SPOED (Lichte betaling) PHP, JAVA, Jquery

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

13/03/2015 15:29:32
Quote Anchor link
Beste

Voor een dating website! Zoek ik een extra ontwikkelaar die mij zou willen ondersteunen om wat bugs op te lossen.
Momenteel zijn we bezig aan een admin paneel! maar lopen tegen behoorlijk wat struikelblokken aan.
Mocht iemand van PHP, Java, Jquery ruime ervaring in hebben en niet te veel centjes vraagt.
dan mag je mij per direct toevoegen op skype: snelafspraakje
Ik betaal wel onderdeel dus niet op uur tarief.
tot hopelijk snel.

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 02:17:30

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/03/2015 15:42:14
Quote Anchor link
Gaat het echt om Java? Of doel je op JavaScript?

13/03/2015 15:43:03
Quote Anchor link
Is het zelfde denk ik! weet het verschil niet, mijn menu is uitklapbaar er staat javascript in ofzo.

Eeyk Vd noot

Eeyk Vd noot

13/03/2015 15:50:47
Quote Anchor link
je kan het ook hier neer zetten, we helpen je gewoon gratis.
Gewijzigd op 13/03/2015 17:20:07 door Eeyk Vd noot

13/03/2015 15:52:05
Quote Anchor link
Eeyk Vd noot op 13/03/2015 15:50:47:
je kan het ook hier neer zetten, ik help je gewoon gratis.

Whow echt?

Maar ik weet het niet goed uit te leggen ik ben enkel een bedenker! ik bedoelde meer van ik heb iemand op skype! die mij helpt! maar vind het zeer prettig als iemand mee kijkt in het systeem. Ik kan het niet echt goed verwoorden via een chat. is er een mogelijkheid dat ik je bel of dat we verder praten op skype misschien?

Ivo P

Ivo P

13/03/2015 16:14:55
Quote Anchor link
"Is het zelfde denk ik! "

Een Ham is ook niet hetzelfde als een Hamster....

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/03/2015 16:39:40
Quote Anchor link
je kan het ook hier neer zetten, ik help je gewoon gratis.

We zijn met een grote community, dus je mag ook spreken van 'we' ;-)

13/03/2015 21:37:11
Quote Anchor link
Ombouwen van nieuwe layout in huidige levert nog steeds na 10uur behoorlijk veel stress op.
Iemand verstand van Classes! zou het erg waarderen dat iemand mij een prive bericht stuurt en mij toevoegt op skype.

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

14/03/2015 12:52:51
Quote Anchor link

Misschien toch goed om even te waarschuwen.

1) Een dating website bouwen is geen klein klusje en al helemaal geen beginnersklus.
2) De gratis hulp op PHPHULP beperkt zich over het algemeen tot wat uitleg en wat voorbeeldjes. Er wordt aangenomen dat de 'Vrager' zelf tijd en energie wil steken in zijn project. Het is niet zo dat anderen avonden vol zullen gaan besteden aan een project van een ander. Dit vraag je hier ook niet maar door de reactie van Eeyk zou je op het verkeerde been gezet kunnen worden.
3) Ik denk dat weinig programmeurs zitten te wachten op het oplossen van jouw bugs omdat deze zeer waarschijnlijk samen hangen met slecht in elkaar gestoken code. Eigenlijk dient dan dus de hele code herschreven te worden naar een veel solider systeem of framework.

Misschien is het een idee om een vacature te plaatsen en te beschrijven uit hoeveel pagina's het systeem bestaat / moet gaan bestaan en wat de wensen / eisen zijn. Wellicht zijn er mensen die dan gaan reageren. Enkele honderden euro's zo niet meer dan duizend euro mag je mij inziens wel rekenen voor een goed werkende datingsite. Is dat budget er niet (wat ik me ook goed kan voorstellen) dan zou TS er verstandig aan doen om tijd en geld te investeren in een cursus PHP OOP + framework / SQL / Javascript maar dan moet op de koop toe genomen worden dat het project even in de wachtkamer belandt.

Eeyk Vd noot

Eeyk Vd noot

14/03/2015 15:32:57
Quote Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 14/03/2015 12:52:51:

Misschien toch goed om even te waarschuwen.

1) Een dating website bouwen is geen klein klusje en al helemaal geen beginnersklus.
2) De gratis hulp op PHPHULP beperkt zich over het algemeen tot wat uitleg en wat voorbeeldjes. Er wordt aangenomen dat de 'Vrager' zelf tijd en energie wil steken in zijn project. Het is niet zo dat anderen avonden vol zullen gaan besteden aan een project van een ander. Dit vraag je hier ook niet maar door de reactie van Eeyk zou je op het verkeerde been gezet kunnen worden.
3) Ik denk dat weinig programmeurs zitten te wachten op het oplossen van jouw bugs omdat deze zeer waarschijnlijk samen hangen met slecht in elkaar gestoken code. Eigenlijk dient dan dus de hele code herschreven te worden naar een veel solider systeem of framework.

Misschien is het een idee om een vacature te plaatsen en te beschrijven uit hoeveel pagina's het systeem bestaat / moet gaan bestaan en wat de wensen / eisen zijn. Wellicht zijn er mensen die dan gaan reageren. Enkele honderden euro's zo niet meer dan duizend euro mag je mij inziens wel rekenen voor een goed werkende datingsite. Is dat budget er niet (wat ik me ook goed kan voorstellen) dan zou TS er verstandig aan doen om tijd en geld te investeren in een cursus PHP OOP + framework / SQL / Javascript maar dan moet op de koop toe genomen worden dat het project even in de wachtkamer belandt.

ik zei ook IK wil je gratis helpen, maar toen werd er gezegd maak er WE van.
Als hij nou eens ze code neer zet wil ik best helpen maar niet via skype of telefoon.

Pipo Clown

Pipo Clown

14/03/2015 15:52:44
Quote Anchor link
Ik weet niet of er iemand op zit te wachten dat alle benodigde code voor een datingsite hier geplaatst wordt. Persoonlijk denk ik dan toch al snel aan 10-duizenden regels code.

Ik vraag mij trouwens af of TO op de hoogte is van het feit dat software voor een datingsite gewoon als freeware te downloaden is.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.