en dus de url diende om de games op die manier in een popup weer te geven
-
Betekent dit dat we aan het eind zijn?
Hier je admin pagina ,je hoeft niet in te loggen. Dat maak je der zelf maar bij.
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<?
$mysql_user = "user";
$mysql_pass = "pass";
$mysql_host = "localhost";
$mysql_dbn = "db";
if (!@mysql_select_db($mysql_dbn, @mysql_connect($mysql_host, $mysql_user, $mysql_pass)))
{
echo "database connectie mislukt!";
exit();
}
if (!$HTTP_GET_VARS["gameadd"])
{
if ($HTTP_POST_VARS["linktitel"] && $HTTP_POST_VARS["spelnaam"] && $HTTP_POST_VARS["url"])
{
$adddatum= date("d-m-Y");
$sql = "INSERT INTO games (id, linktitel, spelnaam, url, datum) VALUES ('', '$HTTP_POST_VARS[linktitel]', '$HTTP_POST_VARS[spelnaam]', '$HTTP_POST_VARS[url]', '$adddatum')";
$res = mysql_query($sql);
if ($res)
echo "Het spel met naam $HTTP_POST_VARS[spelnaam] is toegevoegd.";
else
echo " Het spel is niet toegevoegd.";
}
}
?>
$mysql_user = "user";
$mysql_pass = "pass";
$mysql_host = "localhost";
$mysql_dbn = "db";
if (!@mysql_select_db($mysql_dbn, @mysql_connect($mysql_host, $mysql_user, $mysql_pass)))
{
echo "database connectie mislukt!";
exit();
}
if (!$HTTP_GET_VARS["gameadd"])
{
if ($HTTP_POST_VARS["linktitel"] && $HTTP_POST_VARS["spelnaam"] && $HTTP_POST_VARS["url"])
{
$adddatum= date("d-m-Y");
$sql = "INSERT INTO games (id, linktitel, spelnaam, url, datum) VALUES ('', '$HTTP_POST_VARS[linktitel]', '$HTTP_POST_VARS[spelnaam]', '$HTTP_POST_VARS[url]', '$adddatum')";
$res = mysql_query($sql);
if ($res)
echo "Het spel met naam $HTTP_POST_VARS[spelnaam] is toegevoegd.";
else
echo " Het spel is niet toegevoegd.";
}
}
?>
<html>
<head>
<title>Games Admin pagina</title>
</head>
<body>
<form method="POST" action="$PHP_SELF">
<p>Linktitel <input type="text" name="linktitel" size="20"><br>
Spelnaam <input type="text" name="spelnaam" size="20"><br>
Url: <input type="text" name="url" size="20"><br>
Datum toevoeging :<input type="text" name="datum" size="20"><br>
<br>
<input type="submit" value="Verzend" name="gameadd"><input type="reset" value="wis"
name="Resk"></p>
</form>
</body>
</html>
omdat ik $PHP_SELF als post middel heb opgegeven verander dat even in adminpage.php
http://members.lycos.nl/damnimgood/index.php
zijn er helemaal geen games
nadat hij heeft gezecht games toegevoegd zijn op adminpage maar op zijn er helemaal geen games
Er is duidelijk iets mis in het script zie naar de url van de links: Hij verwacht een ) heb je alles goed overgenomen?
ja,....
Gewijzigd op 06/02/2004 21:46:00 door Mitch X
nu moet ik gaan see ya laterZ
bedankt voor het script alleen jammer dat het niet werkt,,,,,:+(
En vervang op de index pagina waar je dit tegen komt.
$row->spelnaam<a href=\"http://www.games.com/vieuwgames.php?id=$row->id\" onclick=\"NewWindow(this.href,'$row->linktitel ','450','450','yes','center');return false\" onfocus=\"this.blur()\">$row->spelnaam</a>
dit is de juiste. Vervangen dus . Voor de rest zie ik geen fouten meer.