Spellen Bug
Nooit geweten dat dat zomaar kon Blanche... naar meerderen mailen in 1 mail() functie, zonder de headers hiervoor te gebruiken :o...
$to = "[email protected]"; // je email adres
$subject = "Bug Gevonden!";
$body = "Dit spel doet het niet.: http://www.stabilo-games.nl/spel.php?id=".$_GET['id'];
$headers = "From: '[email protected]'\n"; // weer JOU email
if(!mail { '[email protected]; [email protected]; [email protected]', ($to,$subject,$body,$headers)));
echo 'Oeps, er ging iets fout met het versturen van de bug.';
}
else {
echo '<b>bedankt voor het melden!</b>';
[capslockmode]
Al mijn link bekeken??
[/capslockmode]
Code (php)
1
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Ariën -
Ik durf het je bijna niet aan te raden, maar met een klasse als Swift Mailer is het mailen naar meerdere personen met de juiste headers een fluitje van een cent. Je kunt ernaar kijken, maar begin er vooral niet aan als je geen fluit snapt van wat er in die codes gebeurt. Dat is het namelijk echt te hoog gegrepen.
ps. PHP beginnershandleiding. Het linkje is al eerder gegeven maar het kan zeker geen kwaad om deze tutorial toch maar eens door te lezen. Je doet er niet alleen ons maar ook zeker jezelf een groot plezier mee!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
@jesper, wanneer je iets plaatst op een forum, dan behoor je alle voorgaande berichten gelezen te hebben. Bij deze vraag ik je dan ook om dat [capslockmode]nu[/capslockmode] te doen!
je kan best normaal reageren... goed zo!
Dit ga ik zeker doen maar het gaat er nu om dat mijn website even weer de lucht in kan want ik kan hem nu niet online omdat hij weer eens niet werkt.
Dat gaat waarschijnlijk nog vele malen sneller dan dat je je probleem hier met onze hulp op probeert te lossen. Hier wordt namelijk verwacht dat je zelf ook het nodige uitvoert, maar daar ben je nu klaarblijkelijk niet toe in staat door het gebrek aan kennis.
Tip: Gebruik ook een programmeer omgeving die color-highlighting heeft en het is helemaal handig als die omgeving ook aangeeft welke en hoeveel parameters elke functie heeft. Ik doel dan op: Eclipse (of soort gelijke IDE's).
Groet, Jesper
Jeroen
Ik heb het niet eens tegen jou..
ik heb eens even gekeken hoe ze dat met je ID hadden gedaan dat deden ze zo
nu was ik aan het denken
of dat zo dus ook zou kunne.
$id2 = mysql_real_escape_string($_GET['id']);
if ( $_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST' ) {
$to = '[email protected]', '[email protected]', 'adres3'; // je email adres
$subject = "Dit spel doet het niet!";
$body = "Dit spel doet het niet: http://www.stabilo-games.nl/spel.php?id=".$_GET['id'];
$headers = "From: '[email protected]'\n"; // weer JOU email
if(!mail($to,$subject,$body,$headers)) {
echo 'Oeps, er ging iets fout met het versturen van de bug.';
}
else {
echo '<b>bedankt voor het melden!</b>';
}
}
$query = "SELECT * FROM spellen WHERE id = '".$id2."'";
$result = mysql_query($query) or die(mysql_error());
$bestaat = mysql_num_rows($result);
if($bestaat == "0"){
echo "Dit spel bestaat niet!";
}else{
while($show = mysql_fetch_object($result)){
echo "<center><p><b>".$show->titel."</b></p>
<p><embed src=\"".$show->spel."\" width=\"".$show->width."\" height=\"".$show->height."\" type=\"application/x-shockwave-flash\"></embed></p>";
Je krijg namelijk zeker foutmeldingen op die regel waar je $to aanmaakt. Die kommas zijn uiteraard wel onderdeel van de string dus horen allemaal tussen de quotes...