Spellensite
Voorbeeld: www.spellencentrum.nl
Ik wil een goede layout die mensen van 10+ 20- aantrekt, een mailingsysteem en een admin en hulp-admin panel.
Zou jij dit willen doen, stuur me een mail of voeg me toe op msn: [email protected]
Update:
Werkzaamheden: Scripten van een Spellensite, met een admin, en hulp-admin paneel, de hulp-admin is de beheerder van de site en kan nieuwe spellen toevoegen. En de Admin deelt de rechten uit.
Functie eisen: De site moet een mooie layout hebben en een makkelijke admin panel, via het admin panel dien je nieuwe categorieen aan te kunnen maken, spellen tpevoegen, banners zetten....
Wat ik biedt: Ik heb een budget van 100 euro, maar we kunnen over de prijs praten, voeg me toe op msn en zeg maar hoeveel je ervoor vraagt.
Naam / bedrijfsnaam en contact informatie: [email protected]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erkan
http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=10&id=16800&page=
deze vacature voldoet daar namelijk niet helemaal aan.
slotje ^^
Luko schreef op 23.04.2007 20:50:
slotje ^^
Nee, eerst even kijken hoe er op Stefan van Iwaarden zijn post wordt gereageerd.
Iets specifieker zou mogen, maar dat kan eventueel naderhand ook nog besproken worden, want wat bijv. vind jij nou een mooie layout om maar wat te noemen.
Dan je budget, 100 Euro zeg jij, ik weet dat de meeste uurlonen toch wel zo rond de 30-40 Euro liggen.
Oftewel, dan kan er zo'n 2,5 tot 3 voor jou gescript worden en daarmee red je het niet voor een spellensite.
afhankelijk van de uitgebreidheid van alles en hoe duidelijk jij in alles bent denk ik dat je toch al gauw op een uur of 10 moet rekenen minimaal als de scripter tenminste een beetje kan doorwerken.
100 euro is echt te weinig... Wil je iets goed gescript hebben... Ik denk eerder aan 300 euro...
Mja dan moet je nog de layout hebben en daar ben je dan zo'n 150 euro voor kwijt als je een mooie wilt.
En als je het laat slicen en installeren door iemand dan ben je bij elkaar wel 250 euro kwijt.
Dus voor 100 euro kan je het wel vergeten.
Helemaal als je een script uniek laat scripten en niet koopt.
Ferdi R schreef op 23.04.2007 22:43:
Zo'n script kan je kopen voor 30 dollar.
Mja dan moet je nog de layout hebben en daar ben je dan zo'n 150 euro voor kwijt als je een mooie wilt.
En als je het laat slicen en installeren door iemand dan ben je bij elkaar wel 250 euro kwijt.
Over slicen gesproken, Hoe kan je in godsnaam met Paintshoppro een layout maken:O iemand een tut??
Zelf gebruik ik liever illustrator of photoshop voor het maken van een layout. Dit werkt naar mijn idee vele malen prettiger dan psp.
Succes!
Thomas:
Over slicen gesproken, Hoe kan je in godsnaam met Paintshoppro een layout maken:O iemand een tut??
Paintshoppro...... Bijna iedereen gebruikt Adobe Photosop CS2 En binnenkort misschien wel CS3 (Ik weet het bijna wel 100 % zeker)
Maar oke, ik denk dat een layout toch wel duurder is, ik heb wel wat design bedrijven gezien die wel +/- 500 euro vragen.
En zo'n script, zoek eens verschillende sites af www.scriptdb.nl Is wel een goede, en vind je vast wel zo'n script. En zelf uitbreiden is niet moelijk :P
oke, photosoep heb ik nog wel ergens op een cdtje. Zijn daar ook tuts over? En dat niet over het programma, maar over het maken van een layout in photosoep?
Wanneer je een tutorial zoekt over de eisen waar een goede layout moet voldoen raad ik je deze pagina aan:
http://www.aksi.net/website-design-tutorial2.htm
Op die site heb je tegenwordig Flash en php en nog een paar dacht ik. Maar totslot het is een fantastische site.
Groetjes, Robin.
(layout ha!!)
En ik vind hem opzich wel lekker werken en hij laad ook veel sneller..
ook is de nieuwe dreamweaver uit die ook veel sneller opstart (heb deze nog niet binne maar een maat van me wel, heb nog geen tijd gehad om die uitvoerig te testen)