Spoed; systeembeheerder die snel wilt bijverdienen
Arjan Kapteijn
11/05/2008 18:46:00Wegens omstandigheden ben ik op de zeer korte termijn (lees, voor morgen) opzoek naar iemand die wilt helpen met het configureren/inrichten van een server. Iemand die dat morgen samen met mij wilt doen; verstand van zaken heeft en het niet erg vind om op zijn vrije dag goed bij te verdienen.
Werkzaamheden
* De server draait al alleen het VPN gebeuren loopt moeilijk, intern werkt het wel maar waarschijnlijk komt het niet goed door de Kerio firewall.
* De email accounts van de Kerio Mailserver overzetten naar de nieuwe Kerio mailserver. Het punt is voornamelijk dat het nu aan de activedirectory-gekoppelde accounts zijn.
* Het toepassen van de group policy's op de users, de policy's zelf zijn al aangemaakt.
* Misschien even helpen met de netwerkshares
* Het nalopen van allemaal instellingen (routing/dns/dhcp) zodat ik weet dat het goed & veilig is.
Functie eisen
* Weet wat je doet
* Als je niet weet wat je doet geef je dat aan
Wat jij biedt (contract / freelance)
* Freelance, maar als je een vaste baan wilt/onderhoudscontract valt daar prima over te praten.
In geval van freelance, noem een budget of richtprijs!
* Kom maar met een voorstel, wij begrijpen ook wel dat zoiets niet gaat voor 75 euro per uur.
Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres)
* In Amersfoort en ik ben te bereiken op 06-19 24 25 24.
Ken je iemand die wij zoeken of denk je hem/haar te kennen; stuur dit bericht dan alstublieft even door.
Werkzaamheden
* De server draait al alleen het VPN gebeuren loopt moeilijk, intern werkt het wel maar waarschijnlijk komt het niet goed door de Kerio firewall.
* De email accounts van de Kerio Mailserver overzetten naar de nieuwe Kerio mailserver. Het punt is voornamelijk dat het nu aan de activedirectory-gekoppelde accounts zijn.
* Het toepassen van de group policy's op de users, de policy's zelf zijn al aangemaakt.
* Misschien even helpen met de netwerkshares
* Het nalopen van allemaal instellingen (routing/dns/dhcp) zodat ik weet dat het goed & veilig is.
Functie eisen
* Weet wat je doet
* Als je niet weet wat je doet geef je dat aan
Wat jij biedt (contract / freelance)
* Freelance, maar als je een vaste baan wilt/onderhoudscontract valt daar prima over te praten.
In geval van freelance, noem een budget of richtprijs!
* Kom maar met een voorstel, wij begrijpen ook wel dat zoiets niet gaat voor 75 euro per uur.
Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres)
* In Amersfoort en ik ben te bereiken op 06-19 24 25 24.
Ken je iemand die wij zoeken of denk je hem/haar te kennen; stuur dit bericht dan alstublieft even door.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arjan Kapteijn